بازگشت قیمت بیت کوین

موقعیت مناسب آلت کوین‌ها با بازگشت قیمت بیت کوین

طبق شاخص‌های این هفته، در صورت بازگشت قیمت بیت کوین در کف قیمت، برخی از آلت کوین‌ها مانند آدا می‌توانند شانس خوبی برای رشد داشته باشند.

روند نزولی بازار بورس آمریکا در هفته گذشته باعث شد شاهد قرمز ماندن آمارها طی سه هفته پیاپی باشیم. بورس Nasdaq Composite برای شش روز متوالی برای اولین بار از سال ۲۰۱۹ در حال سقوط است. به نظر می‌رسد تریدرها نسبت به قدم‌های بعدی بانک مرکزی در خصوص اقتصاد کشور آمریکا نگران هستند.

عملکرد ضعیف بازار سهام باعث شد تا در هفته گذشته بیت کوین بالاخره سطح ۲۰ هزار دلاری خود را هم از دست بدهد. خرس‌های بازار همچنان اجازه نداده‌اند تا این رمزارز بتواند این سطح را پس بگیرد. این اتفاق باعث شد تا سلطه بیت کوین بر بازار کریپتوها به زیر ۳۹ درصد برسد. این پایین‌ترین آمار سلطه بیت کوین از سال ۲۰۱۸ تا امروز است.

اگرچه وضعیت بازار و بیت کوین منفی است، با این حال سرمایه‌گذاران بلند مدت باور دارند که در حال حاضر موقعیتی برای ایجاد پوزیشن درکف قیمت است. همچنین پیش‌بینی می‌شود که در صورت بازگشت قیمت بیت کوین، می‌توان انتظار داشت برخی آلت کوین‌ها بتوانند از این شرایط به خوبی بهره‌مند شوند.

احتمال بازگشت بیت کوین به بالای ۲۰ هزار دلار با افزایش خرید در کف

بیت کوین در چند روز گذشته در طیف تنگ و باریک بین ۱۹٫۵۲۰ هزار دلار و ۲۰٫۵۷۶ هزار دلار خرید و فروش می‌شود. این نشان می‌دهد که در حال حاضر بین خریداران و فروشندگان تعادل وجود دارد. در حالی که گاوهای بازار در کف قیمت خرید می‌کنند، اما از آن طرف با رشد قیمت خرس‌ها سریعا دارایی خود را می‌فروشند.

روند نزولی میانگین حرکت نمایی ۲۰ روزه در ۲۰٫۸۶۳ هزار دلار و شاخص قدرت نسبی منفی، نشان می‌دهد که کنترل بازار بیشتر در اختیار فروشندگان است. اگر این خرس‌ها بتوانند قیمت را به زیر ۱۹٫۵۲۰ هزار دلار برسانند، بیت کوین با از دست دادن سطح حمایت خود ممکن است به قیمت ۱۸٫۹۱۰ هزار دلار و ۱۸٫۶۲۶ هزار دلار برسد.

با این حال این منطقه یک موقعیت ایده‌آل را برای وسوسه گاوهای بازار ایجاد خواهد کرد. در صورتی که خریداران در این سطح به سراغ بیت کوین بیایند می‌توانند شرایط را برای بازگشت قیمت این رمزارز به بالای ۲۰ هزار دلار فراهم کنند و آن را تا سطح میانگین حرکت ساده ۵۰ روزه در ۲۲٫۲۷۱ هزار دلار برسانند.

ارز دیجیتال آدا

کاردانو (آدا) چند وقتی است که در یک حالت خنثی قرار دارد، اما به نظر می‌رسد که وضعیت در حال تغییر است و قصد دارد تا از میانگین حرکتی خود بالاتر برود. این نشان می‌دهد که در کف قیمت، خریداران زیادی وجود دارند.

میانگین حرکت نمایی ۲۰ روزه در ۰٫۴۷ دلار مسطح شده و شاخص قدرت نسبی این رمزارز به حالت مثبت درآمده است که نشان دهنده کاهش فشار فروش بوده و خریداران در کف قیمت شروع به فعالیت کرد‌ه‌اند. اگر خریداران بتوانند قیمت را در بالای میانگین حرکت نمایی ۵۰ روزه حفظ کنند، این می‌تواند آدا را به وضعیت مثبت و سبز تغییر دهد. همچنین اگر گاوها بتوانند در برابر خرس‌های بازار ایستادگی کنند، می‌توانیم آدا را در قیمت ۰٫۷۰ دلار ببینیم.

ارز دیجیتال اتم

ارز دیجیتال اتم (ATOM) در چند روز گذشته یک روند صعودی آرام و مثبت را طی کرده است و در نزیکی سطح مقاومت ۱۳٫۴۵ دلار خرید و فروش می‌شود. این نشان می‌دهد که تریدرها پوزیشن خود را نبسته‌اند و انتظار دارند تا این رمزارز به قیمت بالاتری برسد.

با این که اتم در هفته گذشته به زیر قیمت میانگین حرکت نمایی ۵۰ روزه در قیمت ۱۱٫۰۸ دلار رسید، اما گاوها شدید در کف قیمت آماده خرید هستند. این اتفاق باعث شد تا شاهد یک برگشت قیمت جدید باشیم تا اتم را در بالای سطح مقاومت ۱۳٫۴۵ دلار ببینیم. این وضعیت صعودی در کنار وضعیت مثبت شاخص قدرت نسبی، نشان می‌دهد که وزنه به سمت خریداران سنگینی می‌کند. با ادامه داشتن این وضعیت، اتم می‌تواند خود را به ۱۵٫۳۰ دلار برساند و سپس برای قیمت ۲۰ دلار هدفگذاری کند.

ارز دیجیتال فایل کوین

فایل کوین یکی دیگر از رمزارزهایی است که می‌تواند با بازگشت قیمت بیت کوین وضعیت خود را بهبود ببخشد. این ارز دیجیتال با اینکه در چند روز گذشته در یک طیف تنگ در حال خرید و فروش بود، اما نظر خریداران تازه‌ای را به سمت خود جلب کرده است.

دو روز پیش این ارز دیجیتال توانست به بالای سطح میانگین حرکت نمایی ۲۰ روزه خود در ۶٫۳۹ دلار برسد. این نشان می‌دهد که خریداران در حال برگشت هستند. با این حال با افزایش قیمت، فروشندگان هم وسوسه می‌شوند. در صورتی که خریداران بتوانند از پس تعداد فروشندگان در سطح بالا بر بیایند، فایل کوین قادر است خود را به قیمت ۹ دلار و سپس به قیمت ۹٫۵۰ دلار برساند.

ارز دیجیتال ایاس

ارز دیجیتال ایاس (EOS) توانست با وجود وضعیت نزولی بازار ارزهای دیجیتال، خود را در بالای سطح میانگین حرکتی نگه دارد. این نشان می‌دهد که این رمزارز و عملکرد خوب آن باعث جذب خریداران تازه‌ای شده است.

خریداران شدیدا به قیمت این رمزارز در میانگین حرکت نمایی ۵۰ روزه در قیمت ۱٫۳۳ دلار علاقه‌مند هستند. این آمار در کنار وضعیت نسبتا خنثی شاخص قدرت نسبی، نشان می‌دهد که بین خریداران و فروشندگان تعادل وجود دارد.

با این حال جذب سرمایه‌گذاران جدید می‌تواند باعث شود تا ایاس برای قیمت ۱٫۶۰ دلار هدفگذاری کند و سپس در صورت موفقیت، به قیمت ۲ دلار برسد.

اگر شما هم وضعیت این ارزهای دیجیتال را مثبت می‌دانید و قصد سرمایه‌گذاری روی آن‌ها را دارید، می‌توانید با استفاده از پلتفرم کریپتوپولیس نیک پرداخت، با کارت بانکی خود بیش از ۶۰۰ ارز دیجیتال مختلف را خریداری کنید.

منبع: Cointelegraph

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست