سودمندترین دارایی کریپتویی

کاردانو سودمندترین دارایی کریپتویی در چند روز گذشته

در چند وقت گذشته بسیاری از ارزهای دیجیتال در وضعیت سختی قرار داشتند. با این حال کاردانو در این بین سودمندترین دارایی کریپتویی بوده است.

در هفته‌ای که گذشت بسیاری از ارزهای دیجیتال در وضعیت نزولی و قرمز قرار داشتند. این ارزهای دیجیتال قادر نبودند تا در بازارعملکرد مثبتی داشته باشند. با این حال در این بین کاردانو برخلاف رقبا وضعیت بسیار خوبی را سپری می‌کند.

کاردانو به عنوان یکی از بزرگ‌ترین رقبای اتریوم، در ۲۴ ساعت گذشته توانسته به یکی از سودمندترین دارایی کریپتو در بازار ارزهای دیجیتال تبدیل شود. با وجود اینکه شاهد صعود و تحول ناگهانی در قیمت این رمزارز نیستیم، اما آدا دائما در تلاش است تا از سطح مقاومت خود عبور کند. این نشان می‌دهد که خریداران نسبت به این ارز دیجیتال امیدوار هستند و تلاش می‌کنند تا با هر نزول قیمت کوچک، آدا را انباشت کنند.

در حال حاضر، کاردانو به شدت تلاش می‌کند تا از میانگین حرکت ساده ۵۰ روزه خود عبور کند. این یک مانع بزرگ برای آداست. اما پیش‌بینی می‌شود که با عبور از این مانع، آدا قادر خواهد بود خود را تا سطح مقاومت بعدی در قیمت ۰٫۷ دلار برساند. یکی دیگر از شانس‌های کاردانو برای افزایش قیمت، مربوط به آپگریدهای بسیار بزرگ مانند Vasil است که در تاریخ ۲۲ سپتامبر به وقوع خواهد پیوست.

بسیاری از متخصصین این صنعت باور دارند که پروژه‌هایی مانند کاردانو، می‌توانند با شروع بازار گاوی بزرگ آینده، به خوبی شکوفا شوند. کاردانو پیش از این هم توانسته بود در حالی که بازار وارد وضعیت قرمز شد و میزان فروش افزایش یافت، کاردانو عملکرد بسیار خوبی نسبت به بیت کوین و اتریوم نشان دهد.

گفتنی است که با وجود تبدیل شدن به سودمندترین دارایی کریپتویی، کاردانو در بین ده ارز دیجیتالی قرار دارد که وال‌های شبکه بایننس چین و اتریوم به دنبال آن هستند. در چند وقت اخیر نیز کاردانو فعالیت‌های پرشماری را از نظر حجم تراکنش تجربه کرد و حتی از شبکه‌هایی نظیر اتریوم سبقت گرفت.

شما هم می‌توانید با خرید کاردانو با کارت بانکی خود در پلتفرم کریپتوپولیس نیک پرداخت، از این وضعیت سود ببرید.

منبع: Utoday

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست