دوج کوین و شیبا

ورود دوباره شیبا اینو و دوج کوین به جمع ۱۰ کریپتوی برتر

در هفته گذشته دو میم کوین برتر دنیا یعنی شیبا اینو و دوج کوین توانستند با افزایش قیمت، جایگاه بهتری در میان برترین رمزارزهای دنیا پیدا کنند.

دو میم کوین برتر دنیا توانسته‌اند در چند روز گذشته رشد قابل توجهی را تجربه کنند. قیمت ارز دیجیتال شیبا در ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۳۰ درصد افزایش قیمت داشت و توانست با پشت سر گذاشتن ارز دیجیتال آوالانچ و ماتیک، به جایگاه دوازدهم برترین ارزهای دیجیتال دنیا برسد.

دوج کوین که اولین و مهم‌ترین میم کوین دنیا محسوب می‌شود، توانست با افزایش قیمت ۹ درصدی در روز گذشته، خود را دوباره به جمع ۱۰ ارز دیجیتال برتر دنیا برساند. در زمان نگارش این خبر، دوج کوین با قیمت ۰٫۰۷۶ دلار خرید و فروش می‌شود و امیدوار است تا بالاخره سطح ۰٫۸ دلار مقاومت خود را بشکند.

دوج کوین و شیبا نه فقط در زمینه افزایش قیمت توانستند رشد خوبی را سپری کنند، بلکه این دو میم کوین در این روزها رشد قابل توجهی هم در حجم معاملات دارند. همچنین حمایت بسیاری از صرافی‌ها از این دو میم کوین باعث شد تا حجم معاملات شیبا و دوج کوین افزایش خوبی داشته باشند. در چند وقت اخیر این دو ارز دیجیتال از جمله دارایی‌های محبوب وال‌ها هم بوده‌اند.

البته بد نیست بدانید که دوج کوین و شیبا اینو به ترتیب همچنان ۸۹ و ۸۱ درصد از بالاترین قیمت خود فاصله دارند. با این حال افزایش قیمت این دو رمزارز خبر بسیار خوبی برای طرفداران این دو میم کوین محسوب می‌شود. طبق یک گزارش تازه، دوج کوین و شیبا اینو در بین ارزهای دیجیتال محبوب کاربران آمریکایی قرار دارند.

اگر به دنبال معاملات ارزهای دیجیتال با کمک کارت‌های بانکی هستید، می‌توانید با پلتفرم خرید و فروش ارز دیجیتال نیک پرداخت ۶۰۰ ارز دیجیتال را خرید و فروش کنید.

منبع: Utoday

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست