قیمت ۲۲ هزار دلار بیت کوین

بیت کوین بالاخره قیمت ۲۲ هزار دلار را تصاحب کرد

به نظر می‌رسد با نزدیک شدن به آپدیت The Merge اتریوم، قیمت ارزهای دیجیتال صعودی‌تر از قبل شده و بیت کوین نیز بالاخره توانست به قیمت ۲۲ هزار دلار خود برسد.

بازار سهام آمریکا و بازار ارزهای دیجیتال هفته خود را با قدرت شروع کردند. این نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران با آمادگی برای تورم آمریکا، سرمایه‌های خود را به سمت کریپتو و سهام می‌برند.

بیت کوین توانست پس از چندین تلاش به بالای ۲۲ هزار دلار برسد. حالا به نظر می‌رسد که سطح مقاومت ۲۳٫۳۳۰، مانع بعدی پادشاه ارزهای دیجیتال است. با عبور از این سطح، می‌توان با کمی اطمینان بیشتر اعلام کرد که بازار خرسی ارزهای دیجیتال رو به اتمام است.

نکته مثبت ماجرا این است که وضعیت خرسی بازار در چند هفته گذشته روی سرمایه‌گذارانی که به چشم‌انداز بلند مدت بیت کوین باور داشتند، تاثیری نداشت. از بزرگ‌ترین مشتریانی که به سرمایه‌گذاری بلند مدت روی بیت کوین باور دارند، باید به سرمایه‌گذاران سازمانی اشاره کرد. این دسته از سرمایه‌گذاران اعتقاد دارند که بیت کوین در سال‌های آینده به خوبی خود را نشان خواهد داد.

دستیابی به قیمت ۲۲ هزار دلار بیت کوین

بیت کوین حالا با دستیابی به قیمت ۲۲ هزار دلار خود، تلاش می‌کند تا سطح فعلی خود را به حمایت تبدیل کند و از آن برای سرمایه‌گذاران یک کف ایجاد کند. در هفته گذشته خریداران توانستند بیت کوین را از میانگین حرکت نمایی ۲۰ روزه خود در قیمت ۲۰٫۸۳۱ دلار بالا بکشند و روز گذشته نیز بیت کوین بالاخره میانگین حرکت ساده ۵۰ روزه خود در ۲۱٫۹۴۴ دلار را رد کرد.

این اتفاقات دست به دست هم داد تا وضعیت خرس‌های بازار ضعیف شود و حالا این گاوها باشند که برای سرمایه‌گذاری به سمت این رمزارز جذب شوند.

حالا اگر گاوها بتوانند این قیمت بیت کوین را حفظ کنند، پادشاه ارزهای دیجیتال این فرصت را خواهد داشت تا خود را به ۲۵٫۱۱ هزار دلار برساند. البته انتظار می‌رود این سطح دیگر باعث بیدار شدن خرس‌هایی شوند که قصد فروش دارایی خود را دارند. بنابراین انتظار می‌رود برای مدتی شاهد بالانس قیمت بین ۱۸٫۶۲۶ و ۲۵٫۲۱۱ دلار باشیم.

وضعیت اتریوم در بازار پیش از The Merge

اتر توانست به بالای مقاومت ۱٫۷۰۰ دلار در ۹ سپتامبر برسد. اما به نظر می‌رسد گاوها با مقاومت شدیدی در ۱٫۸۰۰ دلار مواجه هستند. این نشان می‌دهد که خرس‌ها با افزایش قیمت سریعا دارایی خود را می‌فروشند.

خرس‌ها در تلاش هستند تا قیمت این ارز دیجیتال را به نزدیکی سطح حمایت برسانند. در حال حاضر میانگین حرکت نمایی ۲۰ روزه این ارز دیجیتال در قیمت ۱٫۶۵۲ دلار است. با این حال شاخص قدرت نسبی در وضعیت مثبتی قرار دراد. این نشان می‌دهد که خریداران همچنان وضعیت بازار را در اختیار دارند.

در صورتی که این خریداران بتوانند اتر را به بالای ۱٫۸۰۰ دلار برسانند، اتریوم می‌تواند بالاخره برای قیمت ۲ هزار دلار هدف‌گذاری کند.

وضعیت ریپل

ریپل در یک وضعیت تنگ بین ۰٫۳۲ دلار و ۰٫۳۴ دلار قرار دارد. خرس‌ها در تلاش هستند تا همچنان برای افزایش قیمت این رمزارز مانع ایجاد کنند. با این حال نتوانستند قیمت را به زیر میانگین حرکت نمایی ۲۰ روزه در ۰٫۳۴ دلار برسانند. این نشان می‌دهد که وضعیت خرید در کف قیمت بسیار مناسب است.

با این حال شاخص قدرت نسبتی مثبت و میانگین حرکت نمایی ۲۰ روزه رو به بالاست. در صورتی که ریپل بتواند مقاومت را پشت سر بگذارد، قادر است برای ۰٫۳۷ و ۰٫۳۹ دلار هدف‌گذاری کند.

وضعیت دوج

دوج کوین در هفته گذشته در منطقه نزدیک به ۰٫۰۶ دلار برگشت خورد و نشان داد که در کف قیمت، خریداران منتظر هستند. با این حال گاوها نتواستند در چند روز گذشته قیمت را از ۰٫۰۷ دلار بالاتر ببرند. این یعنی خرس‌ها هم در این قیمت برای فروش منتظر هستند. به همین دلیل وضعیت میانگین حرکت و شاخص قدرت نسبی در یک وضعیت خنثی قرار دارد.

اگر وضعیت حال حاضر بازار را برای خرید ارزهای دیجیتال مناسب می‌دانید، می‌توانید از طریق پلتفرم نیک پرداخت دارایی خود را خریداری کنید.

منبع: Cointelegraph

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست