تحلیل هفتگی بازار بیت کوین

بیت کوین در دو راهی انفجار و سقوط؛ تحلیل هفتگی بیت کوین

بیت کوین در وضعیت چرخشی میان گاوها و خرس‌های بازار در نوسان است. با این حال خوشبینی‌هایی در خصوص افزایش قیمت این ارز دیجیتال وجود دارد. با تحلیل این هفته بازار بیت کوین همراه ما باشید.

مدت‌هاست که بیت کوین در یک خط مستقیم بین قیمت ۲۷ تا ۲۸ هزار دلار در جریان است. این جریان ثابت منجر به ایجاد سومین الگوی کندل دوجی (Doji) در چارت هفتگی شده است. یکی از نتایجی که از این روند می‌توان برداشت کرد، نامشخص بودن راه گاوها و خرس‌های بازار در قدم بعدی است. البته فقط وضعیت بیت کوین در بین کریپتوها را نبینید. چند روز پیش هم مدیر دارایی‌های شرکت Fidelity Investments از قفل شدن شاخص S&P 500 در ۹ ماه گذشته در یک روند ثابت خبر داد. با این حال اعلام کرد که این خط ممکن است دیر یا زود بشکند. در حالی که بیت کوین برای عبور از قیمت ۳۰ هزار دلار همچنان موفق نشان نداد، اما در عین حال خوشبینی‌هایی هم وجود دارد. بسیاری از تریدرها با وجود موفقیت برخی از آلت کوین‌ها، همچنان موقعیت خود در بیت کوین را حفظ کرده‌اند.

 

از اتریوم تا یونی‌سواپ

۳۵۰+ ارز دیجیتال

 

میانگین حرکت نمایی ۲۰ روزه بیت کوین در قیمت ۲۷٫۵۰۰ دلار در حال تبدیل شدن به یک خط مستقیم است. از طرفی شاخص قدرت نسبی هم به آرامی به سمت مرکز حرکت می‌کند. این وضعیت نشان از ایجاد یک توازن میان عرضه و تقاضا دارد. دو حالت وجود دارد. در صورتی که شاخص میانگین حرکتی نمایی ۲۰ روزه به سمت پایین کشیده شود، در کوتاه مدت بیت کوین به سمت ۲۵ هزار دلار حرکت خواهد کرد. اگر عکس این اتفاق رخ دهد، بیت کوین به بالای ۲۹ هزار دلار می‌رسد. زمانی که این اتفاق رخ دهد، به معنی شروع خرید تریدرهاست. در صورتی که این خرید ادامه پیدا کند، بیت کوین در نهایت می‌تواند قیمت ۳۰ هزار دلار را ببیند.

چهار ارز دیجیتال مهم دیگر این هفته

در میان جنگ گاوها و خرس‌های بیت کوین، این هفته چهار آلت کوین حرکت مثبتی داشته‌اند.

کاردانو: گاوها اجازه ندادند تا ارز دیجیتال آدا به زیر میانگین حرکت ۲۰ روزه در قیمت ۰٫۳۷ دلار برسد. این نشان می‌دهد که بازار در این قیمت همچنان پر تقاضاست.

استلار: این رمزارز در نزدیکی قیمت ۰٫۱۰ دلار میانگین حرکتی است. تریدرها این قیمت را برای ورود به بازار مناسب دیده‌اند.

آوی: با اینکه خرس‌ها اجازه افزایش قیمت را به این رمزراز نداده‌اند و شاهد فروکش کردن قیمت‌ها بودیم، اما قیمت ۷۳ دلار فضای خوبی را برای ورود تریدرها فراهم کرد. انتظار می‌رود با ورود آن‌ها شاهد قیمت ۸۲ دلاری این رمزارز باشیم.

کانفلاکس: در حالی که این رمزارز یک اصلاح قیمت را پشت سر گذاشت، با این حال گاوها اجازه ندادند تا قیمت به زیر ۰٫۳۶ دلار شاخص حرکتی ۲۰ روزه برسد. انتظار می‌رود این سطح با ورود تریدرها و صعود قیمت به ۰٫۴۴ دلار همراه شود.

 

پیشنهاد نیک پرداخت

ارز دیجیتالبیت کوین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست