با رشد ۵۶ درصدی، دارایی‌های ارز دیجیتال پی پال به نزدیکی ۱ میلیارد دلار رسید

دارایی‌های ارز دیجیتال پی پال به نزدیکی ۱ میلیارد دلار رسید

در گزارش سه‌ ماهه‌ مالی پی پال به کمیسیون اوراق بهادار و بورس آمریکا، این شرکت فناوری مالی اطلاعات مربوط به دارایی‌های ارز دیجیتال مشتریان خود را اعلام کرد.

به گفته این گزارش، پی پال به تراز کلی ۹۴۳ میلیون دلار دارایی رمزارزی تا ۳۱ مارس ۲۰۲۳ دست یافته است. این آمار از افزایش ۵۶ درصدی نسبت به سه‌ماه قبلی شرکت خبر می‌دهد. در گزارش قبل، پی‌پال صاحب ۶۰۴ میلیون دلار ارز دیجیتال بوده است.

همچنین بدهی‌های مالی کل پی پال در این سه‌ ماه ۱٫۲ میلیارد دلار است که دارایی‌های رمزارزی ۷۸ درصد آن را تشکیل می‌دهند. همچنین طبق گزارش، پی‌پال دارایی‌های رمزارزی خود را به دلیل خطرات منحصر‌به‌فرد ارزهای دیجیتال، به عنوان بدهی ضمانتی معرفی کرده است. طبق ادعای پی پال، نوع رمزارزهای مشترک در اختیار پی پل همچنان نسبت به سه‌ماه قبل تغییر نکرده است.

«ما به مشتریان خود در برخی از بازارها اجازه می‌دهیم تا رمزارزهای خاصی را خریداری، نگهداری، فروش، دریافت و ارسال کنند و همچنین از درآمدهای حاصل از فروش رمزارزها برای پرداخت خریدها در مرحله پرداخت استفاده کنند. این رمزارزها شامل بیتکوین، اتریوم، بیتکوین کش و لایتکوین است.»

در این گزارش پی پال اعلام کرده که تا امروز هیچ خطا و مشکلی برای دارایی‌های ارز دیجیتال مردم، رخ نداده است. در سه ماه ابتدایی سال ۲۰۲۳، دارایی‌های ارز دیجیتال پی پال شامل ۴۹۹ میلیون دلار بیت کوین، ۳۶۲ میلیون دلار اتر، ۸۲ میلیون دلار بیت کوین کش و لایت کوین است.

سودآوری پی پال نیز در سه ماه اول سال افزایش یافت. بر اساس اصول حسابداری قابل قبول عمومی (GAAP)، این شرکت سود هر سهمی به مبلغ ۰٫۷۰ دلار اعلام کرد که از ۰٫۴۳ دلار در ربع اول سال ۲۰۲۲ افزایش یافته است.

منبع: Cointelegraph

اخباراخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست