گسترش صنعت گیمینگ عربستان

همکاری جدید مسترکارت در صنعت گیمینگ

شرکت مسترکارت با امضای یک قرارداد همکاری با فدراسیون ورزش‌های الکترونیکی عربستان، قصد دارند صنعت گیمینگ را در این کشور گسترش دهند.

مسترکارت به عنوان یکی از برترین شرکت‌های پرداخت دیجیتال، قصد دارند در زمینه‌های نواوری‌هایی از جمله متاورس، فعالیت‌های مرتبط با واقعیت‌های مجازی، توکن‌های غیرقابل تعویض NFT و گیمینگ، با فدراسیون ورزش‌های الکترونیکی همکاری کنند.

صنعت گیمینگ عربستان سعودی انتظار دارد با این همکاری شاهد رشد قابل توجهی در سال‌های اخیر باشد. طبق گزارش‌های اخیر، بخش گیمینگ و ورزش‌های الکترونیکی در این کشور می‌تواند تا سال ۲۰۳۰ به ۶٫۸ میلیارد دلار درآمد برسد.

گسترش صنعت گیمینگ عربستان با کمک مسترکارت

احمد البشیری، رئیس فدراسیون ورزش الکترونیک عربستان، در خصوص آغاز این همکاری با مسترکارت می‌گوید:

«به عنوان یکی از برترین شرکت‌های تکنولوژی پیشرو در جهان که فعالیت‌های زیادی در جهت گسترش کار خود در صنعت گیمینگ انجام می‌دهد، مسترکارت بهترین انتخاب برای پیوستن به اهداف ما است. همکاری ما برای دستیابی به این هدف مسیری طولانی را طی خواهد کرد. جذب سرمایه‌گذاران به عربستان و خلق موقعیت‌های بیشتر برای مردم بیشتر در سرتاسر این کشور، از اهداف ما خواهد بود.»

در ادامه نیز دیمیتریوس دوسیس، مدیرعامل بخش اروپای شرقی، خاورمیانه و آفریقای مسترکارت در خصوص این همکاری گفت:

«با همکاری فدراسیون ورزش‌های الکترونیکی عربستان، امیدوار هستیم تا بهترین انتخاب‌ها و پیشنهادات، رویدادها و مشارکت را ایجاد کنیم. با استفاده از تکنولوژی ما، پرداخت را برای گیمرها راحت‌تر سازیم و تجربه‌ای شگفت‌انگیز و لحظاتی گران بها را برای مردم عربستان و گیمرهای مشتاق در سرتاسر دنیا ایجاد کنیم.»

بیشتر بخوانید: بهترین روش نقد کردن درآمد ارزی گیمرها و استریمرها

گیمینگ یکی از بزرگ‌ترین صنایع حال حاضر دنیاست که تمامی تکنولوژی‌های روز دنیا به سمت آن حرکت می‌کنند.  کشورهای مدرن روز دنیا در تلاش هستند تا صنعت گیمینگ خود را با کمک تمامی ابزارهای موجود از ارزهای دیجیتال و بلاکچین گرفته تا جدیدترین سیستم‌های پرداخت، گسترش دهند. در چند ماه گذشته اخبار زیادی هم در این خصوص منتشر شد. شتاب پروژه متاورس اپیک گیمز با تزریق سرمایه سونی و لگو، سرمایه‌گذاری بزرگ اسکوئر انیکس روی بازی‌های بلاکچین، نفوذ بیشتر شرکت سونی در متاورس و حتی همکاری ناسا با اپیک گیمز برای ساخت متاورس مریخ، تنها بخشی از اخبار مرتبط با گسترش دنیای ارزها و پرداخت‌های دیجیتال در صنعت گیمینگ هستند.

نظر شما در خصوص گسترش دنیای بازی‌های ویدیویی و کسب درآمد از آن چیست؟ فراموش نکنید که نقد کردن درآمد ارزی تخصص ماست. شما می‌توانید با دنبال کردن نیک پرداخت در شبکه‌های اجتماعی از جمله توییتر، اینستاگرام و تلگرام، از آخرین اخبار دنیای پرداخت و ارزهای دیجیتال آگاه شوید و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: arabnews

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست