بلیت سینما با رمزارز

خرید بلیت سینما با ارز دیجیتال ممکن شد

AMC به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های مرتبط با نمایش فیلم و سرگرمی، به تازگی امکان خرید بلیت سینما با ارز دیجیتال را برای کاربران فراهم کرد.

در پی این تصمیم از سوی AMC، صاحبان دوج کوین و شیبا اینو می‌توانند برای تماشای فیلم مورد علاقه خود در سینماهای این شرکت، از این ارزهای دیجیتال برای تهیه بلیت استفاده کنند. شرکت AMC Entertainment که به نام AMC Theaters مشهور است، بزرگ‌ترین شرکت نمایش فیلم در ایالات متحده آمریکا، اروپا و جهان محسوب می‌شود. این شرکت دارای بیش از ۹۵۰ سینما و ۱۰٫۵۰۰ صفحه نمایش در سرتاسر جهان است. خواندن مطلب بهترین استریم فیلم نیز توصیه می‌شود.

آدام آرون (Adam Aron) مدیرعامل شرکت AMC روز پنجشنبه اعلام کرد که خرید بلیت سینما با ارز دیجیتال دوج کوین و شیبا اینو به صورت آنلاین فراهم شده است. او همچنین از شرکت Bitpay برای ایجاد درگاهی به منظور پروسه پرداخت با کمک ارزهای دیجیتال، قدردانی کرد.

خرید بلیط سینما با ارز دیجیتال در سایت سینماهای AMC

با مراجعه به سایت AMC Theaters در هنگام خرید بلیت سینما با یک گزینه BitPay در کنار سایر روش‌های پرداخت مانند پی‌پال و گوگل پی مواجه خواهید شد. البته پیش از این شرکت AMC امکان پرداخت با بیت کوین، بیت کش، لایت کوین، ریپل و اتر را نیز فراهم کرده بود. با این وجود، کاربران برای پرداخت با این چهار ارز دیجیتال، حتما باید از طریق حساب پی پال اقدام می‌کردند. حال با حضور درگاه Bitpay مشکلات گذشته حل شده و علاوه بر این چهار رمزارز، شیبا اینو و دوج کوین نیز به جمع آن‌ها اضافه شده‌اند.

[irp posts=”۱۸۹۷۴″ name=”آموزش خرید اکانت نتفلیکس”]

جالب است بدانید که پس از درخواست کاربران از AMC برای پذیرش این دو ارز دیجیتال، آدام آرون شخصا از Bitpay درخواست کرد تا این پلتفرم از شیبا نیز پشتیبانی کند. این سرویس پرداخت کریپتو در نوامبر سال ۲۰۲۱ رسما اعلام کرد که از ارز دیجیتال شیبا اینو پشتیبانی می‌کند.

اگر قصد دارید با حساب ریالی خود مستقیما ارز دیجیتال خریداری کنید یا هر رمزارزی که در اختیار دارید را در کمتر از ۳۰ دقیقه به ریال تبدیل کنید، کافی است درخواست خود را در نیک پرداخت ثبت کنید. نیک پرداخت با هر حجم ارز دیجیتال، با کمترین کارمزد و در سریع‌ترین زمان ممکن، درخواست‌تان را تکمیل می‌کند.

منبع: News Bitcoin

خرید بیت کوین با کارت بانکی
خرید و فروش ارز دیجیتال در نیک پرداخت

 

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست