ارزهای دیجیتال مسترکارت

حمایت مسترکارت از گسترش بازار خود با ارزهای دیجیتال

رئیس امور مالی مسترکارت در گفتگوی اخیر خود اعلام کرده که این شرکت ارزهای دیجیتال را موقعیتی برای رشد خود می‌داند.

مسترکارت به عنوان یکی از غول‌های پرداخت‌های بین‌‌المللی دنیا در نظر دارد با ایجاد تنوع در محصولات، حیطه خدمات پرداخت خود را افزایش دهد. رئیس امور مالی این شرکت باور دارد که تجارت الکترونیک و تراکنش‌های ارزهای دیجیتال می‌توانند بهترین بخش برای گسترش و توسعه باشند.

با رشد قابل توجهی که صنعت کریپتو تجربه می‌کند، نادیده گرفتن آن به خصوص برای شرکت‌های بزرگ پرداختی به شدت سخت است. سال‌ها پیش و در آغاز دوران ارزهای دیجیتال، شرکت‌هایی چون ویزا و مسترکارت باور نداشتند که روزی وارد بازاری شوند که توسط مجرمین تحت کنترل است. اما با گذشت زمان و رشد بازار رمزارزها، مشخص شد که این یک باور غلط بوده و حالا رمزارزها یکی از بهترین حیطه‌ها برای رشد محسوب می‌شوند. در نتیجه بسیاری از شرکت‌های بزرگ در حال بررسی نحوه کسب منفعت برای کسب وکار خود از ارزهای دیجیتال هستند.

موقعیت رشد ایده‌آل مسترکارت به کمک ارزهای دیجیتال

در چند وقت اخیر، مسترکارت نسبت به ارزهای دیجیتال مواضع زیادی داشته است. در سال ۲۰۲۱، این شرکت از اضافه شدن برخی از رمزارزها به صورت مستقیم در شبکه مسترکارت خبر داد. البته که به دلیل نبود قانون‌گذاری مناسب، اضافه شدن همه رمزارزها برای این شرکت امکان‌پذیر نبود. اما به نظر می‌رسد که مسترکارت برای شروع، تمرکز خود را روی پشتیبانی از استیبل کوین‌ها قرار دهد.

مسترکارت به جای متقاعد کردن مشتریان خود برای ورود به بازار کریپتو، خود را به عنوان یک راه ورودی و خروجی به این صنعت می‌داند. مسترکارت در نظر دارد ابزارهای مورد نیاز برای مشارکت در زمینه کریپتوکارنسی را برای مشتریان خود فراهم کند. به این معنی که صاحبین کارت‌های مسترکارت می‌توانند مستقیما ارزهای دیجیتال را با کارت اعتباری خود خریداری کنند و در تمام فروشگاه هایی که از مسترکارت پشتیبانی می‌شود، قادر به خرج کردن دارایی کریپتویی خود باشند.

البته راه زیادی برای پشتیبانی کامل مسترکارت از ارزهای رمزنگاری شده وجود دارد. با این حال، حمایت و نگاه این شرکت به ارزهای دیجیتال به عنوان یک موقعیت رشد، امیدها را برای گسترش پشتیبانی رمزارزها توسط مسترکارت افزایش می‌دهد.

اگر شما نیز به خرید ارزهای دیجیتال علاقه‌مند هستید، می‌توانید با استفاده از کارت بانکی خود و پلتفرم کریپتوپولیس نیک پرداخت، بیش از ۶۰۰ رمزارز مختلف را خریداری کنید. نیک پرداخت همچنین امکان دریافت کارت‌های مجازی ویزا را برای شما فراهم کرده است.

منبع: Business 2 Community

اخبار ارز دیجیتال

مطالب پیشنهادی

فهرست