۲۱ هزار دلار بیت کوین

بیت کوین بالاتر از ۲۱ هزار دلار؛ پیش بینی قیمت ۳۰ هزار دلاری

با انتشار آمار تازه‌ای از بی‌کاران در کشور آمریکا، بیت کوین توانست از موقعیت استفاده کند و به بالای قیمت ۲۱ هزار دلار برسد.

گاوهای بیت کوین در روز گذشته توانستند با مقابله بر خرس‌های بازار که قصد ایجاد یک موج بزرگ فروش را داشتند، این رمزارز را به قیمت بالای ۲۱ هزار دلار برسانند. با اینکه ارز دیجیتال بیت کوین در طول هفته به سختی توانست خود را در قیمت ۲۰ هزار دلار حفظ کند، اما حالا توانسته به ۲۱٫۵۰۰ دلار پرواز کند.

 

۲۰۲۳ و قیمت ارز دیجیتال؟

پیش‌بینی. تجزیه. تحلیل.

بد نیست بدانید که این بهترین عملکرد بیت کوین از ۱۳ سپتامبر تا امروز است. یکی از فاکتورهایی که باعث این رشد قیمت شد، آمار بی‌کاری در ایالات متحده آمریکا است. این آمار با رشد ۰٫۲ درصدی نسبت به پیش‌بینی‌ها با ۳٫۷ درصد، سیگنال خوبی برای وال‌ها ایجاد کرد.

ادامه رشد قیمت بیت کوین

پیش بینی رشد قیمت بیت کوین

به نظر می‌رسد با هر آماری که از سوی وضعیت ایالات متحده آمریکا منتشر می‌شود، بیت کوین هم سریعا واکنش نشان می‌دهد. برخی از تحلیلگران مطرح نیز نسبت به وضعیت بیت کوین واکنش مثبتی نشان داده‌اند. برخی از این افراد حتی باور دارند که هنوز بیت کوین حرکت بزرگ خود را شروع نکرده، اما به نظر می‌رسد یک کف قیمت جدید در حال شکلگیری است.

تحلیلگران پیش بینی کرده‌اند که ماه نوامبر موقعیت مناسبی برای دستیابی به قیمت ۳۰ هزار دلاری بیت کوین است. وضعیت بورس آمریکا از جمله S&P 500 و Nasdaq به ترتیب ۲ درصد و ۱٫۷۵ درصد افزایش داشته و از طرفی دیگر شاخص دلار آمریکا در یک روز از ۱۱۳ به ۱۱۱ رسیده است.

اگر شما هم به ادامه افزایش قیمت بیت کوین را پیش بینی می‌کنید یا زمان حال را موقعیتی مناسب برای فروش بیت کوین‌های خود می‌دانید، می‌توانید از پلتفرم خرید و فروش ارز دیجیتال نیک پرداخت، دارایی‌های خود را به سرعت ترید کنید.

منبع: Cointelegraph

اخبار ارز دیجیتالپیش بینی قیمت ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست