تاکید مجدد ایلان ماسک بر پتانسیل دوج کوین

تاکید ایلان ماسک به پتانسیل تبدیل دوج کوین به پول رایج

مدیر عامل شرکت‌های اسپیس‌اکس و تسلا، در پاسخ به توییت خالق دوج، به پتانسیل دوج کوین برای تبدیل شدن به یک پول رایج اشاره کرد. ایلان ماسک همچنین این روزها درگیر تصاحب توییتر است که در چند روز گذشته خرید آن متوقف شد.

ایلان ماسک، مدیر عامل شرکت‌های اسپیس‌اکس و تسلا، باری دیگر در خصوص میم کوین دوج اظهار نظری خوش‌بینانه را ارائه داد. با وجود اینکه بازار ارزهای دیجیتال در روزهای اخیر به شدت به سمت فروش رفته و کاهش قیمت‌های سرسام‌آوری را شاهد هستیم، ایلان ماسک در خصوص پتانسیل تبدیل شدن دوج کوین به یک ارز رایج دوباره تاکید کرده است.

ایلان ماسک در جواب یکی از هم‌بنیان‌گذاران دوج کوین یعنی بیلی مارکوس (Billy Markus) که در توییتی نوشته بود «دلیل علاقه او به دوج کوین، احمقانه‌ بودن آن است»، تاکید کرد که دوج کوین دارای پتانسیل زیادی به عنوان یک ارز رایج است. ماسک چند وقت پیش نیز اعلام کرده بود که دوج کوین بهترین کریپتو برای انجام تراکنش‌ها است. در نقطه مقابل دوج کوین، او اشاره کرد که بیت‌کوین برای ذخیره ارزش گزینه مناسبی است. ماسک که به عنوان پدرخوانده این ارز دیجیتال مشهور است، دوج کوین را یک کریپتوی مردمی معرفی کرد. پذیرش پرداخت با دوج کوین اخیرا توسط کسب‌وکارهای زیادی مورد توجه قرار گرفته است. برای مثال به‌تازگی دوج کوین توسط میلیون‌ها سایت وردپرس قابل پذیرش شده است.

توقف موقت تصاحب توییتر توسط ایلان ماسک

یکی از اخبار جنجالی ماه گذشته، تصاحب توییتر توسط ثروتمندترین مرد دنیا بود. ایلان ماسک این پلتفرم اجتماعی محبوب را با قیمت حدود ۴۴ میلیارد دلار تصاحب خواهد کرد و سعی دارد آن را بهبود ببخشد. با این حال ایلان ماسک روز پنجشنبه اعلام کرد که خرید توییتر در حال حاضر متوقف شده است. او در این توییت نوشت: «معامله توییتر به صورت موقت متوقف شده تا جزییات حساب‌های اسپم و جعلی این شبکه که کمتر از ۵ درصد تمام کاربران هستند، منتشر شود.»

او اضافه کرد که همچنان به خرید و مالکیت توییتر پایبند است. یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که ماسک قصد حل کردن آن را دارد، بات‌های اسپم ارزهای دیجیتال هستند. ماسک این بات‌ها را یکی از دردسرهای مزاحم توییتر می‌داند. یکی از ایده‌های ایلان ماسک این است تا از دوج کوین برای حل مسائل مربوط به اسپم‌بات‌ها استفاده کند. همچنین این احتمال وجود دارد که دوج کوین برای خرید اشتراک Twitter Blue مورد استفاده قرار بگیرد.

نظر شما در خصوص اقدامات و صحبت‌های اخیر ایلان ماسک چیست؟ می‌توانید با دنبال کردن نیک پرداخت در شبکه‌های اجتماعی از جمله توییتر، اینستاگرام و تلگرام، از آخرین اخبار دنیای پرداخت و ارزهای دیجیتال آگاه شوید و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: News Bitcoin

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست