بیت کوین در ضرر

خریداران یک سال گذشته بیت کوین در ضرر کامل قرار گرفتند

آمارهای جدید نشان می‌دهند اشخاصی که بین ۶ تا ۱۸ ماه گذشته بیت کوین خریداری و روی آن سرمایه‌‌گذاری بلند مدت کرده‌اند، در حال ضرر هستند. در حالی که بیت کوین در زیر قیمت ۲۰ هزار دلار خرید و فروش می‌شود، بسیاری از سرمایه‌گذاران تازه وارد در حال ضرردهی هستند.

در حال حاضر وضعیت بیت کوین به گونه‌ای است که نه تنها ماینرها در حال ضرر هستند، بلکه سرمایه‌گذارانی که در یک سال گذشته وارد این حوزه شده‌اند، دارایی‌شان در ضرر قرار دارد. طبق تحلیل‌های انجام شده در ورودی و خروجی‌های صرافی بیت کوین‌، اشخاصی که بین آوریل ۲۰۲۱ تا آوریل ۲۰۲۲ بیت کوین خریداری کرده‌اند، در حال حاضر با ضرر دارایی خود را می‌فروشند. طبق این آمار، بیت کوین‌های خریداری شده در بین ۶ تا ۱۸ ماه گذشته با ضرر در حال فروش هستند.

این اتفاق می‌تواند منجر به کاهش سطح حمایت و سقوط قیمت بیت کوین شود. بزرگ‌ترین سوال این است که آیا این وضعیت می‌تواند منجر به سقوط بیت کوین به پایین‌ترین قیمت خود در ۱۷٫۶۰۰ دلار ماه ژوئن شود؟ بر اساس نظر تحلیل‌گران، این نوع وقایع معمولا در آخرین ماه‌های بازار خرسی رخ می‌دهد. به این معنی که انتظار می‌رود در آینده نزدیک شاهد شکل‌گیری یک کف قیمت مطمئن شویم. همچنین تریدرها باور دارند که این یک موقعیت ایده‌آل برای ورود دوباره به بازار است و سرمایه‌گذاران بلند مدت باید برای سود صبور باشند.

در مقاله پیش بینی قیمت ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۳ می‌توانید دید مناسبی از آینده مهم‌ترین رمزارزها به دست آورید. اگر خوب به چرخه‌های صعودی و نزولی بیت کوین نگاه کنیم شاهد تکرار یک سیکل تاریخی هستیم در سال‌های ۲۰۱۳ -۲۰۱۴، ۲۰۱۷-۲۰۱۸ و ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۱ شاهد بولران‌های چشمگیر هستیم و سپس یکی دو سال چرخه نزولی و تشکیل کف بازار. به این ترتیب می‌توان انتظار داشت که پس از یکی دو سال افت قیمت، در سال ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ شاهد شروع چرخه صعودی دیگر در بازارهای نزولی باشیم.

اگر شما هم وضعیت را برای خرید ارزهای دیجیتال مناسب می‌دانید، می‌توانید با کمک پلتفرم نیک پرداخت به بیش از ۶۰۰ رمزارز مختلف دسترسی داشته باشید.

منبع: Cointelegraph

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست