خرید اکانت Codecademy

صفر تا صد برنامه‌نویسی با خرید اکانت Codecademy

اگر در حال یادگیری کدنویسی یا کاوش در سایر موضوعات فنی مرتبط با برنامه‌نویسی هستید، ممکن است چشمتان به دوره‌های کدنویسی با اکانت کدکادمی در جست‌وجوهای گوگل خورده باشد. با خرید اکانت Codecademy و استفاده از قابلیت‌های این پلتفرم، می‌توان طیف گسترده و متنوعی از زبان‌های تخصصی برنامه‌نویسی و کدنویسی از جمله جاوا اسکریپت، SQL و پایتون را به راحتی فرا گرفت. همچنین با استفاده از فضای حرفه‌ای Codecademy می‌توان موقعیت‌های شغلی بسیاری را با موفقیت انجام داد و درآمد دلاری هم کسب کرد. اما آیا واقعا می‌توان کدنویسی را به همین راحتی آموخت و آیا خرید اکانت کداکادمی ارزشش را دارد؟

اگر اهل برنامه‌نویسی و گشت‌وگزار در دنیای علوم کامیوتری باشید، به خوبی می‌دانید که یادگیری برنامه‌نویسی و به طور کلی کدنویسی کردن، سختی‌های خاص خودش را دارد و باید هزینه‌های بسیار کلانی را برای آن‌ها پرداخت. در عوض، با استفاده از خرید اکانت Codecademy می‎‌توان به راحتی و به صورت پله‌به‌پله تمامی نکات و چم‌وخم‌های برنامه‌نویسی را آموخت و سپس وارد بازار کار جهانی شد. اگر زبان انگلیسی را هم به خوبی یاد گرفته باشید و با دنیای فریلنسری هم ارتباط برقرار کنید، اصلا نیاز نیست که سال‌ها منتظر موقعیت‌های شغلی سخت بشوید. همینجا در دنیای Codecademy کلی پروژه واقعی وجود دارد که می‌تواند در اختیار شما قرار بگیرد.

بدیهی است که پیش از هرگونه اقدام برای خرید اکانت Codecademy، باید با مزایا، معایب، تعریف و معرفی کامل این سایت و خدمات آن به خوبی آشنا شوید. ما تلاش کردیم تا در این مقاله، تمامی ویزگی‌های مهم اکانت کداکادمی را مورد بررسی و واکاوی قرار بدهیم و جزئیات آن را زیر ذره‌بین ببریم. برای علاقه‌مندان به برنامه‌نویسی در هر سنی، Codecademy می‌تواند به یک فرصت بی‌نظیر برای کشف این دنیا باشد. با ما همراه باشید تا کُدهای موفقیت را در برنامه‌های آتی خود، به راحتی و با فراغ بال بنویسید!

ارسال پول
خرید از طریق پی پال در نیک پرداخت

پلتفرم Codecademy دقیقا چیست؟

آگوست سال ۲۰۱۱ بود که Zach Sims و Ryan Bubinski تصمیم گرفتند تا در زمینه برنامه‌نویسی اقدامی انجام دهند که در تاریخ ماندگار شود. از آن‌جایی که این دو نفر از برنامه‌نویسان قهار و ماهر محسوب می‌شدند، تصمیم گرفتند تا ایده ساختن و طراحی کداکادمی را اجرایی را کنند. زک و رایان از آن دسته شاگردزرنگ‌های کالج به شمار می‌رفتند که ایده‌های نابشان در زمینه کدنویسی و برنامه‌نویسی، زبان‌زد خاص و عام بود، اما ۲۰۱۱ سالی بود که نام این دو را به عنوان پیشگامان آموزش برنامه‌نویسی به صورت آنلاین، ثبت کرد.

کدکادمی، یک پلتفرم تخصصی برنامه‌نویسی است که هم از خدمات رایگان برخوردار است و هم ویژگی‌های پریمیوم و پولی دارد. برای مثال، خرید اکانت Codecademy یکی از قابلیت‌های غیر رایگان این پلتفرم محسوب می‌شود که به صورت اختصاصی به آموزش برنامه‌نویسی و کد زدن و همچنین، کاریابی کارآموزها می‌پردازد. در حال حاضر، دوره‌های آموزشی این پلتفرم که عمدتا با خرید اکانت Codecademy صورت می‌پذیرند، شامل کلاس‌های متنوع برای آموزش ۱۴ زبان تخصصی برنامه‌نویسی است.

خرید اکانت Codecademy
یک اسکرین‌شات از فضای کدکادمی که توسط یکی از مدرسین گرفته شده است

در آکادمی Codecademy چه خبر است؟

قابلیت‌هایی که با خرید اکانت Codecademy می‌توان از آن‌ها استفاده کرد، به صورت دقیق شامل دوره‌های آموزشی با برخورداری از کتابخانه‌های مجازی است که در ۱۰ موصوع فنی مختلف ارائه می‌شوند. بیشتر کارآموزان و محصلین مجازی این پلتفرم، افرادی مبتدی و مستعدی‌ هستند که هنوز چیزی از برنامه‌نویسی نمی‌دانند و به قول خودمان «صفر کیلومتر» هستند. این ویژگی‌ها همگی دست به دست هم داده‌اند تا فضای مناسبی برای آموزش کامل، آسان و منحصربه‌فرد کودکان و نوجونان فراهم شود. این، باعث می‌شود تا سنین پایین‌تر هم بتوانند هم‌پا با بزرگسالان، کُد بزنند و برنامه‌نویسی یاد بگیرند.

از مسئله خرید اکانت Codecademy که بگذریم، باید به یکی از ویژگی‌های بسیار مثبت و مفید این پلتفرم اشاره کنیم. چیزی که این پلتفرم را از سایر مجموعه‌های این چنینی مجزا می‌کند، عملکرد موثر و بی‌نظیر این مجموعه در آموزش درست و کامل علم برنامه‌نویسی است. دوره‌های آموزشی عمدتا متن‌محور هستند و دستورالعمل‌های استاندارد آن در قالب جزوات کاربردی در اختیار کارآموزان و محصلین قرار می‌گیرد. علاوه بر جزوات متن‌محور، ویدیوهای آموزشی هم برای هرکدام از دوره‌ها در نظر گرفته شده است که چندین مدرس برای تدریس آن‌ها، کاربران را همراهی می‌کنند.

با عضویت در باشگاه Codecademy Pro و خرید اکانت Codecademy می‌توانید به همه طراح‌های یادیگری شخصی و تیمی، آزمون‌ها و پروژه‌های واقعی برای کسب درآمد دسترسی داشته باشید. در ادامه در خصوص مزایا و معایب این پلتفرم و نحوه خرید اکانت پرمیوم آن در ایران با کمک نیک پرداخت مفصل بحث خواهیم کرد. پیشنهاد می‌شود مطلب معرفی سایت Asseco و نحوه پرداخت خدمات آن که شرکتی فعال در زمینه نرم افزار و برنامه‌نویسی را هم بخوانید.

خرید اکانت Codecademy برای چه افرادی مناسب است؟

ممکن است این سوال را از خود بپرسید که آیا کدکادمی برای من مناسب است؟ همان‌طور که اشاره کردیم، پلتفرم Codecademy تمام دوره‌های تخصصی برای ۱۴ زبان برنامه‌نویسی را در ۱۰ زمینه متنوع با بهترین متد آموزشی به همراه مدرسین مجرب ارائه می‌دهد. خب، شما از هر طیفی که باشید، مطمئنا می‌توانید قابلیت‌ها و خدمات بی‌نظیر این پلتفرم نهایت لذت را ببرید. اما اگر هنوز هم می‌خواهید بدانید که این پلفترم و به طور کلی، خرید اکانت Codecademy برای چه افرادی مناسب است و آیا شما هم جزو آن افراد هستید یا نه، ادامه این مطلب را دریابید؛ کدکادمی برای افراد زیر کاملا مفید، کاربردی و مناسب است:

  • افراد مبتدی و علاقه‌مند: اگر مبتدی هستید و تصمیم دارید تا برنامه‌نویسی را در یک پروسه آسان و کامل یاد بگیرید، می‌توانید روی قابلیت‌های این پلتفرم حساب باز کنید.
  • افرادی که می‌خواهند دوره‌های آموزشی خود را تکمیل کنند: پلتفرم Codecademy یک فضای مناسب برای افرادی محسوب می‌شود که مهارت‌های لازم را به صورت نصفه‌ونیمه یاد گرفته‌اند و حالا می‌خواهند که آن‌ها را کامل کنند. با خرید اکانت Codecademy می‌توان تمام مهارت‌های تخصصی برنامه‌نویسی را تکمیل کرد و برای موفقیت‌های بیشتر گام برداشت.
  • افرادی که به دنبال فرصت‌های شغلی هستند: همان‌طور که در ابتدای این مطلب اشاره کردیم، کدکادمی یک فرصت شغلی برای کارآموزان و محصلین این مجموعه هم به شمار می‌رود. همه افرادی که در دوره‌های این پلتفرم شرکت می‌کنند، در نهایت پروژه کارآموزی خود را با یک پروژه واقعی پشت سر می‌گذارند. در طی این پروژه‌های واقعی، برنامه‌نویس نوپا هم کار واقعی را یاد می‌گیرد و هم می‌تواند کسب درآمد دلاری داشته باشد.
  • صاحبان مشاغل و کسب‌وکارهای مستقل: صاحبان مشاغل و کسب‌وکارهای مستقل که در حوزه علوم کامپیوتری و برنامه‌نویسی فعالیت دارند، می‌توانند با استفاده از قابلیت‌های خرید اکانت Codecademy، تمامی مهارت‌ها و علوم لازم برای گسترش و توسعه فعالیت خود را کسب کنند.
خرید اکانت Codecademy
با خرید اکانت Codecademy می‌توان تمام مهارت‌های تخصصی برنامه‌نویسی را تکمیل کرد و برای موفقیت‌های بیشتر گام برداشت.

مزایا و معایب خرید اکانت Codecademy

بدیهی است که قابلیت‌ها و خدمات پلتفرم کدکادمی علاوه بر مزایایی که ذکر شد، معایب و ایرادهایی هم دارد. شما به عنوان یک کاربر، یکی از صاحبان مشاغل و کسب‌وکارهای مستقل یا کارآموز حق دارید با تمامی ابعاد و جزئیات این پلتفرم آشنا شوید تا در صورت رضایت، از خدمات غیررایگان آن استفاده کنید. جدول زیر، خلاصه‌ای از مقایسه مزایا و معایت این پلتفرم و خدماتش است:

مزایا معایب
تعداد قابل توجهی از دوره‌های آموزشی آن رایگان است امکان استفاده از دوره‌ها به صورت آفلاین وجود ندارد
درس‌نامه‌ها و جزوات بسیار کاربردی هستند در صورت عدم پرداخت منظم، دسترسی به خدمات متوقف می‌شود
برخورداری از جزوات تصویری عدم برخورداری سایت از فیلترهای جست‌وجو
نسبتا ارزان در مقایسه با سایر پلتفرم‌ها نظرات محصلین و کارآموزهای قبلی در سایت وجود ندارد
عدم نیاز به مهارت‌های تخصصی برای ثبت نام دوره‌های آموزشی فقط با زبان انگلیسی ارائه می‌شوند‌

بررسی دوره‌های کدکادمی

فارغ از ۱۴ نوع زبان تخصصی و متنوع برنامه‌نویسی و ۱۰ موضوع گسترده و وسیع برای آموزش، دوره‌های غیررایگانی که با خرید اکانت Codecademy امکان‌پذیر هستند، به ۴ دوره تقسیم می‌شوند. هرکدام از این ۴ دوره دارای ویژگی‌ها و عناوین خاصی هستند که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهیم شد:

  • دوره توسعه وب و دولوپمنت (Web Development): این دوره به صورت اختصاصی برای یادگیری صفر تا صد مهارت‌های لازم برای دولوپرها و توسعه‌دهندگان جوان و آتیه‌دار است. این دوره با یادگیری Front-End (مثل جاوا اسکریپت، CSS و HTML) شروع می‌شود و با Back-End (مثل SQL، js و Express.js) پایان می‌یابد.
  • دوره تخصصی جاوا: تمامی مفاهیم تخصصی جاو را می‌توان با خرید اکانت Codecademy در ۷ پروژه مختلف آموخت.
  • دوره تخصصی HTML: محصلین و کارآموزان در این دوره، اوصل اولیه HTML5 را می‌آموزند. در کمترین زمان و با استفاده از آموزه‌های این دوره، می‌توان یک وبلاگ با هر موضوعی که می‌خواهید ایجاد کنید.
  • دوره آموزش SQL: جالب است بدانید که حدود یک میلیون و ۲۸۹ هزار و ۳۷۴ نفر در کدکادمی، این دوره را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند. در این دوره آموزشی، نحوه استفاده از SQL برای ساخت فضاهایی با داده‌های دیتابیس آموزش داده می‌شود.

انواع اکانت کدکادمی و قیمت هرکدام

توجه داشته باشید که هرکدام از قیمت‌های اعلام‌ شده در این بخش ممکن است در آینده دستخوش تغییرات بشوند. به همین دلیل، بهتر است که پیش از خرید اکانت Codecademy، به آدرس الکترونیکی بخش پرداخت و قیمت اکانت‌های Codecademy بروید و با انتخاب یکی از گزینه‌های Individuals (اکانت غیر رایگان شخصی) و Student (مخصوص دانشجویان و کارآموزها) وارد بخش مشاهده قیمت‌ها شوید.

جالب است بدانید که استفاده از طرح‌های ساده و خدمات اولیه، کاملا رایگان است و نیازی نیست که هزینه‌ای پرداخت کنید. در نهایت، ۲ قیمت متفاوت برای پرداخت هزینه‌ها وجود دارد که به شرح زیر است:

  • ۹۹ دلار در ماه (صورتحساب ماهانه)
  • ۸۸ دلار درسال (صورتحساب سالانه که شامل ۱۹.۹۹ دلار برای هرماه محسوب می‌‌شود و با استفاده از آن می‌توان نسبت به هزینه‌های صورتحساب ماهیانه، ۲۴۰ دلار در سال صرفه‌جویی کرد)

همچنین، گزینه‌ای هم برای کسب‌وکارهای مستقل وجود دارد و تنها با خرید اکانت Codecademy، فعال می‌شود. در این گزینه، ممکن است که کارفرمای پروژه برنامه‌نویسی شما مایل باشد تا هزینه‌های اشتراک به صورت کامل پرداخت کند. خواندن مطلب نحوه ساخت اکانت دولوپر گوگل برای برنامه‌نویسان و دولوپرها نیز در اینجا به شما پیشنهاد می‌شود.

چگونه در Codecademy افتتاح حساب کنیم یا اکانت بسازیم؟

فرآیند ثبت نام در کدکادمی واقعا آسان و بی‌دردسر است. هنگامی برای اولین‌بار به سایت کدکادمی وارد می‌شوید، روی گزینه Sign up کلیک کنید؛ این گزینه، مشخصا در گوشه سمت راست صفحه سایت قرار دارد.

پس از ثبت نام کردن، ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید و سپس گزینه Start Coding now را برگزینید. حالا، شما در کدکادمی ثبت نام کرده‌اید و یک اکانت پایه یا Basic خواهید داشت. برای شروع، سری به دوره‌های ارائه‌ شده بزنید و اهداف و نیازهای خود را با توجه به درس‌های ارائه‌شده در هر دوره، برای خرید اکانت Codecademy اقدام کنید. البته فراموش نکنید که شما می‌توانید از چند قابلیت نه‌چندان حرفه‌ای رایگان این پلتفرم هم تا حدودی استفاده کنید.

خرید اکانت Codecademy
یک اسکرین‌شات از صفحه اصلی افتتاح حساب در Codecademy

نحوه خرید اکانت Codecademy پرمیوم

برای تهیه اشتراک اکانت Codecademy در ایران، باید از قابلیت‌های ویژه و حرفه‌ای یک پلتفرم ایرانی مطمئن و مجرب استفاده کرد. برای خرید اکانت کدکادمی پرمیوم، کافی است از خدمات خرید از سایت‌های خارجی پلتفرم نیک پرداخت کمک بگیرید. برای بهره‌مندی از این خدمات ویژه و منحصربه‌فرد، می‌توانید روی آدرس الکترونیکی خرید از سایت‌های خارجی در نیک پرداخت کلیک کنید.

نحوه خرید از سایت‌های خارجی
برای پرداخت آسان و تکمیل خرید خود کلیک کنید

جمع‌بندی

دنیای کدنویسی پر از راز و رمزهای پیچیده و البته شیرین است که باید نحوه کارکرد با آن‌ها را آموخت. آن‌هایی که در دنیای فریلنسری مشغول هستند، به خوبی می‌دانند که درآمد فریلنسرهای برنامه‌نویس بسیار پرپتانسیل است و آن‌ها می‌توانند از آتیه‌داران دنیای مدرن محسوب شوند. از طرفی، برای آموختن زبان‌های مختلف کدنویسی و برنامه‌نویسی، لازم است تا همه آن‌ها را به صورت آکادمیک یاد گرفت. از طرفی، هزینه کلاس‌های آموزشی حضوری و مخاطرات ناشی از ابتلا به ویروس کرونا باعث شده است تا کلاس‌های حضوری، انتخاب مناسبی به شمار نروند.

با تهیه و خرید اکانت Codecademy می‌توان از تمامی آموزه‌های تخصصی برنامه‌نویسی بهره‌مند شد و در نهایت، پروژه‌های واقعی و کاری را قبول کرد. با استفاده از قابلیت‌های کدکادمی می‌توان به کسب درآمد دلاری هم دست یافت و از دنیای برنامه‌نویسی نهایت لذت را برد.

خرید مسترکارتخرید ویزاکارت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست