NFT متاورس

متاورس مهم‌ترین کلید موفقیت NFT در بلند مدت خواهد بود

بر اساس پیش‌بینی یک مطالعه جدید، تراکنش‌ های NFT در پنج سال آینده به ۴۰ میلیون خواهد رسید و متاورس می‌تواند مهم‌ترین فاکتور موفقیت NFTها باشد.

تحقیق جدیدی شرکت Juniper، آینده بازار توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را تا پنج سال آینده پیش‌بینی می‌کند. بر اساس این مطالعه، مقدار تراکنش‌‌های NFT از ۲۴ میلیون در سال ۲۰۲۲ به ۴۰ میلیون در سال ۲۰۲۷ خواهد رسید.

یکی از کلیدی‌ترین فاکتورهایی که در این رشد تراکنش‌های NFT و پذیرش آن در سرتاسر جهان موثر خواهد بود، متاورس و محصولات مرتبط با آن است. افزایش کاربران متاورس موجب رشد قابل توجه NFT و تراکنش‌های آن در پنج سال آینده می‌شود.

این مطالعه نشان می‌دهد در سال ۲۰۲۲ تعداد NFTهایی که فقط در دنیای متاورس وجود دارند به ۶۰۰ هزار تراکنش می‌رسد و پیش‌بینی می‌شود که این رقم تا سال ۲۰۲۷ به ۹٫۸ میلیون تراکنش برسد.

آمارها نشان می‌دهد که کاربران و مشتریان دوست دارند دارایی‌های دیجیتالی‌شان در دنیای متاورس فراتر از مسائل مالی باشد و برند و فاکتورهای دیگر هم در این امر دخیل است.

یک گزارش دیگر هم از ریپل (صاحب بزرگ‌ترین بازار استیبل کوین دنیا) نشان می‌دهد که موسسات مالی به NFT علاقه زیادی دارند و تا سه سال آینده به سمت آن خواهند رفت. همچنین محبوب‌ترین NFTهای حال حاضر دنیا مربوط به صنعت موسیقی است.

البته در گزارش Juniper ذکر شده که بسیاری از سرمایه‌گذاران در حال حاضر نسبت به NFT محتاط هستند. چرا که در این صنعت و بازار آن، آمار کلاهبرداری بسیار زیاد است. با این حال در دیگر پیش‌بینی‌ها آمده است که ارزش صنعت NFT تا سال ۲۰۲۷ به ۱۴ میلیارد دلار خواهد رسید. همچنین پیش‌بینی شده تا سال ۲۰۳۰ ارزش متاورس به ۵ تریلیون دلار می‌رسد.

اگر شما هم قصد دارید در دنیای پولساز متاورس و NFTها سهیم باشید، می‌توانید با کمک نیک پرداخت دارایی‌های خود را به NFT تبدیل کنید.

منبع: Cointelegraph

اخبار ارز دیجیتال

مطالب پیشنهادی

فهرست