موفقیت دوج کوین از نظر ایلان ماسک

دو شرط موفقیت دوج کوین از نظر ایلان ماسک

ایلان ماسک باور دارد که دوج کوین برای موفقیت و افزایش کاربری به پذیرش بیشتری توسط کسب و کارها نیاز دارد. همچنین از نظر او یکی دیگر از عوامل موفقیت دوج کوین انعام دادن با این ارز دیجیتال است.

ایلان ماسک در تازه‌ترین توییت خود در پاسخ به خالق دوج کوین یعنی بیلی مارکوس (Billy Markus) اعلام کرد که یکی از شروط موفقیت دوج کوین برای افزایش کاربری، پذیرش بیشتر آن توسط کسب و کارها است. ثروتمندترین مرد دنیا همچنین اعلام کرد که استفاده از این میم کوین برای انعام دادن به تولید کنندگان و ارائه دهندگان سرویس می‌تواند خوب باشد.

البته این پایان نظرات ایلان ماسک نیست. او همچنین در خصوص ایجاد روش‌هایی برای ارتباط میان بلاکچین‌های اتریوم، بیت کوین و دیگر موارد هم نظر داد. ایلان ماسک باور دارد که ایجاد یک پل میان بیت کوین و اتریوم با وجود پتانسیل‌هایی که در بخش Web3 وجود دارد، نیاز نیست. یکی از دلایل مطرح شدن این مسئله، نظری بود که بیلی مارکوس در خصوص موفقیت دوج کوین مطرح کرد.

مارکوس به عنوان یکی از هم‌بنیانگذاران این میم کوین باور دارد که وضعیت دوج کوین می‌تواند پس از تکمیل شدن پل میان دوج و اتریوم، بهبود پیدا کند. یکی دیگر از باورهای مارکوس برای افزایش کاربری دوج کوین و در نتیجه موفقیت آن، ایجاد پلتفرم‌هایی برای معاملات NFT است تا از دوچ کوین برای روش پرداخت استفاده کنند. ویتالیک بوترین، خالق اتریوم نیز در خصوص همکاری میان اتریوم و دوج کوین اعلام کرد که امیدوار است این میم کوین با کمک کدهای اتریوم به الگوریتم اثبات سهام (Proof of Stake) کوچ کند.

احتمال خرید توییتر از جانب ماسک

بر شخصی پوشیده نیست که ایلان ماسک طرفدار پر و پاقرص دوج کوین است و آن را یکی از ارزهای مهم دنیا در آینده می‌بیند. او سعی کرده تا بارها و بارها با ارائه نظرات خود، تاثیر مثبتی روی این ارز دیجیتال بگذارد. در آخرین اقدام او برای پذیرش دوج کوین پس از تصاحب ۹٫۲ درصد از سهام توییتر، ایلان ماسک به کاربران اجازه داد برای پرداخت اشتراک Twitter Blue، از دوج کوین استفاده کنند.

ایلان ماسک در نظر دارد تا با ۴۳ میلیون دلار تمامی سهام توییتر را از آن خود کند. طبق گزارشی که به تازگی منتشر شده، این احتمال وجود دارد که در هفته جاری ایلان ماسک این خرید را تکمیل کرده و به مالک نهایی توییتر تبدیل شود.

نظر شما در این خصوص چیست؟ اگر شما هم با نظرهای ایلان ماسک موافق هستید و می‌خواهید روی این ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کنید، می‌توانید در کمترین زمان ممکن و با کارت بانکی خود، از طریق نیک پرداخت به خرید دوج کوین بپردازید.

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست