قابلیت پرداخت اینستاگرام

اینستاگرام قابلیت پرداخت درون چت را اضافه می‌کند

قابلیت جدید اینستاگرام به خریداران و فروشندگان اجازه می‌دهد تا به سادگی پرداخت خود را مستقیما و بدون انتقال به سرویس‌های جانبی انجام دهند.

اینستاگرام به تازگی از یک قابلیت به نام Payment In Chat رونمایی کرده که به مشتریان اجازه می‌دهد پرداخت‌های خود را مستقیما از بخش دایرکت این شبکه اجتماعی انجام دهند. البته فقط کسب و کارهایی از این قابلیت بهره‌مند خواهند بود که توسط این شبکه اجتماعی واجد شرایط شوند.

این قابلیت به خریداران و فروشندگان اجازه می‌دهد تا مستقیما و به صورت هم‌زمان با یکدیگر در ارتباط باشند، نیازی به پلتفرم پرداخت واسطه نباشد و بتوانند مستقیما خرید‌های خود را در چت اینستاگرام پیگیری کنند. هدف اصلی شرکت متا (صاحب پلتفرم اینستاگرام)، این است که تجربه پرداخت یکپارچه‌ای را برای کسب و کارها و خریداران ایجاد کند.

بر اساس ادعای این شرکت، در بین همه پلتفرم‌های شرکت متا از جمله واتساپ و اینستاگرام، به صورت ماهانه بیش از یک میلیارد کاربر در زمینه کسب و کار با یکدیگر در تماس هستند. جست و جوی محصول، ارتباط با برندها، دریافت پشتیبانی و غیره، از جمله این ارتباطات میان شبکه‌های اجتماعی متا است.

قابلیت پرداخت درون چت اینستاگرام از Meta Pay برای تسهیل پرداخت استفاده می‌کند. بنابراین کاربران برای پرداخت نیازی به ورود به درگاه بانکی یا وارد شدن به لینک فروشنده جهت انجام پرداخت نخواهند داشت.

بنابراین شما می‌توانید با استفاده از کارت‌های پرداخت بین‌المللی از جمله ویزا و مسترکارت، خرید خود را از فروشگاه‌های منتخب و مطمئن اینستاگرام انجام دهید. با ایجاد این راه پرداخت، اینستاگرام انتظار دارد تا با استفاده از موقعیت بزرگ خود در زمینه کسب و کارها، حجم فروش و استفاده از Meta Pay را افزایش دهد.

با کمک پلتفرم نیک پرداخت می‌توانید یک ویزا کارت مجازی داشته باشید و از قابلیت ویژه پرداخت اینستاگرام بهره‌مند شوید.

منبع: Search Engine Journal

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست