ریزش قیمت بیت کوین

ریزش بیت کوین به زیر ۲۱ هزار دلار

روز گذشته با با ریزش بازار سهام آمریکا، بیت کوین هم شاهد افزاش فروش در بازار بود. این اتفاق باعث شد تا بیت کوین به زیر قیمت ۲۱ هزار دلار بازگردد.

با فرا رسیدن آخرین هفته ماه ژوئن، بیت‌ کوین همراه با بازار سهام ریزش داشت. در زمان نگارش این مطلب، بیت کوینی که چندین روز در حال دست و پنجه نرم کردن در منطقه ۲۱ هزار دلار بود، در نهایت شکست خورد و به زیر این قیمت رفت.

در حالی که خبری از جو گاوی بازار و خرید بیشتر توسط تریدرها نیست، در طرف مقابل آن‌ها همچنان انتظار ریزش بیشتر بیت کوین را دارند. بیت کوین همچنان زیر سطح حیاتی میانگین حرکتی ۲۰۰ هفته‌ای خود در ۲۲٫۴۳۰ هزار دلار است. حالا با قیمت ۲۰٫۷۰۰ هزار دلار، سطح حمایت بیت کوین روی ۲۰٫۳۲۵ و ۲۰٫۱۰۰ قرار دارد. اگر این سطح حمایت شکست بخورد، در چند روز آینده باید انتظار قیمت ۱۹ هزار دلار را داشته باشیم.

در طرفی دیگر برخی از تحلیلگران باور دارند که بیت کوین می‌تواند با دستیابی به سطح ۲۵ هزار دلار، خود را به نزدیکی ۲۸ تا ۳۰ هزار دلار برساند. از نظر یکی از تحلیلگران به نام Credible Crypto، دیگر به کف قیمت ۱۷٫۶۰۰ هزار دلار باز نخواهیم گشت. در صورتی که بیت کوین به بالای ۲۵ هزار دلار برسد، این قیمت کف جدید این رمزارز خواهد بود.

ریزش قیمت با وجود خروج بیت کوین از صرافی‌ها

با وجود این که شاهد افت قیمت بیت کوین هستیم، اما به نظر می‌رسد که سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال خود را در کف قیمت خریده و در حال خارج کردن آن‌ها از صرافی‌ها هستند. پس از اینکه وال‌ها شروع به خرید بیت کوین در قیمت ۲۰ هزار دلار کردند، بنا بر آمارها، میزان موجودی بیت کوین در صرافی‌ها رو به کاهش است.

این یعنی نهنگ‌ها در حال خارج کردن بیت کوین‌های خریداری شده از صرافی‌ها به کیف پول‌های شخصی خود هستند. طبق داده‌های پلتفرم تحلیلی گلس‌نود، در تاریخ ۲۶ ژوئن صرافی‌ها شاهد بیشترین خروج بیت کوین از پلتفرم خود بودند.

حال باید دید بیت کوین که بدترین بازار خرسی تاریخ خود در سال ۲۰۲۲ را ثبت کرده، می‌تواند دوباره خود را از این وضعیت نجات دهد یا نه.

نظر شما در خصوص وضعیت حال حاضر بیت کوین چیست؟ به نظر می‌رسد با وجود کاهش اندک قیمت بیت کوین در روز گذشته، اما وال‌ها و سرمایه‌گذاران به خرید بلند مدت این رمزارز روی آورده‌اند. اگر شما هم مانند این نوع سرمایه‌گذاران قصد خرید و سرمایه‌گذاری روی بیت کوین یا سایر رمزارزها را دارید، می‌توانید با کارت بانکی خود هر نوع رمزارزی را از نیک پرداخت خریداری کنید.

منبع: Cointelegraph

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست