ارزش بازار ارزهای دیجیتال

ارزش بازار ارزهای دیجیتال دوباره به سمت ۱ تریلیون دلار می‌رود

با دستیابی و استقرار بیت کوین به بالای ۲۱ هزار دلار، ارزش بازار ارزهای دیجیتال دوباره به نزدیکی یک تریلیون دلار رسید.

بیت کوین در چند روز گذشته توانست جایگاه خود را در بالای سطح ۲۱ هزار دلار حفظ کند. البته برخی از تحلیلگران باور دارند که عدم توانایی گاوهای بازار بیت کوین برای شکستن و عبور از سطح ۲۲ دلار این احتمال را شکل می‌دهد که دوباره شاهد سقوط بازار باشیم. اما با این حال حفظ سطح ۲۱ هزار دلار تا اینجا تاثیر مثبتی در بازار گذاشته است. از مهم‌ترین تاثیر مثبت روی بازار، نزدیک شدن دوباره ارزش ارزهای دیجیتال به نزدیکی ۱ تریلیون دلار است.

البته این اتفاق روی آلت کوین‌ها هم تاثیرگذار بود. پس از نوسانات شدید هفته‌های گذشته در بازار آلت کوین‌ها، حالا ارزهای دیجیتال مهم هم آرام گرفته‌اند. ارزهای دیجیتالی نظیر کاردانو، دوج کوین و شیبا، بهترین عملکرد را از خود به جای گذاشتند. اتر هم وضعیت چندان خوبی در طی این مدت نداشت و تنها در یک هفته، از قیمت بیش از ۲ هزار دلار به ۹۰۰ دلار بازگشت. اما حالا در همین هفته، اتر ۳۰۰ دلار ارزش خود را بازگرداند و به ۱٫۲۰۰ هزار دلار برسد.

بر اساس نظر تحلیلگران، با این که بیت کوین در سطح ۲۱ هزار دلار دست و پا می‌زند، اما این رمزارز احتمالا به کف قیمت خود رسیده و حالا آماده پرتاب است.

بازگشت ارزش بازار ارزهای دیجیتال به اوج

پس از وضعیت قرمز بازار کریپتو و سقوط آزاد بیت کوین در اواسط ماه ژوئن، ارزهای دیجیتال در هفت روز گذشته به خوبی ریکاوری کرده‌اند. بیت کوین که در شنبه گذشته به پایین‌ترین مرز خود در ۱۷٫۵۰۰ هزار دلار رسید، حالا توانسته خود را در طول این هفته به بالای ۲۰ هزار دلار برساند.

روز گذشته نیز بیت کوین در قیمت ۲۱٫۵۰۰ هزار دلار خرید و فروش شد. اگرچه که گاوهای بازار قادر نبودند این رمزارز را به بالای ۲۲ هزار دلار برسانند. این اتفاق شاید از نظر بسیاری از تحلیلگران منفی باشد. چرا که گیر کردن قیمت بیت کوین در این سطح یعنی بین خریداران و فروشندگان تعادل وجود دارد. حالا هر کدام از آن‌ها می‌توانند در صورت موفقیت، یا قیمت بیت کوین را دوباره به اوج برسانند یا دوباره شاهد سقوط و رکوردشکنی منفی بیت کوین باشیم.

طبق آمارهای پلتفرم تحلیلی Glassnode، بازار خرسی بیت کوین در سال ۲۰۲۲ بدترین آمار تاریخ این ارز دیجیتال را به ثبت رساند. با اینکه ریکاوری بازار کریپتوها در نتیجه منجر به نزدیک شدن دوباره ارزش بازار ارزهای دیجیتال به ۱ تریلیون دلار شد، اما باید دید این روند مثبت ادامه خواهد داشت یا نه.

نظر شما در خصوص وضعیت فعلی بازار چیست؟ می‌توانید با دنبال کردن نیک پرداخت در شبکه‌های اجتماعی از جمله توییتر، اینستاگرام و تلگرام، از آخرین اخبار دنیای پرداخت و ارزهای دیجیتال آگاه شوید و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: CryptoPotatoCointelegraph

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست