کلاهبرداری شخص به شخص ویزا

افزایش امنیت شرکت ویزا در برابر کلاهبرداری همتا به همتا

طی جلسه گزارش مالی شرکت ویزا، مدیر عامل این شرکت از افزایش امنیت کلاهبردای P2P یا کلاهبرداری همتا به همتا خبر داد.

ال کلی (Al Kelly) مدیر عامل شرکت کارت‌ها و پرداخت‌های اعتباری ویزا، در نشست گزارش مالی خود از اهمیت ایمنی در برابر کلاهبرداری‌های همتا به همتا سخن گفت. او اعلام کرد که شرکت ویزا با استفاده از سیستم هم‌زمان (Real-Time) خود یعنی Visa Direct، قادر است حامی کاربران در برابر کلاهبرداری‌های peer to peer یا همتا به همتا باشد. او در این خصوص ادامه داد:

«یکی از عالی‌ترین ویژگی‌های ویزا دایرکت این است که روی یک پلتفرم جدید و متفاوت کار نمی‌کند. بلکه این سیستم روی VisaNet فعال است. بنابراین این قابلیت را دارد که از تمام قابلیت‌های این شبکه استفاده کند که از جمله آن‌ها می‌توان به محافظت از شناخت مشتری و امنیت در برابر کلاهبرداری اشاره کرد.»

ویزا امن‌تر می‌شود

تخصص حال حاضر ویزا در امنیت کلاهبرداری و قانون‌گذاری از طریق کارت‌های اعتباری، این شرکت را نسبت به سایر شرکت‌های ارائه دهنده خدمات همتا به همتا پیش انداخته است.

مدیرعامل ویزا همچنین اعلام کرد که این شرکت به شناخت و بررسی موقعیت‌‌های بیشتر برای افزایش امنیت و شفاف‌سازی تراکنش‌های پلتفرم خود ادامه خواهد داد. ویزا برای دستیابی و تحقق به این هدف، با شرکای مهم خود در این زمینه از جمله Zelle همکاری خواهد کرد. در مورد اینکه چگونه ویزا کارت مجازی بخریم نیز این مقاله را بخوانید.

کلاهبرداری همتا به همتا یا P2P Fraud نوعی کلاهبرداری است که شخص مجرم با استفاده از فروشگاه یا پلتفرم به ظاهر معتبر خود، قربانی را برای انتقال دارایی به حساب او فریب می‌دهد. ویزا قصد دارد با همکاری شرکایش، پلتفرم خود را از وجود چنین کلاهبرداری‌هایی پاک کند. ویزا همچنین از درآمد ۷٫۳ میلیارد دلاری خود در سه ماه اخیر خبر داد.

شما هم با کمک خدمات نیک پرداخت می‌توانید در کمتر از ۳۰ دقیقه از ویزا کارت مجازی بهره‌مند شوید.

منبع: Digital Transactions

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست