پرداخت با کریپتو

امکان پرداخت با کریپتو در ۴۰ کشور دنیا با همکاری جدید ویزا

FTX یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های حال حاضر دنیا، با همکاری ویزا یک کارت بانکی با هدف امکان پرداخت با کریپتو عرضه می‌کند. در این همکاری قرار است برای کاربران بیش از ۴۰ کشور دنیا، کارت‌های بانکی با قابلیت پرداخت با کریپتو عرضه شود. FTX یکی از برترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال دنیا است که حجم معاملات روزانه آن به نزدیکی ۳ میلیارد دلار می‌رسد.

چگونه ویزا کارت مجازی بخریم؟

FTX این کار را با ارائه کارت بانکی به مشتریان انجام خواهد داد تا کاربران بتوانند سرویس‌ها و محصولات مورد نظر خود را با کریپتو پرداخت کنند. جالب است بدانید که این کارت به رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و شرکت ارائه دهنده ادعا می‌کند که کارمزد در آن صفر است.

شرکت FTX توسط سم بنک‌من (Sam Bankman Fried) تاسیس شده که به عنوان یکی از ۱۰۰ شخص تاثیرگذار دنیای کریپتو مشهور است. این صرافی دارای یک توکن محلی به همین نام است که پس از اعلام خبر همکاری با ویزا، با افزایش ۷ درصدی حالا به با قیمت ۲۵٫۶۲ دلار می‌رسد.

ویزا در حال حاضر در تلاش است تا از رقیب بزرگ خود یعنی مسترکارت در زمینه کریپتو جا نماند. در چند وقت گذشته مسترکارت اقدامات مختلفی در زمینه ارزهای دیجیتال انجام داده است. از جمله همکاری مسترکارت و نتسترا برای بهبود دسترسی پرداخت‌های دیجیتال و حمایت مسترکارت از گسترش بازار خود با ارزهای دیجیتال که روز به روز نفوذ این شرکت در دنیای کریپتو را افزایش می‌دهد.

شما می‌توانید با کمک پلتفرم نیک پرداخت، علاوه بر خدمات خرید و فروش ارزهای دیجیتال، از کارت مجازی ویزا هم بهره‌مند شوید.

منبع: Cointelegraph

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست