نوسان بیت کوین به نسبت سهام شرکت‌ها

مدیر بایننس: نوسان بیت کوین از اپل و تسلا کمتر است

مدیرعامل صرافی بزرگ بایننس در جدیدترین مصاحبه خود ادعا می‌کند که نوسان بیت کوین از نوسان سهام شرکت‌های غول تکنولوژی کمتر است.

در مصاحبه جدید چانگ‌پنگ ژائو، مدیر عامل صرافی بایننس با Financial Times، او ادعا کرده که در دو سال گذشته قیمت بیت کوین به نسبت سهام شرکت‌های تکنولوژی از جمله تسلا و اپل، از ثبات بیشتری برخوردار بوده است.  او در این خصوص می‌گوید: «اگر به دو سال گذشته نگاه کنید، با نگاه به سهام شرکت‌های تکنولوژی در برابر قیمت بیت کوین، متوجه نوسان بیشتر سهام این شرکت‌ها خواهید شد. اگر به داده‌ها نگاه کنید، بیت کوین از تسلا و اپل ثبات بیشتری داشته است».

آیا نوسان بیت کوین به نسبت سهام شرکت‌های تکنولوژی کمتر است؟

بد نیست بدانید که قیمت سهام تسلا در چند سال اخیر، با نوسان قابل توجهی همراه بوده است. زمانی که قیمت سهام تسلا در سال ۲۰۲۰ یک روند صعودی را آغاز کرد، قیمت یک سهام ۹۰ دلار بود و به بالاترین قیمت خود در ۱۲۴۳ دلار رسید. اما چند ماه بعد، تسلا ارزش خود را از دست داد و به قیمت ۸۰۰ دلار رسید و حالا در قیمت ۹۳۰ دلار خرید و فروش می‌شود.

با این حال مسئله اپل کاملا متفاوت است. این شرکت ۵۰ سال پیش بازار خود را شروع کرده و به ثبات بیشتری به نسبت تسلا و سایر شرکت‌های تکنولوژی تازه‌ وارد رسید. در حالی که بسیاری از این شرکت‌ها پس از پندمی کرونا در مشکلات زیادی دست و پا زدند، سهام اپل اوج می‌گرفت. در ماه ژانویه امسال، سهام این شرکت به نزدیکی ۱۸۳ دلار رسیدو هر چند که با وجود نوسان‌ها، با کاهشی ۱۳ درصدی به ۱۶۰ دلار رسید.

اما بسیاری از کارشناسان و کاربران، با نظر مدیر عامل صرافی بایننس موافق نیستند. بسیاری از آن‌ها باور دارند که در حال حاضر بالا و پایین شدن قیمت بیت کوین بسیار بیشتر است. با این حال دلیل چنین نوساناتی از نظر آن‌ها، تازه بودن این دارایی است. حتی در این مطلب از نام‌های بزرگی از جمله گوگل و آمازون نام برده شد. شرکت‌هایی که در ابتدای راه‌اندازی از نوسانات به شدت بالایی رنج می‌بردند. اما هر چقدر که بزرگ‌تر شدند، از نوسان قیمت سهام نیز به ثبات بیشتری رسیدند.

اگر از جمله طرفداران ارزهای دیجیتال هستید و می‌خواهید روی آن‌ها سهام‌گذاری کنید، می‌توانید برای خرید رمزارز از پلتفرم نیک پرداخت اقدام کنید. با نیک پرداخت قادر هستید با کارت بانکی خود، با کمترین کارمزد و سریع‌ترین زمان ممکن ارز دیجیتال مورد نظر خود را خریدرای کنید.

منبع: Cryptopotato

 

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست