رشد سهم استیبل کوین‌ها

افزایش سهم استیبل کوین‌ها خبر از صعود بازار کریپتو می‌دهد

در چند روز گذشته شاهد افزایش سهم استیبل کوین‌ها مانند تتر در بازار کریپتوها بوده‌ایم. این می‌تواند نشانه‌ای از تغییر روند بازار و صعودی شدن ارزهای دیجیتال باشد.

درصد استیبل کوین‌های موجود در بازار کلی کریپتوها در حال افزایش است. پلتفرم تحلیل بازار کریپتوهای JPMorgan، اعلام کرده که از تاریخ ۱۵ ژوئن، میزان سهم استیبل کوین‌ها بیشتر از ۱۴ درصد افزایش داشته است. این بالاترین آمار استیبل کوین‌ها از سال ۲۰۲۰ بوده است.

سهم استیبل کوین‌ها در بازار کلی کریپتوها به طور بیش از اندازه‌ای بالا است. این نشان از وضعیت فروش بیش از حد بازار و از حالا به بعد نشان از صعودی شدن بازار کریپتو دارد. در زمان نگارش این مطلب، سهم کلی استیبل کوین‌ها در بازار کریپتوها به ۱۷ درصد رسید. ارزش تمام استیبل کوین‌های موجود در حال حاضر ۱۵۵ میلیارد دلار است. این در حالی است که ارزش کلی بازار کریپتو در حال حاضر ۹۴۶ میلیارد دلار است.

ترس و نگرانی در بازار و سهم استیبل کوین‌ها

با وجود کاهش چشمگیر میزان عرضه ارزهای ثابت در سه‌ ماه دوم سال ۲۰۲۲، سهم ارزهای دیجیتال ثابت در چند هفته گذشته رشد داشته است. در چند وقت اخیر، بازار استیبل کوین‌ها و حتی کریپتوها با ترس و نگرانی‌های زیادی همراه بود. مخصوصا در مورد ارز دیجیتال ترا (Terra) که منجر به نابود شدن تمامی ارزش این رمزارز بودیم. بسیاری از ارائه دهندگان استیبل کوین‌ها مانند تتر، بارها اعلام کرده‌اند که سرمایه مشتریان آن‌ها در امان است.

ارزش کلی بازار کریپتوها نیز به دلیل همین وحشت‌های شدید در بازار، افت چشمگیری داشته است. این بازار از ماه ژانویه با ارزش ۲ تریلیون دلار، حالا در اواسط ماه ژوئن به زیر یک تریلیون دلار رسید.  پلتفرم تحلیلی JPMorgan و استراتژیست‌های آن، همیشه نسبت به قیمت بیت کوین در بلند مدت خوشبین بوده‌اند. حال باید دید نظر آن‌ها در خصوص وضعیت استیبل کوین‌ها و صعودی شدن بازار چطور پیش خواهد رفت.

اگر شما هم وضعیت صعودی را برای بازار کریپتوها پیش‌بینی می‌کنید، می‌توانید برای خرید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال، از پلتفرم نیک پرداخت بهره‌مند شوید.

منبع: Cointelegraph

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست