گاوهای بیت کوین

گاوهای بیت کوین در تلاش برای حفظ سطح ۲۰ هزار دلار

پس از سقوط بیت کوین در چند روز گذشته، گاوهای این ارز دیجیتال در تلاش هستند تا قیمت را بالای ۲۰ هزار دلار نگه دارند.

پس از وضعیت ریزشی بازار در ۲۶ آگوست، بازار بورس آمریکا در تلاش است تا ثبات خود را به دست آورد. در همین حال بیت کوین با بهره‌گیری از این شرایط، سعی دارد خود را در نزدیکی سطح روانی ۲۰ هزار دلار حفظ کند.

با اینکه چندین شاخص و تحلیلگر وضعیت کوتاه مدت بیت‌کوین را نزولی پیش‌بینی کرده‌اند، اما این مسئله وال‌های بیت کوین را برای انباشت این رمزارز متوقف نکرده است. حتی تحقیقات جدید نشان داده است که تعداد آدرس وال‌هایی که بین ۱۰ تا ۱۰۰ هزار بیت کوین در اختیار دارند، در ۳۰ روز گذشته ۱۰۳ نفر اضافه شده‌اند.

تلاش گاوهای بیت کوین برای حفظ سطح روانی

بیت کوین دو روز پیش به زیر سطح ۲۰ هزار دلار کشید. اما خرس‌ها نتوانستند در برابر گاوهایی که در کف قیمت خریداری می‌کنند، ایستادگی کنند. روز گذشته خریداران بیت کوین را به بالای ۲۰ هزار دلار رساندند. این نشان می‌دهد تقاضا برای این رمزارز در کف قیمت بالاست.

حالا گاوها در تلاش هستند تا این وضعیت را حفظ کنند. اگر بیت کوین بتواند به بالای میانگین حرکت نمایی خود در ۲۱٫۶۲۰ هزار دلار برسد، یک فرصت خوب برای جذب خریداران بیشتر است. با این سیگنال، بیت کوین می‌تواند به سمت ۲۵٫۲۱۱ هزار دلار برسد.

با این حال اگر گاوها قادر به حفظ این سطح نباشند، سپس بیت کوین با ازدست دادن این سطح می‌تواند به قیمت ۱۸٫۶۲۶ هزار دلار برسد. در صورت بروز این اتفاق، سقوط بیت کوین به سمت ۱۷٫۶۲۲ کاملا امکان‌پذیر است.

۵ ارز دیجیتال مهم هفته در وضعیت بازار نزولی

وضعیت اتریوم

اتر نتوانست در چند روز گذشته به بالای میانگین حرکت نمایی خود در ۱٫۶۳۸ هزار دلار برسد. این اتفاق باعث ایجاد یک الگوی نزولی شد و راه را برای خرس‌های بازار باز کرد تا دارایی‌های خود را بفروشند.

با این حال پس از حفظ و تلاش گاوهای بیت کوین برای حفظ ۲۰ هزار دلار، موقعیتی برای اتر هم فراهم شد تا خود را به بالای این وضعیت نزولی برساند و برای قیمت ۱٫۷۰۰ هزار دلار تلاش کند. در صورت موفقیت، اتر می‌تواند خود را به سمت سطح روانی ۲ هزار دلار برساند.

اما در نقطه مقابل، اگر گاوها نتوانند دربرابر خرس‌ها ایستادگی کنند، این سطح می‌تواند از دست برود و اتر به سمت ۱٫۲۸۰ هزار دلار سقوط کند.

اگر در حال حاضر شرایط را چه برای خرید یا چه برای فروش مناسب می‌دانید، می‌توانید با کمک پلتفرم کریپتوپولیس نیک پرداخت، بیت کوین، اتریوم و ۶۰۰ ارز دیجیتال مختلف دیگر را خرید و فروش کنید.

منبع: Cointelegraph

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست