سرمایه‌گذاری اسکوئر انیکس روی بازی‌های بلاکچین

سرمایه‌گذاری بزرگ اسکوئر انیکس روی بازی‌های بلاکچین

اسکوئر انیکس به عنوان یکی از سازندگان و ناشران بزرگ بازی‌های ویدیویی، در حال تغییر برخی استراتژی‌های کسب و کار خود است. این شرکت قصد دارد با عرضه بازی‌های بلاکچین، نفوذ بیشتری در NFT داشته باشد.

شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix)، ناشر و سازنده بزرگ بازی‌های ویدیویی، در گزارش مالی سه ماه اول خود اعلام کرد که قصد دارد فعالیت در زمینه توکن‌های غیرقابل تعویض NFT در بازی‌ها و محصولات خود را افزایش دهد. این شرکت نفوذ خود در NFT و بلاکچین را یک استراتژی میان مدت در سال ۲۰۲۲ اعلام کرده است.

شرکت توسعه‌دهنده و ناشر ژاپنی بازی‌های ویدیویی، در حال حاضر بیش از ۳ میلیارد دلار دارایی در اختیار دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به مجموعه بسیار محبوب Final Fantasy اشاره کرد. اسکوئر انیکس همچنین به‌تازگی چند استودیو و بازی‌های محبوب خود از جمله Tomb Raider را به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار فروخت.

طبق گزارشی که این شرکت اعلام کرده، اولین برنامه اسکوئر انیکس برای NFT و بازی‌های بلاکچین، بازی Shi San Sei Million Arthur است. موفقیت در اجرای این برنامه، منجر به اجرای فصل دوم NFTهای این بازی خواهد شد. سپس این شرکت به دنبال فعالیت‌های بیشتری از NFT و بازی‌های بلاکچین در بازی‌های خود خواهد بود.

از برنامه‌های این شرکت برای ورود به این حوزه، پیاده‌سازی قوانین شفاف و دستورالعمل‌های مشخص برای بازی‌های بلاکچین، رسیدگی به مقیاس‌پذیری در اقتصاد NFT و سرمایه‌گذاری‌های خطرپذیر خواهد بود. اسکوئر انیکس همچنین در نظر دارد تا شرکتی خارجی را به منظور مدیریت، انتشار و سرمایه‌گذاری توکن‌های این کمپانی، تاسیس کند. این مسئله نشان می‌دهد که این شرکت قصد دارد اقتصاد گرانقیمتی از توکن‌های گیمینگ ایجاد کند.

سرمایه‌گذاری سازنده Final Fantasy روی بازی‌های بلاکچین و NFT

اسکوئر انیکس برای دستیابی به اهداف خود، با شرکت سرمایه‌گذاری بازی‌های Web3 و متاورس Animoca Brands همکاری می‌کند. در این همکاری سعی می‌شود تا شرکت گزینه‌های مناسب خود برای ورود به فضای گیمینگ بلاکچین را کاوش کند. انتظار می‌رود تا با فعالیت بیشتر اسکوئر انیکس در این زمینه، همکاری این دو شرکت گسترش پیدا کند.

طبق گفته‌های مدیرعامل Animoca، این شرکت فقط برای محکم کردن جا پای اسکوئر انیکس در بلاکچین گیمینگ کمک خواهد کرد. اسکوئر انیکس مدت‌هاست که در خصوص بازی‌های بلاکچین تحقیق می‌کند و به نسبت بسیاری از شرکت‌های غول گیمینگ، درک بهتری در این زمینه دارد. بر اساس گزارش این شرکت، سرمایه‌گذاری جدید اسکوئر انیکس در بلاکچین، هوش مصنوعی و محاسبات ابری، در استراتژی کسب و کار میان‌مدت این شرکت قرار می‌گیرد.

با وجود نزولی شدن بازار ارزهای دیجیتال، بازی‌های NFT و Web3 در سال ۲۰۲۲ به محبوبیت بالایی دست یافته‌اند. طبق آمارها، در ماه گذشته بیش از یک میلیون فعالیت روزانه از سوی گیمرها در این دنیاهای مجازی جدید ثبت شده است.

اگر شما هم برای ورود به بازار NFT علاقه‌مند هستید، نیک پرداخت شرایطی را فراهم کرده تا با کمترین کارمزد ممکن بتوانید دارایی‌ها و آثار خود را به NFT تبدیل کنید. همچنین می‌توانید معرفی و بررسی بازی‌های محبوب NFT و بلاکچین از جمله بازی دسنترالند، بازی اکسی اینفینیتی و بازی League of Kingdoms را در بلاگ نیک پرداخت مطالعه کنید.

منبع: Cointelegraph

 

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست