سود بیت کوین و اتریوم

با وجود کاهش قیمت، بیت کوین و اتریوم در سود قرار دارند

با توجه به ریزش قیمتی که بیت کوین و اتریوم در چند وقت اخیر تجربه کرده‌اند، بخش بزرگی از تریدرهای این ارزهای دیجیتال همچنان در حال سود هستند.

در جدیدترین داده‌ها از IntoTheBlock، مشخص شده که تریدرهای بیت کوین و اتریوم با وجود کاهش قیمت این ارزهای دیجیتال، در سود قرار دارند. این شرکت تحلیلی آن‌چین نشان داده که ۵۸٫۴۴ درصد از آدرس‌‌هایی که بیت کوین نگهداری می‌کنند و ۶۹٫۲۵ درصد از آدرس‌هایی که اتریوم نگهداری می‌کنند، در سود هستند.

دو ارز دیجیتال بزرگ دنیا که در حال حاضر دنیای کریپتوکارنسی را رهبری می‌کنند، با وجود کاهش ۴۲٫۸۱ درصدی بیت کوین و ۴۰٫۷۵ درصدی اتر به نسبت بالاترین قیمت ثبت شده خود، همچنان بالاتر از میانگین سود قرار دارند. با توجه به اطلاعات این پلتفرم تحلیلی، ۵۸ درصد از همه بیت کوین‌هایی که سرمایه‌گذاری شده‌اند، حتی با وجود ریزش قیمت چند وقت پیش آن به زیر ۴۰ هزار دلار، همچنان سودمند بوده‌اند. این نشان می‌دهد که بخش بزرگی از بازار مدت‌ها پیش بیت کوین را زیر قیمت ۴۰ هزار دلار خریده‌اند.

همچنین ۵ درصد از هولدرها در حالت خنثی و ۳۷ درصد دیگر در ضرر هستند. همچنین ۶۹٫۲۵ درصد از هولدرهای اتر نیز در سود هستند. به این معنی که بسیاری از آن‌ها این ارز دیجیتال را زیر قیمت ۳ هزار دلار خریداری کرده بودند. همچنین ۳ درصد از آن‌ها در حالت خنثی و ۲۸ درصد دیگر در ضرر قرار دارند.

احتمال افزایش قیمت بیت کوین و اتریوم با وجود کاهش قیمت

امروز بیت کوین در پایین‌ترین قیمت خود در شش هفته اخیر در قیمت ۳۸٫۲۰۲ هزار دلار خرید و فروش شد. اتر نیز به همین صورت با کاهش قیمت در ۲٫۷۹۷ دلار خرید و فروش می‌شود.

اما در تازه‌ترین تحلیل‌ها، به‌نظر می‌رسد با وجود نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال در ماه آوریل، بیت کوین وارد یک ترند صعودی تازه می‌شود. در این تحلیل که بر اساس مبنای هزینه هولدرهای کوتاه مدت تعیین شده، پیشبینی می‌شود تا به زودی بیت کوین یک روند گاوی را در بازار شروع کند. منبای هزینه (Cost Basis) به اصطلاحی برای میانگین قیمت ورودی سرمایه‌گذاران به یک دارایی گفته می‌شود. در حال حاضر با توجه به منبای هزینه ۴۷ هزار دلاری، به نظر می‌رسد سرمایه‌گذاران حالا موقعیت را برای ورود به بازار بیت کوین مناسب می‌بینند.

اگر شما هم شرایط بازار بیت کوین و اتریوم را برای سرمایه‌گذاری مناسب می‌بینید، می‌توانید خرید ارز دیجیتال خود را در نیک پرداخت انجام دهید. در پلتفرم نیک پرداخت می‌توانید با کمترین کارمزد و سریع‌ترین زمان ممکن، رمزارز مورد نظر خود را دریافت کنید.

منبع: Utoday

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست