کاربران بایننس

افزایش تعداد کاربران بایننس به دلیل رشد تورم دنیا

بر اساس آماری که مدیر بخش آمریکای لاتین شرکت بایننس اعلام کرده، تعداد کاربران کریپتو مناطق برزیل، آرژانتین و مکزیک به دلیل افزایش تورم رشد قابل توجهی داشته‌اند.

مدیر اجرایی بخش لاتین صرافی بایننس، اعلام کرد که افزایش تورم دنیا یکی از مهم‌ترین دلایلی است که در چند ماه اخیر منجر به جذب کاربران به سمت ارزهای دیجیتال شد. به گفته وی، از جمله دلایل دیگر این اتفاق می‌توان به افزایش قدرت دلار اشاره کرد که باعث تضعیف دیگر ارزهای فیات در بازارهای نوظهور شده است.

در چند سال گذشته، بسیاری از افراد سرشناس در حوزه اقتصاد اعلام کرده‌اند که به دلیل بحران‌های اقتصادی و تورم، سرمایه‌گذاری روی بیت کوین یک استراتژی درست است که می‌تواند سرمایه کاربران را حفظ کند. حال این افزایش تعداد کاربران بایننس بیشتر از سوی مناطقی است که با تورم بسیار شدیدی در کشور خود دست و پنجه نرم می‌کنند. مکسیمیلانو هینز، مدیرعامل بخش لاتین بایننس در این خصوص می‌گوید:

«حالا که ما در حال مشاهده رشد تورم در سرتاسر جهان هستیم، می‌بینیم که مردم بیشتری به دنبال ارزهای دیجیتال نظیر بیت‌کوین هستند تا خود را در برابر تورم محافظت کنند.»

او کشور آرژانتین را در صحبت‌های خود مثال می‌زند. تورم سالانه این کشور در کنار هرج و مرج‌های سیاسی، بیکاری و فقر، با تورم ۹۰ درصدی مواجه است. کاربران برزیلی و مکزیک نیز به دلیل همین مشکلات اقتصادی، در حال ورود به دنیای ارزهای دیجیتال هستند.

مطالعات مختلفی نشان می‌دهند که پذیرش ارزهای دیجیتال در کشورهایی که بیشتر مردم آن با نبود سرویس‌های پایه مالی و مشکلات مالی همراه هستند، بیشتر از سایر کشورهای مدرن است. کارشناسان باور دارند که بیت کوین به دلیل میزان عرضه محدود (۲۱ میلیون کوین کلی) تورم ناپذیر است.

اگر شما به خرید ارزهای دیجیتال علاقه‌مند هستید، می‌توانید با کارت بانکی خود از کریپتوپولیس نیک پرداخت خرید کنید.

منبع: CryptoPotato

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست