کاربران کریپتو NFT

هزینه ۲٫۷ میلیارد دلاری کاربران کریپتو در حوزه NFT

در یک گزارش جدید اعلام شد که کاربران کریپتو در نیمه اول سال ۲۰۲۲، بیش از ۲٫۷ میلیارد دلار برای استخراج NFT خرج کرده‌اند.

بر اساس آماری که از شرکت داده‌های بلاکچین Nansen منتشر شده، کاربران کریپتویی با بیش از ۹۶۳ میلیون اتر، معادل ۲٫۷ میلیارد دلار، در شبکه اتریوم برای NFT خرج کر‌ده‌اند. بخش اعظمی از این NFTها در پلتفرم OpenSea استخراج و خریداری می‌شوند.

در نیمه اول سال ۲۰۲۲، بیش از ۱ میلیون آدرس کیف پول منحصر به فرد در استخراج این NFTها نقش داشته‌اند. در مقایسه با سایر بلاکچین‌ها، ۱۰۷ میلیون دلار NFT در بلاکچین بایننس چین و ۷۷ میلیون دلار در بلاکچین آولانچ پرداخت شد. ۲۶۳ هزار آدرس در مجموع هر دو بلاکچینی که به آن‌ها اشاره شد، در استخراج این NFTها نقش داشته‌اند.

کلکسیون توکن‌های غیرقابل تعویض Sixty-nine در ماه می امسال، به تنهایی منجر به افزایش حجم استخراج روزانه بیش از ۱۲۰ هزار اتر شد. تعداد کلی کلکسیون‌های NFT استخراج و فروخته شده در اتریوم در نیمه اول سال میلادی بیش از ۲۸ هزار عدد بود. بیش از دو سوم این پروژه‌های NFT کمتر از ۵ اتر بوده‌اند. با این حال ۱۴۰ کلکسیون نیز به بالای ۱۰۰۰ اتر رسیده‌اند.

گفتنی است که در مجموع، پنج کلکسیون برتر NFT اتریوم سهم ۸٫۴ درصدی را از استخراج‌های کلی این شبکه در اختیار داشته‌اند.

از دیگر اخبار مربوط به صنعت NFT می‌توان به پیش‌بینی ارزش ۱۳ میلیارد دلاری صنعت NFT تا سال ۲۰۲۷ اشاره کرد. از دلایل این آمار مهم می‌توان به حمایت باشگاه‌های ورزشی، موسیقی، فیلم و بازی‌های ویدیویی به صنعت NFT اشاره کرد. همچنین در دوران سقوط ارزش ارزهای رمزنگاری شده، شاهد افزایش حجم معاملات NFT بوده‌ایم.

اگر شما هم به کسب درآمد از طریق توکن‌های غیرقابل تعویض علاقه‌مند هستید، می‌توانید دارایی‌های خود را با کمک نیک پرداخت به NFT تبدیل کنید.

منبع: Cointelegraph

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست