پذیرش دوج کوین توسط تسلا

پذیرش پرداخت با دوج کوین در ایستگاه شارژ تسلا

ایلان ماسک به تازگی از پذیرش دوج کوین در ایستگاه سوپر شارژ تسلا در سانتامانیکای کالیفرنیا خبر داد. ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت‌هایی چون تسلا و اسپیس‌ایکس، در یک توییت نسبت به پذیرش پرداخت‌های آینده این شرکت‌ها با دوج کوین، اطلاع‌رسانی کرد. او در یکی از توییت‌های خود تایید کرد که کاربران می‌توانند پرداختی‌های خود در ایستگاه سوپرشارژ تسلا در سانتا مانیکا، در ایالت کالیفرنیا را با دوج کوین انجام دهند. ماسک همچنین خبر از پذیرش دوج کوین در ایستگاه خدمات خودرو و رستوران تسلا در منطقه هالیوود داد.

پذیرش دوج کوین توسط تسلا

در حال حاضر مدیر عامل تسلا جزئیات بیشتری ارائه نداد و مشخص نیست دقیقا برای چه خدمات و محصولاتی می‌توان از دوج کوین استفاده کرد. برخی‌ها احتمال می‌دهند که کاربران فقط برای استفاده از ایستگاه سوپرشارژ خودروی خود می‌توانند از دوج کوین استفاده کنند، برخی دیگر نیز باور دارند که فقط می‌توان برای بخش خدمات خودرو و رستوران در منطقه هالیوود از دوج کوین استفاده کرد.

در هر صورت، طرفداران دوج کوین نسبت به این توییت ایلان ماسک هیجان زده شده‌اند. هرچند که قیمت دوج کوین پس از انتشار این خبر هیچ تغییر خاصی را تجربه نکرد. در زمان توییت ایلان ماسک، دوج کوین در قیمت ۰٫۱۴۱۷ معامله می‌شد. پس از توییت ماسک، این قیمت به ۰٫۱۴۵۰ رسید. اما حالا در زمان نگارش این مطلب، دوج کوین در قیمت ۰٫۱۳۶۷ خرید و فروش می‌شود.

البته لازم به ذکر است که این شرایط صعودی فقط مربوط به دوج کوین نیست و همه ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین و اتریوم درگیر آن هستند.

در ژانویه امسال، تسلا سعی داشتپذیرش دوج کوین را توسط برخی دیگر از فروشندگان و رستوران‌ها گسترش دهد. ایلان ماسک حتی سعی کرد تا رستوران‌های مک دونالد را برای پرداخت توسط دوج کوین متقاعد کند که موفق نبود. ماسک در بین طرفداران دوج کوین، به عنوان پدر دوج مشهور شده است. او بر این باور است که دوج کوین یک کریپتوی مردمی و بهترین ارز دیجیتال برای انجام تراکنش‌هاست، در صورتی که بیت کوین برای ذخیره ارزش و سرمایه‌گذاری مناسب است.

اگر به خرید ارزهای دیجیتال علاقه‌ دارید و می‌خواهید با کارت بانکی خود به صورت مستقیم هر نوع ارز دیجیتال خریداری کنید، می‌توانید از خدمات نیک پرداخت بهره‌مند شوید. تنها با ورود به پنل کاربری خود و ثبت خرید بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال، درخواست شما در کمتر از ۱۵ دقیقه انجام خواهد شد.

منبع: News Bitcoin 

خرید بیت کوین با کارت بانکی
خرید و فروش ارز دیجیتال در نیک پرداخت
اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست