پذیرش دوج کوین توسط اسپیس ایکس

اسپیس ایکس هم به جمع پذیرندگان دوج کوین پیوست

ایلان ماسک به تازگی اعلام کرده است که اسپیس ایکس از دوج کوین پشتیبانی خواهد کرد. این احتمال وجود دارد که کاربران قادر به پرداخت اشتراک اینترنت استارلینک با دوج کوین باشند.

پس از چند ماه از گذشت خبر اعلام پشتیبانی تسلا از دوج کوین، ایلان ماسک به‌تازگی اعلام کرد که گزینه پرداخت با با این ارز دیجیتال توسط شرکت اکتشاف فضایی اسپیس ایکس نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت‌های اسپیس ایکس و تسلا، از سال ۲۰۱۹ یکی از طرفداران پر و پا قرص دوج کوین بود و حمایت او از این میم کوین روز به روز افزایش یافته است.

ایلان ماسک با توییت‌های خود در خصوص دوج کوین بارها باعث شده تا قیمت این ارز دیجیتال تغییرات اساسی به خود ببیند. هرچند که این با عادی شدن این امر، دیگر شاهد تاثیر قابل توجهی در قیمت دوج کوین نیستیم. پس از اعلام خبر پشتیبانی اسپیس ایکس از دوج کوین، قیمت این ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته تنها ۵ درصد رشد داشته است. طبق آمارها، دوج کوین از ۸ می تا ۱۳ می، ۵۵ درصد از ارزش خود را از دست داد و حالا در قیمت ۰٫۰۸۰۷۷ معامله می‌شود. اما نکته جالب این است که در دسامبر ۲۰۲۱، پس از اعلام خبر پذیرش دوج کوین توسط تسلا، این ارز دیجیتال ۲۵ درصد رشد قیمت داشت.

پذیرش دوج کوین توسط اسپیس ایکس و حمایت‌های ماسک از این رمزارز

یکی دیگر از توییت‌های جالب ایلان ماسک، احتمال پذیرش دوج کوین برای پرداخت اشتراک‌های استارلینک است. اینترنت ماهواره‌ای استارلینک همچنان مراحل اجرایی و ابتدایی خود را طی می‌کند و در برخی از کشورهای دنیا مورد استفاده قرار گرفته است. اگر همه چیز طبق نقشه ایلان ماسک طی شود، این احتمال وجود دارد که مردم سرتاسر دنیا برای پرداخت اشتراک این نوع اینترنت، از دوج کوین استفاده کنند.

چند وقت پیش ایلان ماسک در یکی از توییت‌های خود اعلام کرد که دوج کوین برای پرداخت‌ها و امور مالی روزمره مردم گزینه به مراتب بهتری نسبت به بیت کوین است. در عین حال او بیت‌کوین را گزینه بهتری برای ذخیره ارزش دانست. او همچنین در دیگر صحبت‌های خود دو شرط موفقیت دوج کوین را پذیرش بیشتر این میم کوین توسط کسب و کارها و استفاده از آن برای انعام دادن، اعلام کرد.

نظر شما در خصوص حمایت‌های بیشتر ایلان ماسک از دوج کوین چیست؟‌‌ می‌توانید با دنبال کردن نیک پرداخت در شبکه‌های اجتماعی از جمله توییتر، اینستاگرام و تلگرام، از آخرین اخبار دنیای پرداخت و ارزهای دیجیتال آگاه شوید و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Cointelegraph

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست