خدمات بین المللی مسترکارت

دسترسی بیشتر کاربران به خدمات بین‌المللی مسترکارت

مسترکارت در یک همکاری جدید با Paysend در نظر دارد تا خدمات و پرداخت‌های بین‌المللی را در دسترس کاربران بیشتری در سرتاسر دنیا قرار دهد. مسترکارت به عنوان یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های پرداخت بین المللی دنیا، با همکاری جدید خود با شرکت Paysend، در نظر دارد تا مرزهای ارائه خدمات خود را گسترش دهد. این دو شرکت با ادغام قابلیت‌ها و شبکه‌های خود، خدمات پرداخت را برای مردم بیشتری در جهان در دسترس قرار خواهند داد. با این همکاری، مشتریان می‌توانند از پرداخت همزمان (Real-Time)، دسترسی به حساب‌های بانکی و استفاده از کارت در چندین شبکه مالی مختلف بهره‌مند شوند.

۳۰ دقیقه تا خرید

خرید از سایت‌های خارجی با ویزا کارت

Paysend با کمک راه حل Cross Border Services و شبکه پرداخت خود، که به بیش از ۱۰۰ بازار و ۹۰ درصد جمعیت جهان دسترسی دارد، می‌تواند خدمات خود را به کشورهای بیشتری ارائه دهد. از طرفی دیگر مسترکارت با قابلیت‌هایی که Paysend در این پلتفرم قرار می‌دهد، می‌تواند به مشتریان اجازه دهد تا از خدمات پرداخت بین‌المللی خود به هر کارت بانکی استفاده کنند. مهم نیست کارت آن‌ها مسترکارت باشد یا نه، این ویژگی مرزها را برای کاربران از میان برخواهد داشت.

از نظر مسترکارت، وجود شبکه پرداخت بین المللی، کلید عملکرد آزاد اقتصاد جهانی است. این شرکت اعلام کرد که اوکراین اولین کشوری خواهد بود که از همکاری این دو شرکت بهره‌مند خواهد شد تا مردمی که به دلیل جنگ در شرایط سختی قرار داشته‌اند، برای دریافت پول در سریع‌ترین زمان ممکن هیچ مانعی نداشته باشند. چندی پیش بود که مسترکارت اعلام کرد با بانک‌ها و موسسات مالی برای گسترش خدمات خود همکاری خواهد کرد.

اگر شما هم می‌خواهید از خدمات پرداخت بین المللی بهره‌مند شوید، می‌توانید با دریافت کارت مجازی ویزا، از تمامی درگاه‌های مسترکارت و ویزا کارت خرید خود را انجام دهید.

منبع: Finextra

خرید مسترکارت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست