توقف فعالیت مسترکارت و ویزا در بازار ارز دیجیتال تا زمان آرامش بازار

توقف فعالیت مسترکارت و ویزا در بازار ارز دیجیتال تا زمان آرامش بازار

طبق گزارش‌ها، دو شرکت پرداخت بین‌المللی ویزا و مسترکارت، تا زمان برقراری و بهبود بازار ارز دیجیتال، فعالیت‌ها و همکاری‌های خود در بلاکچین را متوقف خواهند کرد. یکی دیگر از دلایل این توقف فعالیت، مشخص شدن چارچوب قانون‌گذاری واضح‌تر است.

در چند سال اخیر، شرکت‌هایی نظیر ویزا و مسترکارت همکاری‌های زیادی با شرکت‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال و بلاکچین داشته‌اند. هدف این شرکت‌ها، حضور قابل توجه در بازار رمزارزها و ارائه خدمات بیشتر به مشتریان خود بوده است. با این حال طبق گزارشی که به تازگی منتشر شده، این دو شرکت به طور موقف فعالیت خود در بازار ارز دیجیتال را متوقف کرده‌اند.

این دو شرکت اعلام کرده‌اند که تا زمان ثبات بازار ارزهای دیجیتال و بهبود فضای قانون‌گذاری، فعالیت‌های خود در این زمینه را متوقف می‌کنند. در ماه‌های اخیر، فعالیت‌های غیرقانونی و مشکلات قضایی شرکت‌هایی مانند Celsius، Three Arrows و FTX، منجر به افزایش نگرانی‌ها در بازار ارزهای دیجیتال شده است.

ویزا و مسترکارت، از جمله شرکت‌های بزرگی بوده‌اند که با صرافی مشهور بایننس در زمینه پرداخت‌های رمزارزی همکاری کرده‌اند. از سال ۲۰۲۰ تا امروز، کارت‌های ارزهای دیجیتال ویزا با همکاری بایننس در اختیار شهروندان اروپایی بوده است. مسترکارت نیز به تازگی در نظر داشت تا با همکاری این شرکت، کارت اعتباری کریپتویی خود را عرضه کند.

با این حال شما همچنان می‌توانید از خدمات مسترکارت و ویزاکارت مجازی نیک پرداخت برای خریدهای خود بهره‌مند شوید.

خرید ویزاکارت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست