انتقال ارز دیجیتال در پی پال

انتقال ارز دیجیتال در پی پال به کیف پول‌های خارجی امکان‌پذیر شد

پس از دو سال ارائه خدمات خرید و فروش کریپتو در پی پال، حالا کاربران می‌توانند ارز دیجیتال خود در پی پال را به کیف پول‌های خارجی خود منتقل کنند.

پی پال در سال ۲۰۲۰ امکان خرید و فروش ارز دیجیتال را برای کاربران خود ارائه داد. حال پس از گذشت دو سال از این قابلیت، این پلتفرم پرداخت بین‌المللی  به کاربران خود اجازه می‌دهد تا دارایی‌های کریپتویی خود را از حساب پی پال به کیف پول‌ها و صرافی‌های خارجی ارسال یا دریافت کنند. این قابلیت ابتدا برای تعدادی از کاربران ایالات متحده آمریکا در دسترس قرار خواهد گرفت و سپس در هفته‌های آتی دیگر کاربران نیز به این ویژگی دسترسی خواهند داشت.

البته ارزهای دیجیتالی هم که در پلتفرم پی پال از این قابلیت برخوردارند فعلا محدود است. در حال حاضر ارزهای دیجیتال بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش و لایت کوین را می‌توان از پی پال به آدرس‌های خارجی منتقل کرد. به‌علاوه، مشتریانی که کریپتوهای خود را به حساب پی پال‌ منتقل می‌کنند، قادر هستند از طریق Checkout در میلیون‌ها کارتخوانی که در فروشگاه‌های مختلف وجود دارد، پول خود را خرج کنند.

قابلیت انتقال ارز دیجیتال در پی پال

برای انتقال کریپتوهای خود در حساب پی پال یا دریافت آن به حساب پی پال، کافی است تا کاربران وارد حساب خود شده و در بخش کریپتوها، شروع به انتقال دارایی خود کنند. البته نیاز است تا کاربران پیش از انجام انتقال دارایی، برای یک بار تایید هویت انجام دهند.

انتقال کریپتو به حساب‌های خارج از پی پال، برای کاربران هزینه خواهد داشت. این کارمزد به نسبت بلاکچینی که در آن فعالیت می‌کنند محاسبه خواهد شد. اما جابه‌جایی دارایی از یک حساب پی پال به حساب پی پال دیگر، هیچ‌ کارمزدی برای کاربران در بر نخواهد داشت. به منظور حفظ حریم خصوصی کاربران، پی پال برای هر تراکنش یک آدرس گیرنده جدید می‌سازد. همچنین در صورتی که بخواهید ارز دیجیتال را از حساب‌های خارجی به حساب پی پال منتقل کنید، نیاز به پرداخت کارمزد نخواهید داشت.

شرکت پی پال در حال کار روی سرویس‌های دیگر مربوط به کریپتوکارنسی است. برای مثال پی پال در نظر دارد تا از ارزهای دیجیتال بانک ملی پشتیبانی کند. همچنین این شرکت در حال بررسی عرضه استیبل کوین پی پال است.

اگر به دنبال خرید و فروش ارزهای دیجیتال هستید، این امکان وجود دارد تا با کمک نیک پرداخت و با کارت بانکی خود در سریع‌ترین زمان و کمترین کارمزد، رمزارز مورد نیاز خود را خریداری کنید. همچنین اگر به حساب پی پال و انتقال یا دریافت ارزهای خارجی نیاز دارید، نیک پرداخت این ویژگی را هم در اختیار شما قرار می‌دهد.

منبع: Cointelegraph

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست