خدمات ویزا دایرکت

ارائه خدمات ویزا دایرکت به مشتریان اروپایی توسط Visa

ویزا با همکاری یک شرکت فین‌تک اسپانیایی، پرداخت سریع و مستقیم ویزا دایرکت را برای مشتریان این شرکت فراهم می‌کند.

ویزا به عنوان یکی از برترین شرکت‌های پرداخت‌های دیجیتال و ارائه دهنده انواع کارت‌ اعتباری، با یک شرکت فین‌تک اسپانیایی به نام Pecunpay همکاری می‌کند. شرکت ویزا قصد دارد با استفاده از ویژگی جدید خود به نام Visa Direct، به کاربران اجازه ارسال و دریافت پول فوری و بدون فوت وقت پول خود را بدهد.

حالا به لطف شبکه جهانی ویزا و شرکت فین‌تک Pecunpay، مشتریان سرتاسر دنیا قادر خواهند بود تا در اسپانیا و دیگر مناطق اقتصادی اروپا (EEA) از ویژگی جدید Visa Direct بهره‌مند شوند. همانطور که مشتریان روزبه‌روز بیشتر به سمت پرداخت‌های دیجیتالی می‌آیند و به دنبال روش‌هایی برای پرداخت‌های آنی هستند، Visa Direct با پشتوانه یک شرکت قابل اعتماد و امن، انتخاب خوبی برای کاربران خواهد بود.

با توجه به آمارهای این دو شرکت، حدود ۴۰ درصد از کاربران شرکت فین‌تک Pecunpay در اسپانیا، از گوشی‌های هوشمند خود برای انجام پرداخت استفاده می‌کنند. به همین دلیل است که شرکت ویزا این را یک موقعیت ایده‌آل دانسته و تمرکز خود را بر کاوش و ایجاد روش‌های جدید پرداختی برای مشتریان این منطقه ادامه خواهد داد.

ویزا دایرکت به مشتریان اجازه می‌دهد دارایی خود را به سرعت و البته با امنیت کامل ارسال و دریافت کنند. تمامی تراکنش‌ها در این پلتفرم در شبکه و با پشتیبانی ویزا انجام می‌شوند تا امنیت کامل را برای سرمایه کاربران فراهم کند. این همکاری همچنین برای Pecunpay فرصت گسترش در خارج از مرزهای اسپانیا را فراهم خواهد کرد.

یکی از خدمات جذاب نیک‌پرداخت، ارائه روشی امن و راحت برای ساخت ویزا کارت مجازی در کمتر از ۳۰ دقیقه است تا با در اختیار داشتن این کارت، محدودیت‌های پرداخت و دریافت بین‌المللی را از سر راه بردارید.

منبع: The Paypers

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست