موقعیت امیدوار کننده برای کریپتوها

۵ ارز دیجیتال مهم هفته: موقعیت امیدوار کننده برای کریپتوها

در صورتی که در هفته جاری بیت کوین بتواند راه خود را به بالای منطقه مقاومت باز کند، بسیاری از آلت کوین‌های مهم هم به سمت بالا حرکت خواهند کرد. این یک موقعیت خوب برای کریپتوها برای دستیابی به وضعیت بهتر است.

گاوهای بازار (خریداران) در تلاش هستند تا هفته قدرتمندی را برای بیت کوین رقم بزنند. با این حال خرس‌ها (فروشندگان) هم از این موقعیت استفاده می‌کنند تا با افزایش قیمت‌ها، دارایی‌های خود را سریعا بفروشند. بر اساس تحلیل‌ها، میانگین حرکتی ۲۰۰ هفته بیت کوین روی قیمت ۲۲٫۷۰۵ هزار دلار است و وضعیت حال حاضر بیت کوین این سیگنال را می‌دهد که حرکت به سمت آن قطعی خواهد بود.

در صورتی که این اتفاق رخ دهد، پیش‌بینی شده که خریداران بیشتری به سمت بیت کوین بیایند. اما این یک فرصت ایده‌آل برای خرس‌هایی خواهد بود که مدت‌هاست در انتظار یک موقعیت مناسب برای فروش کریپتوها هستند.

با این حال از طرفی بسیاری از سرمایه‌گذاران اتریوم در حال خروج دارایی‌های خود از صرافی‌ها هستند. این نشان می‌دهد که امید به افزایش قیمت این ارز دیجیتال در بین تریدرها افزایش یافته و حالا در حال انتقال دارایی خود به یک فضای امن هستند.

در ادامه با پنج ارز دیجیتال مهم این هفته را که موقعیت خوبی در دنیای کریپتوها دارند بررسی می‌کنیم.

موقعیت مهم بیت کوین در بین کریپتوها

دو روز پیش با افزایش قیمت قابل توجه بیت کوین، خرس‌ها به دنبال فروش دارایی‌های خود بودند. این کار باعث شد تا بیت کوین کمی روند نزولی بگیرد. اما حضور گاوهای بازار برنامه آن‌ها را بهم ریخت. با برگشت قیمت و صعودی شدن دوباره قیمت‌ها، این نوید را می‌دهد که خریداران به خوبی از سطح خود دفاع می‌کنند و با کاهش قیمت، خریدار این رمزارز هستند.

میانگین حرکتی نمایی ۲۰ روزه بیت کوین در ۲۱٫۸۶۵ هزار دلار و شاخص قدرت نسبی، همگی نشان می‌دهند که قدرت در حال حاضر در اختیار خریداران است. به طوری که حتی فروش میلیون‌ها دلار بیت کوین توسط شرکت تسلا باعث سقوط بیت کوین نشد. حالا این امید وجود دارد که اگر گاوها بتوانند بیت کوین را در بالای میانیگن حرکتی ساده ۵۰ روزه در ۲۲٫۳۸۴ هزار دلار حفظ کنند، این شانس برای بیت کوین وجود خواهد داشت تا با عبور از سطح مقاومت، خود را به قیمت ۲۴٫۲۷۶ هزار دلار برساند.

این یک موقعیت عالی برای بیت کوین است چرا که می‌تواند خود را به سمت ۲۸٫۱۷۱ هزار دلار برساند. در این مرحله دیگر شانس برای رسیدن به ۳۰ هزار دلار زیاد خواهد بود.

موقعیت خوب اتر در بازار کریپتوها

اتر با وجود روند مثبت خود در روزهای اخیر، با مقاومت سفت و سخت در سطح ۱٫۷۰۰ هزار دلار روبه‌رو شد. با این حال نکته مثبت این است که خریداران از این رمزارز دست نکشیده‌اند. هرچند که با افزایش قیمت اتر، خرس‌ها دارایی خود را می‌فروشند اما شرایط اتریوم باعث شده تا خریداران زیادی به آینده این رمزارز امیدوار شوند.

میانگین حرکتی نمایی ۲۰ روزه و شاخص قدرت نسبی هم وضعیت مثبت را برای گاوهای بازار نشان می‌دهند. اگر این خریداران بتوانند در نهایت قیمت را به بالای سطح مقاومت ۱٫۷۰۰ هزار دلار بکشانند، اتر قادر خواهد بود خود را تا ۲ هزار دلار و سپس تا ۲٫۲۰۰ هزار دلار بالا بکشد.

وضعیت بایننس کوین

بایننس کوین با کاهشی شدن وضعیت خود سعی کرد تا یک کف قیمت تازه برای خود ایجاد کند. در تاریخ ۲۰ جولای این رمزارز به زیر قیمت ۱۳۵ دلار رسید. اما وجود خریداران در کف قیمت باعث شد تا بایننس کوین در قیمت ۱۱۷ دلار متوقف شود.

حرکت قیمت بایننس کوین در چند روز گذشته باعث شده تا یک الگوی جدید در کف قیمت شکل بگیرد و اجازه دهد تا این رمزرز دوباره به بالای ۱۳۵ دلار برسد. در صورت موفقیت، بایننس کوین می‌تواند خود را به سمت ۱۷۵ دلار و سپس به سمت ۲۰۰ دلار ببرد. چرا که کف قیمت شکل گرفته و خریداران آماده ورود به بازار این رمزارز خواهند بود.

وضعیت اکسی اینفینیتی

مدت‌هاست که اکسی اینفینیتی در یک روند نزولی ثابت قرار گرفته است. با این حال این رمزارز در حال شکل دادن به یک کف قیمت تازه است. میانگین حرکتی نمایی ۲۰ روزه این رمزارز در ۱۵٫۵۵ دلار و شاخص قدرت نسبی آن نشان می‌دهد که بالاخره اکسی در موقعیت مناسبی قرار گرفته و به یک ثبات میان میزان عرضه و تقاضا رسیده است.

این تعادل می‌تواند شرایط را برای خریداران سامان دهد تا در نهایت قیمت را به بالای سطح مقاومت ۱۸٫۵۳ دلار ببرند. در صورت موفقیت در این امر، اکسی می‌تواند ابتدا خود را تا ۲۵٫۲۱ دلار و سپس به ۲۸٫۲۰ دلار برساند.

وضعیت رمزارز ایاس

ارز دیجیال ایاس (EOS) در ابتدای هفته گذشته توانست به بالای میانگین حرکتی خود برسد و تا ۲۱ جولای خود را بالای ۱٫۰۵ دلار نگه دارد. میانگین حرکتی و شاخص قدرت نسبی، وضعیت خرید بیش از حد را نشان می‌دهند. این یعنی گاوها وضعیت ایاس را در اختیار دارند. در صورت ادامه داشتن این موقعیت، این رمزارز می‌تواند به قیمت ۱٫۴۶ دلار برسد.

اگر به دنبال خرید ارزهای دیجیتال با کارت بانکی خود و امنیت بالا هستید، می‌توانید از خدمات نیک پرداخت بهره‌مند شوید.

منبع: Cointelegraph

اخبار ارز دیجیتال

مطالب پیشنهادی

فهرست