وضعیت معاملات بیت کوین

روند معاملات بیت کوین و اتریوم همچنان نزولی دنبال می‌شود

بیت کوین امروز به زیر ۴۰ هزار دلار رفت و اتریوم در نزدیکی ۳ هزار دلار همچنان دست و پا می‌زند. ریپل و سایر آلت کوین‌ها نیز با کاهش قیمت همراه شدند. وضعیت خرسی باعث شده تا شاهد روند معاملات بیت کوین و اتریوم به رنگ قرمز و نزولی باشیم.

در هفته گذشته بیت کوین زیر منطقه مقاومت ۴۱٫۲۰۰ باقی ماند و در چند ساعت گذشته قیمت آن به زیر ۳۹٫۵۰۰ رفت. هرچند با یک ریکاوری خود را به ۳۹٫۸۰۰ رساند. این یعنی کاهش ۳ درصدی در یک روز و کاهش ۷ درصدی در یک هفته. با این حال اگر خرس‌های بیت کوین همچنان فعال باشند، این ارز دیجیتال می‌تواند به زیر ۳۹ هزار دلار برسد. به طور مشابه، اتریوم و سایر آلت کوین‌ها نیز در روندی نزولی و قرمز حرکت می‌کنند. اتریوم برای مدتی به زیر ۲٫۹۵۰ رسید و کاهش ۴ درصدی در یک روز و کاهش ۸ درصدی در یک هفته را تجربه کرد.

روند نزولی معاملات بیت کوین

بیت کوین در این هفته سعی کرد تا با رد شدن از منطقه ۴۰٫۸۰۰ هزار دلار، دوباره خود را به سطح مقاومت اصلی ۴۱٫۲۰۰ نزدیک کند. با این حال خرس‌ها اجازه این کار را ندادند و شاهد یک کاهش قیمت تازه از این ارز دیجیتال بودیم. این اتفاق باعث شد تا بیت کوین به زیر منطقه ۴۰ هزار دلار برسد و در چند ساعت گذشته قیمت ۳۹٫۵۰۰ دلار را هم بشکند. در حال حاضر سطح حمایت هفتگی بیت کوین در ۳۹٫۲۰۰ قرار دارد و به نظر می‌رسد که وضعیت خرس‌ها در برابر گاوها بسیار بهتر است.

با این حال اگر گاوها بتوانند با یک تلاش دوباره بیت کوین را به بالای ۴۰ هزار دلار برسانند و آن را به سطح ۴٫۵۰۰ هزار دلار نزدیک کنند، بیت کوین دوباره می‌تواند خود را برای عبور از منطقه ۴۱٫۲۰۰ هزار دلار آماده کند. با این اتفاق می‌توان دوباره انتظار یک روند صعودی را داشت.

نگاهی به وضعیت اتریوم

روند نزولی معاملات بیت کوین طبق معمول روی دیگر آلت کوین‌ها از جمله اتریوم هم تاثیرگذار بوده است. اتریوم هم در هفته گذشته نتوانست منطقه مقاومت ۳٫۱۲۰ دلاری خود را بشکند و منطقه حمایت ۲٫۹۵۰ دلاری را هم برای مقطعی از دست داد. این وضعیت نشان می‌دهد که فعلا خرس‌ها بازار اتریوم را در دست دارند.

با این حال اگر وضعیت تغییر کند و تصحیح قیمت اتریوم بتواند کمی راه را برای گاوها باز کند، می‌توان دوباره حمله به سمت منطقه مقاومت ۳٫۰۵۰ دلار اتریوم را پیش بینی کرد. سطح کلیدی مقاومت بعدی این ارز دیجیتال در ۳٫۱۲۰ دلار تعیین شده است. در صورت شکست این سطح، می‌توان انتظار رشد قیمت در کوتاه مدت را داشت.

نگاهی به وضعیت بازار سایر آلت کوین‌ها

کاردانو یکی از ارزهای دیجیتالی است که وال‌ها روی آن همچنان حساب باز می‌کنند. با این حال این رمزارز در زیر قیمت ۰٫۹۸ دلار منطقه مقاومت باقی ماند. وضعیت این رمزارز نزولی پیشبینی می‌شود  احتمالا خود را به نزدیکی سطح حمایت ۰٫۹۲ دلار می‌رساند. این ارز دیجیتال در یک روز ۵ درصد کاهش داشته است.

بایننس کوین نیز نتوانست منطقه مقاومت ۴۲۰ دلاری را بشکند و در یک روز ۴ درصد کاهش داشت. این ارز دیجیتال در حال تست سطح حمایت ۴۰۰ دلاری است.

سولانا به زیر منطقه ۱۰۰ دلاری خود رسید. اگر گاوها نتوانند کاری کنند، باید شاهد سقوط بیشتر قیمت سولانا باشیم. سطح حمایت اصلی این رمزارز در قیمت ۹۲ دلار قرار دارد.

دوج کوین با وجود وضعیتی که ایلان ماسک در توییتر به راه انداخت، تغییر مثبتی نداشت و به زیر سطح حمایت ۰٫۱۴۲ دلار رسید. این رمزارز در حال حاضر در زیر قیمت ۰٫۱۴۰ دلار معامله می‌شود. سطح حمایت بعدی آن ۰٫۱۳۵ دلار است.

ریپل همچنان به نزولی بودن خود به زیر قیمت ۰٫۷۵ دلار ادامه می‌دهد و شاید منطقه حمایت ۰٫۷۲ دلاری خود را هم از دست بدهد. ریپل در یک روز ۵ درصد کاهش قیمت داشته است.

بسیاری از آلت کوین‌های دیگر از جمله LUNA، AVAX، SHIB، MATIX و LINK در منطقه قرمز معامله می‌شوند. اما بد نیست از عملکرد توکن DCR غافل نشویم. این ارز دیجیتال توانست در یک روز ۳۱ درصد افزایش قیمت داشته باشد و از قیمت ۷۴ دلاری خود عبور کند. این عملکرد باعث شد تا DCR به جمع ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار برسد.

نظر شما در خصوص وضعیت حال حاضر بازار چیست؟ کدام ارز دیجیتال را برای سرمایه‌گذاری مناسب می‌دانید؟ برای سرمایه‌گذاری روی هر یک از ارزهای دیجیتال مورد نظر خود، می‌توانید با کارت بانکی از نیک پرداخت سفارش خرید و فروش ارز دیجیتال خود را تکمیل کنید.

منبع: Cryptonews

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست