نحوه خرید از سایت‌های خارجی

راهنمای خرید از سایت‌های خارجی

وقتی در دنیای وب گشت و گذار می‌کنیم، قطعا با فروشگاه‌های آنلاین خارجی مختلفی روبه‌رو می‌شویم که اجناس جذابی دارند که هرچقدر هم در بازار داخلی بگردیم، ممکن است نتوانیم آن‌ها را پیدا کنیم، یا حداقل در بازار داخل دست‌مان به آن جنس اصلی نمی‌رسد. نه فقط محصولات خارجی، بلکه ممکن است هاست، فایل یا سرویسی را در یک سایت خارجی پیدا کنیم که خرید آن در پروژه‌های کسب و کار، دانشجویی و موارد دیگر به کمک‌مان آید.

در چنین شرایطی قطعا دوست دارید راهی پیدا شود که بتوانید بی‌دردسر قادر به خرید محصولات، سرویس‌ها و موارد دیگر از سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین باشید. خبر خوب این است که خرید از سایت‌های خارجی دیگر یک آرزو نیست؛ حتی بهتر است بگویم خرید از سایت‌های خارجی و تحویل در ایران دیگر غیر ممکن نیست.

خرید اینترنتی از خارجی‌ها

خرید اینترنتی یکی از جذاب‌ترین کارهای دنیاست. یکی از ویژگی‌هایی که باعث جذابیت خرید اینترنتی شده این است که می‌توانیم بیشتر و راحت‌تر در مورد محصولی که قصد خرید آن را داریم تحقیق کنیم. مطالعه نظر دیگران در مورد یک محصول به جای وابستگی به نظر فروشنده، یا حتی مشاهده چند ویدیو بررسی، خیال‌مان را از بابت چیزی که قصد خریدش را داریم راحت می‌کند.

این مدل خرید کردن وقتی جذابیتش چند برابر می‌شود که قادر باشید از سایت‌های خارجی خرید خود را انجام دهیم. در سایت‌های خارجی تنوع بیشتر وجود دارد، نظرات بیشتری در خصوص یک محصول مطرح شده و جدا از محصولات فیزیکی، شما برخی سرویس‌ها و فایل‌ها را فقط از طریق سایت شرکت مورد نظر می‌توانید پیدا کنید.

بنابراین اگر به عنوان یک فریلنسر فعالیت می‌کنید که به دنبال منابع بیشتری برای گسترش کار خود هستید، اگر یک دانشجو هستید که فایل‌ها و مقالات خارجی در پیشرفت شما نقش به‌سزایی دارد، اگر یک مدیر کسب و کار هستید که دسترسی به سرویس‌های سایت‌های خارجی راه را برای موفقیت‌تان هموار می‌کند یا حتی یک فرد عادی هستید که قصد خرید سرویس و محصول از سایت مورد نظر خود را دارید، وجود شرایطی راحت، بی‌دردسر و صد البته مطمئن برای خرید کالا مانند پشتیبانی از درگاه‌های مختلف یا کدووچر، گیفت کارت، خرید وب مانی و … از سایت‌های خارجی می‌تواند یک نعمت برای شما محسوب شود.

چگونه از خارج کالا بخرم؟
خرید از سایت‌های خارجی برای کالاهای کمیاب یک نعمت محسوب می‌شود

چگونه از سایت‌‌های خارجی خرید کنیم؟

به همان اندازه که در سایت‌های داخلی ممکن است مشکلات مختلفی وجود داشته باشد، در سایت‌های خارجی نیز کلاهبرداری، عدم تطابق محصول با چیزی که خریداری کرده‌اید، معتبر بودن سایت مورد نظر، مالیات و موارد دیگر هم وجود دارند. بنابراین برای این که بتوانید یک خرید مطمئن از سایت‌های خارجی را تجربه کنید، مهم است که به موارد زیر هم توجه داشته باشید:

از سایت‌های مطمئن خرید کنید

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید، خرید از سایت‌های معتبر است. عدم توجه به معتبر بودن یک سایت، ممکن است موجب بر باد دادن پول شود. در صورتی که از یک سایت نامعتبر خرید کنید، شاید هیچگاه محصول یا سرویس به دست‌تان نرسد، شاید ماه‌ها طول بکشد تا محصول به دست‌تان برسد یا شاید اصلا محصولی که خریداری می‌کنید، تفاوت فاحشی با محصولی که به دست‌تان می‌رسد داشته باشد.

به همین دلیل قبل گشت و گذار برای خرید یک محصول، بهتر است با سایت‌های معتبر آشنا شوید. سایت‌هایی مانند آمازون، ای‌بی، والمارت، علی‌بابا و… از جمله فروشگاه‌های آنلاین مشهور هستند. اما اگر محصول یا سرویس خاصی مد نظرتان است، باید قبل از خرید در خصوص سایت ارائه دهنده حتما به خوبی تحقیق کنید.

خرید از آمازون

همچنین دقت داشته باشید که سایت‌هایی نظیر آمازون یا ای‌بی، به عنوان یک واسط عمل می‌کنند. به این معنی که این سایت‌‌ها ممکن است محصولات دست دو را به فروش گذاشته یا پل ارتباطی شما با یک فروشنده دیگر باشند. بنابراین حتی در هنگام خرید باید به خوبی در خصوص فروشنده محصول مورد نظر در سایت آمازون یا ebay تحقیق کنید.

روش خرید از سایت‌های خارجی
آمازون سایت واسطه است و بهتر است قبل از خرید در مورد فروشنده محصول خود در آمازون تحقیق کنید

مراقب محصولات تقلبی از سایت‌های خارجی باشید

چه در سایت‌های ایرانی و چه در سایت‌های خارجی، محصولات تقلبی فراوان است. بنابراین در هنگام خرید از سایت‌های خارجی هم باید مطمئن شوید که محصولی که قصد خرید آن را دارید، اصل است و تقلبی نیست.

برای این که از اصل بودن محصول مورد نظر خود مطمئن شوید، بهتر است مستقیما از ارائه دهنده آن محصول یا سرویس خریداری کنید. مثلا اگر می‌خواهید یک هدست از شرکت سونی خریداری کنید، مطمئن شوید که چه در سایت آمازون یا چه در سایت اصلی، با خود نمایندگی سونی طرف هستید.

این مسئله در خصوص خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل، خرید فایل یا سرویس هم صدق می‌کند. بنابراین توجه به معتبر بودن فروشنده و خرید مستقیما از نمایندگی، بهترین راه برای دوری از خرید محصولات تقلبی است.

از دیگر روش‌‌ها برای مطمئن شدن از اصالت کالا، توجه به قیمت محصول است. اگر یک سایت کالای مورد نظر شما را به شکلی غیر منطقی ارزان‌تر از هرجای دیگری به فروش می‌رساند، باید به آن شک کنید، چرا که به احتمال فراوان این محصول تقلبی خواهد بود یا حتی ممکن است اصلا محصولی در کار نباشد.

به سراغ کالاهای ممنوعه نروید

در هنگام خرید کالا از سایت‌های خارجی و ارسال آن‌ها به داخل کشور، به قوانینی که گمرک اعلام کرده است توجه داشته باشید. خرید برخی از محصولات و ارسال آن‌ها به ایران ممنوع است و حتی ممکن است با پیگردهای قانونی مواجه شوید. محصولاتی مانند مشروبات و خوراکی‌های الکلی و غیرمجاز، مواد مخدر، سلاح سرد، گرم و موارد دیگر ممنوع هستند.

روش خرید از سایت‌های خارجی
خرید و فروش برخی کالاها غیرقانونی است. در هنگام سفارش به این نکات دقت کنید

نحوه خرید از سایت‌های خارجی

خرید از سایت‌های خارجی کار چندان پیچیده‌‌ای نیست؛ مخصوصا اگر صحبت در خصوص خرید فایل‌ یا سرویس باشد. با توجه به شرایط کشور ما، بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین، ارسال مستقیم محصول به ایران را پشتیبانی نمی‌کنند. بنابراین برای این کار باید به سراغ واسطه‌ها برویم.

اما مسئله مهم‌تر، چگونگی پرداخت محصول یا سرویسی است که قصد خرید آن را داریم. اگر به دنبال یک واسطه مطمئن هستید تا پرداخت خریدهای شما را انجام دهد، می‌توانید از خدمات نیک پرداخت استفاده کنید. نیک پرداخت به عنوان یک پلتفرم خدمات ارزی، به شما کمک می‌کند تا از سایت مورد نظر خود با مناسب‌ترین کارمزد، محصول دلخواه‌تان را خریداری کنید.

در مورد کارمزد پی پال بیشتر بخوانید

در خصوص خرید اشتراک سایت‌‌های خارجی، خرید گیفت کارت یا اکانت سایت‌های خارجی، خرید سرویس یا حتی فروش فایل در سایت‌های خارجی، روش‌های مختلفی پیش روی شما قرار دارد. برخی از سرویس‌ها، شرایط خرید از سایت‌های خارجی با کارت شتاب و ارسال به ایران، خرید از سایت‌های خارجی با بیتکوین و خرید از سایت‌های خارجی بدون نیاز به ویزاکارت و مسترکارت را برای شما فراهم می‌کنند.

پرداخت خرید از سایت‌های خارجی

اگر سایت مورد نظر شما محصول یا سرویسی را ارائه می‌دهد که جز کارت‌های شتابی هیچ راهی برای خرید از آن‌ها ندارید، نیک پرداخت به شما کمک می‌کند تا خرید از سایت خارجی با کارت شتاب را تجربه کنید. در حقیقت اگر سایتی که از آن قصد خرید محصول یا سرویس را دارید، از پی‌پال، وب مانی و پرفکت مانی پشتیبانی می‌کند، می‌توانید با استفاده از خدمات نیک پرداخت، سفارش محصول خود را ثبت کنید.

از دیگر خدمات نیک پرداخت، خرید و فروش ارزهای دیجیتال با کمک کارت‌های بانکی داخلی است. از آن جایی که این روزها ارزهای دیجتال به شدت مورد توجه قرار گرفته‌اند، سایت‌های زیادی از این نوع ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم پشتیبانی می‌کنند. بنابراین می‌توانید با ارزهای دیجیتال خرید از سایت خارجی مورد نظر خود را با دردسر به مراتب کمتری انجام دهید.

چگونگی خرید از سایت‌های خارجی
نیک پرداخت به شما کمک می‌کند تا خرید از سایت خارجی با کارت شتاب را تجربه کنید.

معرفی سایت‌های خارجی برای خرید آنلاین

در فهرستی از سایت‌هایی که به شما معرفی می‌کنیم، قادر هستید با کمک سایت نیک پرداخت خرید‌های خود تکمیل کنید.

خرید از آنلاینیک

OnlineNic یک شرکت ارائه دهنده سرویس‌های اینترنتی است که از جمله محصولات آن‌ها می‌توان به سرویس دامین، ایمیل‌های تجاری، ساخت وب‌سایت، هاست و غیره اشاره کرد. برای پرداخت خدمات شرکت‌های هاستینگ می‌توانید به نیک پرداخت اعتماد کنید.

خرید از هتزنر

Hetzner یک شرکت ارائه دهنده هاستینگ حرفه‌ای وب و دیتاسنتر است. سرورهای اختصاصی، سرورهای ابری، مدیریت سرورها به منظور کاهش مشکلات فنی، دامین و فضای ذخیره‌سازی، از جمله سرویس‌های این شرکت هستند.

خرید از رایپ

شرکت RIPE NCC به ثبت اینترنت منطقی برای اروپا و غرب آسیا مشهور است. شرکت رایپ مسئولیت توزیع و مدیریت منابع اینترنت مانند IPv4، IPv6  و ASN در مناطق تحت پوشش خدمات خود را بر عهده دارد.

خرید از  Hexonet

شرکت Hexonet یک ارائه دهنده سرویس ثبت نام دامین‌های جدید است. هنگامی که یک نام دامین در دسترس قرار بگیرد، هگزونت قادر است به سرعت نام دامین شما را به دست بیاورد. شما در این سرویس نام مورد نظر خود را اعلام می‌کنید تا در زمان در دسترس قرار گرفتن آن، هگزونت آن را برای شما ثبت کند.

خرید از  Name.com

شما با کمک این سرویس می‌توانید نام دامین و وبسایت خود را ایده‌پردازی و دریافت کنید. هاستینگ و ساخت ایمیل‌های حرفه‌ای و کاری از دیگر سرویس‌های این شرکت است.

خرید از  Opensrs

شما در سایت Opensrs می‌توانید گواهینامه امنیتی SSL، ایمیل‌های تجاری و نام‌های دامین خود را به فروش برسانید.

خرید از  Buycpanel

با کمک خدمات Bycpanel می‌توانید سایت‌ها، سرور‌ها و کسب و کار تحت وب خود را مدیریت کنید. این شرکت با خودکارسازی وظایف مدیریتی سرورها، کار را برای مشتریان خود ساده کرده است.

خرید از سایت‌های خارجی
برای مدیریت سرورهای خود می‌توانید به خدمات سایت buycpanel اعتماد کنید.

خرید از تم فارست

شما از طریق سایت Themeforest می‌توانید به بیش از ۵۰ هزار تم و قالب سایت دسترسی داشته باشید. قالب فروشگاه‌های آنلاین، قالب سایت‌های کسب و کار، قالب‌های بلاگ و… از جمله محصولات این سایت هستند.

خرید از Banggod

این سایت یک فروشگاه آنلاین است که گجت‌ها و ابزار الکترونیکی مختلفی را در دسته‌های مختلف می‌توانید در آن پیدا کنید.

خرید از علی اکسپرس

سایت Aliexpress یکی دیگر از فروشگاه‌های اینترنتی معروف است که مقر اصلی آن در چین قرار دارد و امروزه در سرتاسر دنیا شعبه‌های متعددی تاسیس کرده است.

خرید از  ebay

سایت ای‌بی یکی از فروشگاه‌های آنلاین آمریکایی است که سال‌ها در این زمینه مشغول به فعالیت بوده و انواع و اقسام محصولات نو یا دسته دوم را به فروش می‌رساند. این سایت نیز از درگاه‌های پرداخت مختلفی پشتیبانی می‌کند.

خرید از Gearbest

اگر به دنبال خرید گجت‌ها و محصولات هوشمند هستید، سایت Gearbest یک فروشگاه جذاب برای شماست.

آشنایی با ۲۵۰ کسب‌وکاری که پرداخت با بیت کوین دارند

خرید از  DX

یکی دیگر از فروشگاه‌های خرید گجت و محصولات هوشمند، سایت DX است. در این سایت می‌توانید انواع پهپادها، پرینترهای سه‌ بعدی، پاور بانک، لوازم کامپیوتر و… را پیدا کنید.

خرید از  Made in China

همانطور که از نام این سایت مشخص است، در این فروشگاه می‌توانید محصولات درجه یک تولید کنندگان چینی را خریداری کنید.

خرید از  Geek Buying

سایتی برای نردها که جدیدترین محصولات الکترونیکی و هوشمند را با قیمت‌هایی که دائما تخفیف می‌خورند، می‌توان در آن یافت.

خرید از Joom

شما در فروشگاه اینترنتی ژوم می‌توانید بسیاری از وسایل آرایشی بهداشتی و سلامتی را پیدا کنید. همچنین انواع و اقسام لباس‌های ورزشی هم در این سایت موجود است.

خرید از  DHgate

یکی دیگر از فروشگاه‌های اینترنتی که محصولات مختلفی از جمله لباس، لوازم آرایشی بهداشتی و لوازم الکترونیکی در آن یافت می‌شود.

خرید از  Fasttech

سلیا فست‌تک یک فروشگاه تخصصی در زمینه ابزار فنی در زمینه محصولات کامپیوتری، ساختمانی، برق، ماشین و… است.

نحوه خرید از سایت‌های خارجی
نگران پرداخت خرید از سایت‌های خارجی خود نباشید. نیک پرداخت در این راه کنار شماست.

نیک پرداخت همراه پرداخت شما در خرید از سایت‌های خارجی

روش‌های پرداخت محبوب زیادی در دنیا وجود دارد. به طور کلی کردیت کارت‌ها، دبیت کارت‌ها و پی پال عمده‌ترین اشکال پرداخت خریدها در دنیا هستند. شما می‌توانید خرید با پی پال خود را به راحتی به نیک پرداخت بسپارید.

نه فقط فروشگاه‌های ذکر شده، بلکه نیک پرداخت در هنگام خرید از سایت‌های فروشگاهی دیگری که درگاه پی‌پال، پرفکت مانی و وب مانی و… و انجام پرداخت‌های مربوط به تعیین وقت سفارت و اقامت همراه شما خواهد بود. پس همین حالا به نیک پرداخت سر بزنید و سفارش خود را ثبت کنید.

نحوه خرید از سایت‌های خارجی
برای پرداخت آسان و تکمیل خرید خود کلیک کنید
خرید از سایت های خارجیخرید پرفکت مانیخرید پی پالخرید مسترکارتخرید ویزاکارت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست