بیت کوین صعودی

رنگ سبز بازار ارزهای دیجیتال؛ بیت کوین صعودی شد

بازار ارزهای دیجیتال در آخرین روزهای مهر ماه دوباره سبز رنگ شد و تمامی ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین و اتر صعودی شدند.

در ابتدای هفته میلادی، بازار بورس آمریکا با یک روند گاوی آغاز شد. افزایش ۲٫۶۰ درصدی S&P 500 و رشد بیش از ۳ درصدی Nasdaq Composite، باعث شد تا راه برای ارزهای دیجیتال هم باز شود.

یکی از نشانه‌های مثبت بازار برای صعودی شدن، میزان بیت‌کوین‌هایی است که بیش از ۵ سال در کیف پول‌های سرد نگه داشته‌ شده‌اند. در حالی که به نظر نمی‌رسد سرمایه‌گذاران بلند مدت به دنبال فروش دارایی‌های خود در این سطح باشند، با این حال سرمایه‌گذاران کوچک‌تر با این افزایش قیمت ممکن است وسوسه شوند.

با سبز شدن بازار کریپتو، بیت کوین صعودی شد

بیت کوین در روز گذشته توانست به بالای میانگین حرکت نمایی در ۱۹٫۴۱۰ برسد و حالا گاوهای بازار این فرصت را پیدا کرده‌اند تا خود را به بالای منقطه ریکاوری در میانگین حرکت نمایی ساده در ۱۹٫۶۹۱ دلار برسانند.

در صورتی که موفق شوند، این شانس وجود دارد تا بیت کوین با این روند صعودی خود به سطح مقاومت ۲۰٫۵۰۰ دلار برسد. با این حال باید در نظر داشته باشیم که از تاریخ ۱۴ سپتامبر تا امروز، این رقم یک مانع برای بیت کوین بوده است. در صورت عبور از این مانع، دستیابی به قیمت ۲۲٫۸۰۰ دلار آسان خواهد شد. البته در صورتی که سرمایه‌گذاران کوچک با این قیمت وسوسه شوند، بیت کوین دوباره می‌تواند در گودالی سقوط کند که در نهایت آن را به قیمت زیر ۱۸٫۸۴۳ دلار برساند.

وضعیت قیمت اتر

اتریوم توانست روز گذشته با ریکاوری خود به نزدیکی میانگین حرکت نمایی ۲۰ روزه در ۱٫۳۲۳ برسد. حال دومین ارز دیجیتال برتر دنیا به قیمت ۱٫۳۳۵ دلار خرید و فروش می‌شود. اما انتظار می‌رود امروز خرس‌های بازار با این قیمت هوشیار شوند و شروع به فروش دارایی‌های خود کنند.

در صورتی که قیمت دوباره شکسته شود و به زیر ۱٫۲۶۳ برسد، اتر می‌تواند دوباره سطح ۱٫۱۹۰ دلار را تجربه کند. در نقطه مقابل، در صورتی که خریداران با این افزایش قیمت وسوسه شوند، می‌توانند شرایط را تغییر دهند و باعث ایجاد روند صعودی اتر شوند.

در صورتی که وضع حال حاضر بازار کریپتو را برای خرید یا فروش مناسب می‌دانید، می‌توانید با کمک صرافی نیک پرداخت با کارت بانکی خود و کمترین کارمزد ممکن ارزهای دیجیتال مورد نظر خود را ترید کنید.

منبع: Cointelegraph

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست