رشد تراکنش‌های دوج کوین

رشد ۴۵ درصدی تراکنش‌های دوج کوین با فعالیت جدید وال‌ها

با توجه به فعالیت دوباره وال‌ها در بازار، میزان تراکنش‌های دوج کوین افزایش چشگمیری داشته و به ۴۵ درصد رسیده است.

وال‌های دوج کوین یا همان هولدرهایی که مقدار بسیار زیادی از این ارز دیجیتال را خریداری و حفظ می‌کنند، فعالیت‌های تازه‌ای از خود نشان داده‌اند. طبق آمار IntoTheBlock، تراکنش‌های دوج کوین در ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۴۵ درصد افزایش داشته است.

زمانی که افزایش قابل توجهی در تعداد تراکنش‌های یک کریپتو صورت می‌گیرد، معمولا آن را به فعالیت وال‌ها و تراکنش‌هایی با بیش از ۱۰۰ هزار دلار ارزش، ارتباط می‌دهند.

این آمار به دنبال جابه‌جایی رقم قابل توجه ۶۰۰ میلیون دوج کوین به صرافی رابین هود بوده است. این میزان تراکنش در چهار تراکنش جداگانه انجام شد که بزرگ‌ترین تراکنش از این انتقال ۲۹۹ میلیون دوج کوین بود. دیگر تراکنش‌ها هر کدام ۱۰۰ میلیون عدد دوج کوین را منتقل کرده‌اند.

در پی این اتفاق، در ۲۴ ساعت گذشته دوج کوین در بین ۱۰ ارز دیجیتال برتر خریداری شده توسط ۱۰۰ وال برتر قرار گرفت. همچنین در این ۲۴ ساعت دوج کوین به مورد استفاده‌ترین قرارداد هوشمند در بین ۱۰۰۰ و ۴۰۰۰ وال برتر تبدیل شد.

حمایت نهنگ‌ها از دوج کوین

پس از خبر شکایت ۲۵۸ میلیارد دلاری از ایلان ماسک به دلیل ترویج دوج کوین، او باری دیگر حمایت خود را از این ارز دیجیتال اعلام کرد. ثروتمندترین مرد دنیا حتی در یک مصاحبه با بلومبرگ اعلام کرد که مردم زیادی که زیاد ثروتمند نیستند، از او خواسته‌اند تا دوج کوین بخرد و از آن حمایت کند. ایلان ماسک دقیقا به همین تقاضاها پاسخ مثبت داد.

دوج کوین در روز گذشته بیش از ۱۱ درصد افزایش قیمت داشته است و به راحتی توانست سطح مقاومت خود را بشکند. این ارز دیجیتال حالا در حدود قیمت ۰٫۰۷۶۰۵ دلار خرید و فروش می‌شود.

البته ریکاوری ارزهای دیجیتال، به‌خصوص بیت کوین، در افزایش قیمت دوج هم بی‌تاثیر نبوده است. دو روز پیش بیت کوین بالاخره به سطح ۲۱ هزار دلار رسید و بسیاری از تحلیلگران باور دارند که این رمزارز به کف قیمت خود رسیده است. این اتفاق می‌تواند منجر به افزایش قیمت بیت کوین شود.

در صورتی که بیت کوین بالاخره بتواند سطح ۲۲ هزار دلار را بشکند، می‌توان انتظار صعودی شدن بازار را داشت. این بهترین زمان برای خرید و سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال است. اگر به دنبال خرید دوج کوین، بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال هستید، می‌توانید از پلتفرم نیک پرداخت با کارت بانکی خود خرید‌تان را انجام دهید.

منبع: uToday

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست