بیت کوین ۱۰۰ هزار دلار

پیش بینی قیمت ۱۰۰ هزار دلار بیت کوین تا سال ۲۰۲۳

یکی از تریدرهای مشهور ارزهای دیجیتال، پیش بینی کرد که بیت کوین تا سال ۲۰۲۳ به ۱۰۰ هزار دلار می‌رسد؛ اما این پیش بینی یک «اما» بزرگ هم دارد. یکی از تریدرهای محبوب دنیای کریپتو (Credible Crypto)، در تازه‌ترین پیش بینی قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۳ می‌گوید که بیت کوین در این سال به بالای ۱۰۰ هزار دلار خواهد رسید. اما او در این پیش بینی می‌گوید که پس از رکوردشکنی بزرگ پادشاه ارزهای دیجیتال، باید منتظر یک بازار خرسی به شدت قدرتمند باشیم.

پیش بینی قیمت بیت کوین تا سال ۲۰۲۳

در یک بحث توییتری که در تاریخ ۲۲ اکتبر در خصوص هاوینگ بعدی بیت کوین و پیش بینی سقوط این رمزاز تا قیمت ۱۰ هزار دلار انجام شد، Credible Crypto از این پیش‌بینی حمایت کرد و این قیمت را برای سال ۲۰۲۵ محتمل دانست. با این حال اصل پیش بینی او برای سال ۲۰۲۳ است. او این سال را برای بیت کوین بسیار مهم دانست و اعلام کرد که بیت کوین می‌تواند خود را در نهایت به قیمت ۱۰۰ هزار دلار برساند. اما در ادامه اشاره کرد که پس از این قیمت، شاهد بزرگ‌ترین بازار خرسی تاریخ بیت کوین خواهیم بود؛ یک بازار خرسی بزرگ که می‌تواند بیت کوین را به قیمت بین ۱۰ تا ۱۴ هزار دلار برساند.

Credible Crypto یک تریدر فعال و مشهور در توییتر با بیش از ۳۳۰ هزار نفر دنبال کننده است.

البته بد نیست بدانید تریدرهای دیگری هم قیمت‌های عجیب و غریبی برای بیت کوین پیش بینی کرده‌اند. برای مثال لری لپارد، مدیر دارایی‌های شرکت Equity Management Associates پیش بینی می‌کند که بیت کوین تا شش سال دیگر با قیمت ۲ میلیون دلار برای هر کوین ترید خواهد شد. تریدر مشهور دیگری به نام il Capo Of Crypto می‌گوید بیت کوین بین ۱۴ تا ۱۶ هزار دلار باقی خواهد ماند و گاهی تا ۲۱ هزار دلار هم صعود خواهد کرد، اما دوباره به سطح ۱۴ هزار دلار خود باز خواهد گشت.

برای خرید و فروش ارز دیجیتال خود با کمترین دردسر، پایین‌ترین کارمزد و سریع‌ترین زمان ممکن، می‌توانید از خدمات پلتفرم نیک پرداخت بهره‌مند شوید.

منبع: Cointelegraph

اخبار ارز دیجیتالپیش بینی قیمت ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست