آشنایی با روش های فریلنسری که در بلندمدت سود خوبی دارد

آشنایی با روش های فریلنسری که در بلندمدت سود خوبی دارد – قسمت اول

یکی از فرضیاتی که در مورد فریلنسری وجود دارد این است که شیوه‌های کسب درآمد از آن وابسته به پروژه‌هایی موقتی و کوچک است. این در حالیست که این موضوع کاملا بسته به انتخاب خود فریلنسر است. برخی فریلنسرها به این شغل به عنوان راهی برای کسب درآمد جانبی نگاه می‌کنند. در حالی که برخی دیگر از آن به عنوان شغل اصلی خود یاد می‌کنند. قاعدتا برای گروه دوم، انجام کارهایی که در بلندمدت در‌آمد نسبتا ثابتی را نصیب آن‌ها کند ایده‌آل‌تر خواهد بود. از این رو در این مطلب نیک پرداخت به نوعی از روش های فریلنسری که شامل پروژه‌های بلندمدت‌تر هستند.  خواهیم پرداخت.

روش‌ های فریلنسری که در بلندمدت جواب می‌دهد

انجام پروژه‌های بلندمدت‌تر علاوه بر اینکه می‌توانند درآمد ثابتی را نصیب فریلنسرها کند، موجب رشد مهارت آن‌ها در یک حوزه خاص هم می‌شود. بدین ترتیب فریلنسر می‌تواند در یک زمینه خاص به شهرت رسیده و پروژه‌ها و کارهای بیشتری از این طریق دریافت کند. در ادامه به ۱۳ مورد از راه‌های کسب درآمد که برای این دسته از فریلنسرها مناسب‌تر هستند می‌پردازیم.

کسب درآمد از طریق وبلاگ

اکثر مردم از وبلاگ به عنوان مکانی جهت بیان صریح نظراتشان استفاده می‌کنند. با این وجود وبلاگ‌ها می‌توانند منبع درآمد خوبی بوده و راهی برای ایجاد یک برند شخصی باشد. از معمول‌ترین روش های فریلنسری کسب درآمد از طریق وبلاگ نویسی، انجام تبلیغات پولی و بازاریابی است. فروش محصولات و اسپانسری برندها روش‌های دیگر کسب درآمد از این طریق است که با زیاد شدن دنبال کننده‌ها می‌توان به سمت آن‌ها رفت.

اولین قدم برای شروع یک وبلاگ، پیدا کردن یک موضوع خاص برای نوشتن مطلب درباره آن است. با این کار، جذب مخاطبان هدف ساده‌تر خواهد شد. چون می‌دانند که باید چه انتظاری از وبلاگ شما داشته باشند. برخی از محبوب‌ترین ایده‌ها که می‌توانید از آن‌ها الهام بگیرید عبارتند از: نوشتن درباره سفر، وبلاگ غذا، مباحث هنری، فیلم و همچنین راه اندازی وبلاگ خبری.

روش فریلنسری با وبلاگ نویسی
وبلاگ نویسی می‌تواند منبع درآمد خوبی برای فریلنسرها باشد

خرید و فروش وبسایت

فرآیند خرید و فروش و‌‌ب‌سایت کار ساده‌ای است. پس از خرید یک وبسایت بالقوه، با تغییراتی آن را برای کسب درآمد آنلاین دلاری و سود بیشتر بهینه کرده و در اختیار موتورهای جستجو قرار می‌دهید. شناخت وبسایت‌های مناسب جهت خرید و رشد ضروری است چون همه وبسایت‌ها این ویژگی را ندارند.

طبق یک قاعده تثبیت شده، همواره باید وبسایت‌هایی را انتخاب کنید که همین حالا هم ترافیک و درآمد نسبتا خوبی دارند. بر این اساس وبسایت‌هایی که نام دامنه ممتاز داشته و به صورت مرتب فعال هستند راحت‌تر و با قیمت بالاتری به فروش می‌رسند. اگر می‌خواهید از روش‌ های فریلنسری مانند این مورد کسب درآمد کنید به دنبال وبسایت‌هایی بگردید که در بازارهای زیر وجود دارند:

  • Flippa: طیف گسترده‌ای از وبسایت‌های خاص با یک شبکه جهانی از خریداران و فروشندگان ارائه می‌کند.
  • Latonas: وبسایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین با عمر کمتر از یک سال و درآمد سالانه حداقل ۲۰ هزار دلار را تبلیغ می‌کند.
  • Empire Flippers: وب سایت‌هایی را می‌فروشد که بیش از ۱۰۰۰ دلار در ماه درآمد دارند.
  • SideProjectors: یک پلتفرم رایگان برای فروش وبسایت‌ها، فروشگاه‌های تجارت الکترونیک، برنامه‌ها و نام‌های دامنه.

انتخاب یک وبسایت با پتانسیل بالا میزان کار مورد نیاز برای بهبود ترافیک و درآمد آن را کاهش می‌دهد. توصیه می‌شود که در درجه اول از علت فروش سایت توسط مالک آن باخبر شوید. سپس از این نکته اطمینان حاصل کنید که آیا توانایی برطرف کردن مشکلات موجود در این سایت را دارید یا خیر. فراموش نکنید که سابقه فروشنده را بررسی کرده و از همکاری با کارگزاران ناشناس خودداری کنید.

پیوستن به برنامه‌های همکاری در فروش

افیلیت مارکتینگ (affiliate marketing) یا سیستم همکاری در فروش، بازاریاب‌ها و تبلیغ کنندگان را به هم متصل می‌کند. به این صورت که به ازای هر فروش از محصول مورد نظر، کمیسیون مشخصی به آن‌ها تعلق می‌گیرد. شما می‌توانید در شبکه‌های اجتماعی یا سایت‌های مرتبط به این حوزه، چنین گروه‌هایی را پیدا کنید.

بسیاری از برنامه‌های بازاریابی موفق با این روش، بیش از ۲۰ هزار دلار در سال درآمد دارند. ثبت‌نام در چنین شبکه‌های بازاریابی به شما فرصت‌های بیشتری جهت دریافت حقوق بالاتر را هم می‌دهد.

در هنگام پیوستن به این برنامه‌های بازاریابی باید دقت کنید که هدف و حوزه کاری آن‌ها با علایق و زمینه کاریتان مرتبط باشد. به عنوان مثال، اگر وبلاگی در زمینه رایانه و فناوری دارید می‌توانید به پلتفرم Hostinger بپیوندید. تعداد زیادی از شرکت‌ها و پلتفرم‌ها هستند که این خدمات را ارائه می‌کنند که در ادامه به چند مورد از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • SEMrush: تا ۴۰ درصد کمیسیون به ازای طرح‌های اشتراکی پرداخت می‌کند.
  • CJ Affiliate: یک شبکه همکاری در فروش با مجموعه‌ای از برندهای معتبر.
  • eBay Partner Network: طیف گسترده‌ای از محصولات خاص را ارائه می‌دهد.
  • Tripadvisor: این پلتفرم برای هر بازدیدی که از طریق لینک مخصوص به شما انجام شود تا ۵۰ درصد کمیسیون می‌دهد.

مانند هر کسب و کار دیگری، فعالیت در این زمینه هم نیاز به سعی و خطا دارد. برخی از بزرگترین اشتباهاتی که در این نوع بازاریابی باید از آن اجتناب کنید شامل انتخاب زمینه کاری اشتباه، عدم تولید محتوای با کیفیت و نادیده گرفتن عملکرد وبسایت است.

روش های فریلنسری با افیلیت مارکتینگ
افیلیت مارکتینگ از محبوب‌ترین شیوه‌های بازاریابی است

ساختن وبسایت تجارت الکترونیکی

فروش آنلاین محصولات یکی از رایج‌ترین روش‌ های فریلنسری کسب درآمد اینترنتی است. خرده فروشی از طریق تجارت الکترونیکی در دهه‌های گذشته روند رو به رشدی داشته است. به دلیل سادگی و مزایای زیاد تجارت الکترونیکی، هر روزه به تعداد فروشگاه‌های آنلاین موجود درآن اضافه می‌شود. این فروشگاه‌ها علاوه بر دسترسی بیشتر به بازار، هزینه راه اندازی پایین‌تری نیز دارند. چرا که برای گسترش کسب و کارتان نیاز به خرید مکان یا پرداخت هزینه اجاره ندارید.

قبل از شروع این کار، باید زمینه فعالیت خود را مشخص کنید. تحقیق درباره محصولات پرطرفدار به شما در انتخاب محصولی که قصد فروش آنلاین آن را دارید کمک خواهد کرد. بسته به نوع کسب و کارتان ممکن است نیاز به دریافت مجوز هم داشته باشید. مثلا در ایالات متحده برای فروش لباس تولیدی خودتان نیاز به درخواست مجوز فروش، اخذ مالیات و گواهی ثبت پوشاک دارید.

[irp posts=”۱۱۷۹۴″ name=”توسعه فروشگاه اینترنتی به کمک سایت‌های برون سپاری – قسمت اول”]

به لطف رشد پلتفرم‌های تجارت الکترونیکی، ایجاد یک وبسایت تجارت الکترونیک حتی برای افراد مبتدی کار ساده‌ای است. انتخاب پلتفرم مناسب برای فروشگاه می‌تواند به ساخت برند و بهبود تجربه مشتریان کمک شایانی کند.

در ادامه به معرفی چند پلتفرم برتر که برای ایجاد فروشگاه آنلاین به کار می‌روند پرداخته ایم:

  • Zyro eCommerce: مقیاس پذیر، مورد پسند تازه کارها و دارای چند تم رایگان.
  • WooCommerce: امکان ایجاد تمام عملکردهای لازم سایت برای توسعه یک فروشگاه رویایی در وردپرس.
  • PrestaShop: ارائه قابلیت مدیریت محصول و ابزارهای تجزیه و تحلیل قوی.
  • Shopify: دارای ویژگی بازیابی سبد خرید رها شده و ابزارهای سئو.

فراتر از فروش محصول، اطمینان از قابلیت تحویل آن‌ها هم به بهبود برندتان و افزایش فروش در بلند مدت کمک خواهد کرد. حتما در مورد شیوه‌های بهبود خدمات تحویل تحقیق کرده و هزینه حمل و نقل را در توضیحات محصول خود لحاظ کنید.

دراپ شیپینگ را شروع کنید

دراپ شیپینگ یک مدل تجاری B2C است که در آن یک شرکت شخص ثالث، مدیریت موجودی و فرایند انتقال را برای شما انجام می‌دهد. در واقع شما به عنوان فروشنده یک محصول، دیگر نیازی به انبار کردن محصولات‌تان جهت فروش آن‌ها نخواهید داشت. این روش، راهی برای کسب درآمد بدون اینکه نیازی به فکر کردن درباره مسائلی مانند مدیریت موجودی و تحویل کالا داشته باشید ارائه می‌کند.

فرآیند راه اندازی یک فروشگاه دراپ شیپینگ مانند یک فروشگاه آنلاین معمولی است. یافتن زمینه فعالیت به شما کمک خواهد کرد بر محصولی که قصد فروش آن را دارید تمرکز کنید. با داشتن یک وب‌سایت جهت بازاریابی هم می‌توانید به برندسازی خدمات‌تان در انواع روش‌ های فریلنسری کمک کنید. همانطور که گفته شد انتخاب یک تأمین کننده مناسب می‌تواند عامل موفقیت یا شکست کسب و کار شما در این روش باشد.

برخی از معتبرترین تامین کننده‌ها شامل موارد زیر هستند:

  • AliExpress Dropshipping: دارای طیف وسیعی از محصولات؛ از پوشاک گرفته تا ابزارهای تعمیر خانه.
  • Oberlo: دارای روش‌های متنوع انتقال و همچنین ویژگی ادغام با شاپیفای.
  • Printful: متخصص در زمینه محصولات چاپی بر حسب تقاضا و گزینه عالی برای فروش آنلاین تی‌شرت.
  • CCWholesaleClothing.com: دارای بیش از ۳۵۰۰ آیتم در زمینه پوشاک و لوازم جانبی زنانه.
داپ شیپینگ از روش های فریلنسری
نمایی از فرایند دراپ شیپینگ

راه اندازی یک دوره آموزش الکترونیکی

پیش بینی شده ارزش بازار آموزش الکترونیکی که یکی دیگر از راه‌های کسب درآمد است تا سال ۲۰۲۶ به ۳۳۶.۹۸ میلیارد دلار برسد. در این صنعت علاوه بر اینکه به مردم کمک می‌کنید کیفیت زندگی‌شان را بهبود ببخشند، می‌توانید در اوقات فراغت خود درآمد خوبی هم کسب کنید.

دوره‌های آموزش دیجیتال در قالب‌های مختلفی چون پی دی اف‌های ساده یا فیلم‌های یوتیوب ارائه می‌شوند. برخی از محبوب‌ترین موضوعات آموزش مجازی عبارتند از: مهارت‌های کامپیوتری، تجارت و کارآفرینی، صنایع دستی و … .

دو راه برای فروش دوره‌های دیجیتال وجود دارد: پیوستن به یک پلتفرم آموزش الکترونیکی یا ایجاد وبسایت شخصی. روش اول ساده‌تر است. اما در روش دوم فرصت‌های بیشتری برای تجربه فرم‌های مختلف دوره‌های آموزشی و روش‌های کسب درآمد خواهید داشت.

اگر می‌خواهید از دردسرهای نگهداری وبسایت در امان باشید، محتوای آموزشی‌تان را در یکی از پلتفرم‌های زیر بفروشید:

  • Udemy: از آزمون‌ها، تمرین‌های کدنویسی و انجمن‌های گفتگو پشتیبانی می‌کند.
  • Skillshare: پلتفرمی عالی برای فروش دوره‌های هنر دیجیتال و مهارت خلاق.
  • Uscreen: پلتفرمی ایده آل برای آموزش‌های بر پایه فیلم مانند ورزش و آموزش آشپزی.
  • OpenSesame: قابلیت ادغام با سیستم‌های مدیریت یادگیری (LMS).
  • Pathwright: متمرکز بر دوره‌های نتیجه گرا با واحدهای عملی.

ایجاد سایت آموزش الکترونیکی با افزونه LMS وردپرس هم از راه‌های نسبتا ساده است. با کمک این روش می‌توانید دوره‌های آموزش دیجیتالی خود را به صورت آنلاین فروخته یا با ایجاد یک سیستم عضویت، آن‌ها را در اختیار کاربران عضو قرار دهید.

تدریس آنلاین

اگر روش‌ های فریلنسری فروش دوره‌های آنلاین برایتان سخت است، می‌توانید به تدریس آنلاین بپردازید. با ارائه آموزش‌های درخواستی از طریق تماس ویدیویی می‌توانید کسب درآمد کنید. رایج‌ترین موضوعات تدریس آنلاین شامل مباحث ریاضی، زبان و علوم کامپیوتر می‌شوند. البته هنگام انتخاب موضوع حتما باید تخصص خود را هم در نظر بگیرید. همچنین دریافت گواهی تخصصی برای اثبات قابلیت‌تان به عنوان مدرس می‌تواند در استقبال مشتریان از شما تأثیرگذار باشد.

پس از آماده سازی طرح درس و مدل‌های مورد نیاز می‌توانید دوره‌های آنلاین خود را در فضای مجازی تبلیغ کنید. بسیاری از مدرسان آنلاین تدریس‌های خود را از طریق برنامه‌هایی مانند زوم و اسکایپ ارائه کرده و از پی پال برای دریافت پول استفاده می‌کنند. خواندن مطلب آشنایی با اپلیکیشن اسلک نیز به عنوان یکی از برنامه‌های ارتباطی به شما پیشنهاد می‌شود.

با پیوستن به پلتفرم‌های آموزش آنلاین احتمالا سریع‌تر در معرض دید قرار می‌گیرید. ۵ پلتفرم رایج آموزش آنلاین عبارتند از:

  • BitDegree: امکان ایجاد دوره‌های نامحدود و نظارت آسان بر پیشرفت دانش آموزان.
  • Skooli: امکان برنامه ریزی درسی یا پذیرش دانش آموز در هر زمانی که آنلاین هستید.
  • TutorMe: دانش آموزان و مدرسان را بر اساس نیاز‌ها و ترجیحاتشان به هم متصل می‌کند.
  • TutorRoom: ویژگی‌های یک کلاس مجازی مانند تخته وایت برد آنلاین، سیستم زمان‌بندی و مدل‌ها را ارائه می‌کند.
  • Preply: به مدرسان اجازه می‌دهد به زبان خودشان تدریس کرده و نرخ سفارشی خود را تعیین کنند.
تدریس آنلاین از روش های فریلنسری
تدریس آنلاین بخصوص در چند سال گذشته بسیار متداول شده است

ایجاد سایتی با قابلیت خرید حق عضویت

یکی از بهترین روش‌ های فریلنسری ایجاد سایتی است که بر مبنای حق عضویت فعالیت می‌کند. این نوع وبسایت دسترسی به محتوای انحصاری را در قالب طرح‌های اشتراکی می‌فروشد. عضویت‌ها در قالب سطح بندی‌های مختلف ارائه می‌شوند. هر سطح با توجه به پولی که پرداخت کرده است از امتیازات دسترسی و تنوع محتوایی مخصوص به خودش بهره خواهد برد.

سیستم اشتراکی یک منبع درآمد عالی است زیرا اعضاء برای حفظ دسترسی هایشان باید عضویت خود را تمدید کنند. همچنین به شما کمک می‌کند تا حضور آنلاین داشته باشید و پایگاه مخاطبان ایده‌آلی را برای فروش بیشتر ایجاد کنید. استفاده از وردپرس یکی از آسان‌ترین راه‌ها برای ایجاد این دسته از سایت‌ها است. وردپرس تعداد زیادی افزونه دارد که ابزارهای مورد نیاز برای ایجاد طرح‌های عضوگیری و پذیرش تراکنش آنلاین را ارائه می‌کنند.

فروش فضای تبلیغاتی

یکی دیگر از روش های فریلنسری که از رایج‌ترین روش‌های کسب درآمد برای اکثر سایت‌ها است. پس از ثبت نام در یک شبکه تبلیغاتی، تنها کافیست کد تبلیغ مورد نظر را در وبسایت خود جهت درج تبلیغات جاسازی کنید. این روش کسب درآمد معمولا برای سایت‌هایی با حجم ترافیک بالا رزرو می‌شود چون درآمد تبلیغات بر اساس کلیک یا نمایش است.

سایر عوامل تعیین کننده درآمد شامل دسته بندی محتوای وبسایت، جمعیت‌شناسی و دستگاه‌های کاربر است. با این حال، سایت‌هایی با حجم ترافیک کم تا متوسط هم می‌توانند از این روش درآمدزایی استفاده کرده و درآمدشان را با همراهی مخاطبان خود افزایش دهند.

Google AdSense یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های تبلیغاتی است. افزودن AdSense در هنگام طراحی سایت با وردپرس نسبتا آسان است. پس از ثبت نام و ایجاد حساب کاربری، می‌توانید طرح‌های تبلیغاتی مناسب فضای وبسایت‌تان را ایجاد کرده و شروع به نمایش آن‌ها در صفحات وب خود کنید.

گزینه‌های دیگری هم برای این کار در دسترس شما قرار دارند. از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • Amazon Associates: محصولات آمازون را با استفاده از لینکدهی تبلیغ می‌کند.
  • Adcash: از ویژگی ضد مسدودی برای دور زدن مسدود کننده‌های تبلیغاتی کاربران و کسب درآمد بالاتر استفاده می‌کند.
  • Propeller Ads: پشتیبانی از انواع فرمت‌های تبلیغاتی.
  • Media.net: با دسترسی انحصاری به یاهو و شبکه بینگ برای تبلیغات بر اساس کلیدواژه.
  • Carbon Ads: تبلیغات مبتنی بر فناوری و طراحی را ارائه می‌دهد.

به یاد داشته باشید که سایت را بیش از حد با تبلیغات پر نکنید. این کار به تجربه کاربری وبسایت تان آسیب جدی وارد می‌کند. در عوض با استفاده از نرم افزار heatmap بهترین مکان تبلیغات را برای تبدیل بهینه آن به کلیک پیدا کرده و از آن با محتوای جذاب پشتیبانی کنید.

تبلغات از روش های فریلنسری
در این روش، بخشی از فضای سایت را به تبلیغات اختصاص می‌دهید

راه اندازی کانال یوتیوب

یوتیوب یکی از بزرگترین موتورهای جستجوی فیلم در سراسر جهان است. بیش از دو میلیارد کاربر فعال و امکان دسترسی در بیش از ۱۰۰ کشور جهان، مخاطبان زیادی را برای هدف قرار دادن در اختیار شما می‌گذارد. داشتن یک کانال یوتیوب می‌تواند حجم ترافیک ورودی به وبسایت شما را افزایش دهد. محتوای ویدیویی نسبت به عکس بازگشت سرمایه بهتری دارد و می‌توانید به عنوان یک ابزار بازاریابی عالی برای برندتان از آن استفاده کنید.

از طرفی با ثبت نام در برنامه YouTube Partner  می‌توانید مستقیما از این روش‌ های فریلنسری کسب درآمد کنید. محبوب‌ترین تولیدکنندگان محتوا مانند Markiplier و  Dude Perfect از طریق این برنامه سالانه میلیون‌ها دلار درآمد کسب می‌کنند. در یوتیوب تقریبا همه انواع محتوا از بررسی بازی‌ها گرفته تا ویدیوهای مستند وجود دارند. بنابراین انتخاب زمینه مورد علاقه‌تان کار تولید فیلم را آسان‌تر و جذاب‌تر می‌کند.

رشد یک کانال یوتیوب شبیه وبلاگ است. برای ایجاد ترافیک در وبسایت و حضور مخاطبان باید همواره در حال انتشار محتوا باشید. با سرمایه گذاری و خرید یک دوربین عالی و استفاده از یک نرم افزار ویرایش فیلم می‌توانید کیفیت فیلم‌هایتان را بهبود داده و مخاطبان بیشتری جذب کنید. جهت یادگیری روش‌های کسب درآمد دلاری با ساخت تیزر و ویدیو نیز می‌توانید این مطلب را مطالعه نمایید.

آخرین مورد که البته کم اهمیت هم نیست این است که مرور مفاهیم مربوط به سئوی یوتیوب را فراموش نکنید. این مفاهیم شامل افزودن کلمات کلیدی و برچسب‌های مربوط به موضوع فیلم‌ها و همجنین بهینه سازی توضیحات فیلم برای موتورهای جستجو است.

ایجاد یک برد کاری اشتراکی

با تمایل کارفرمایان برای استخدام‌های آنلاین، ایجاد بردهای کاری راهی برای کسب درآمد در بازار هستند. در این بردهای کاری فضایی برای فهرست کردن مشاغل برای جویندگان کار فراهم می‌شود. این یک راه عالی برای کمک به دیگران و در عین حال روشی برای داشتن یک جریان درآمدی ثابت است.

محبوب ترین سایت‌های دارای برد کاری مانند Indeed، Glassdoor و ZipRecruiter هزینه قابل توجهی را برای قرار دادن پست شغلی برتر دریافت می‌کنند. بیشتر آن‌ها بسته‌های آگهی شغلی خود را بر مبنای ویژگی‌های پشتیبانی مانند اطلاعات شرکت‌ها و بازدید‌ها قرار می‌دهند. اگر شبکه‌ای با شرکت‌های معتبر را مدیریت می‌کنید می‌توانید با فروش حق عضویت به افراد جویای کار، درآمد بیشتری هم کسب کنید. یکی دیگر از راه‌های بهبود درآمد هم استفاده از سایت Google AdSense است.

ایجاد یک برد کاری با استفاده از افزونه‌های برد شغلی وردپرس هم کار ساده‌ای است. برای مثال WP Job Manager ابزار مورد نیاز برای ارسال و مدیریت لیست مشاغل بدون کد را ارائه می‌دهد. اگر می‌خواهید دسترسی به آگهی‌های شغلی را محدود کنید، می‌توانید از افزونه‌های عضویت وردپرس هم استفاده نمایید.

کسب درآمد با بردهای کاری از روش های فریلنسری
بردهای کاری فضایی جهت فهرست کردن مشاغل برای جویندگان کار فراهم می‌کنند

انجام کارهای فریلنسری

فریلنسری یکی دیگر از راه‌های عالی کسب درآمد آنلاین برای خودتان است. در این شیوه در انتخاب مشتری، برنامه کاری و نرخ دستمزد آزادی عمل دارید. در حال حاضر فریلنسرها ۳۵ درصد از نیروی کار دنیا را تشکیل می‌دهند. اگرچه هر کدام از موارد ذکر شده در این مطلب را می‌توان به نوعی زیرمحموعه دیگر روش‌ های فریلنسری دانست ولی منظورمان در اینجا به طور خاص، دریافت پول در ازای انجام پروژه برای مشتریان است.

طیف وسیعی از خدمات فریلنسری وجود دارد که می‌توان از آن‌ها کسب درآمد کرد. برخی از آن‌ها عبارتند از طراحی و توسعه وب، ترجمه، حسابداری و تولید فیلم. در ادامه فهرست برخی از بهترین وبسایت‌های فریلنسری را آورده‌ایم:

  • Upwork: متمرکز بر پروژه‌های بزرگ و نیازمند فریلنسرهایی با مهارت‌های خاص.
  • Freelancer: ایده آل برای فریلنسرهایی که به دنبال پروژه‌های بلند مدت می‌گردند.
  • Fiverr: دارای طیف گسترده‌ای از پروژه‌های فریلنسری.
  • Guru: پروژه‌هایی مربوط به مشاغل کوچک تا متوسط را پیدا می‌کند.

از آنجا که اکثر وبسایت‌های فریلنسری بصورت مناقصه‌ای کار می‌کنند، ایجاد یک نمونه کار آنلاین می‌تواند شانس دریافت پروژه‌های پر درآمد را برایتان افزایش می‌دهد. علاوه بر این، باید مطمئن شوید که ساختار قیمت‌گذاری‌تان با زمان و تلاش مورد نیاز برای اتمام هر پروژه هماهنگ است. خواندن مطلب سایت‌های فریلنسر ایرانی را بیشتر بشناسید پیشنهاد می‌شود.

طراحی و توسعه وبسایت

از آنجا که پیش بینی می‌شود استخدام توسعه دهندگان وب تا سال ۲۰۲۹، ۸ درصد رشد کند، اکنون زمان مناسبی جهت ورود به این حوزه است. اولین گام برای تبدیل شدن به یک توسعه دهنده وب، انتخاب یکی از تخصص‌های موجود در این حوزه است. انجام این کار باعث صرفه جویی در زمان، پول و انرژی شما برای یادگیری مهارت‌های مورد نیاز شده و کمکتان می‌کند که از رقبا متمایز شوید.

پس از آن وقت یادگیری نحوه کدنویسی جهت توسعه وب سایت است. وب سایت‌ها و دوره‌های زیادی می‌توانند به شما در شروع کار کمک کنند، مانند:

  • Bitdegree: دارای دوره‌های مبتدی و پیشرفته.
  • Coursera: دوره‌ها و تخصص‌های دارای گواهی را ارائه می‌دهد.
  • CodeAcademy: چون دوره‌ها بصورت تعاملی و در مقیاس کوچک برگزار می‌شوند برای افراد مبتدی مناسبتر هستند.
  • Udemy: دارای طیف گسترده‌ای از دوره‌ها به ۶۵ زبان موجود.

برای پرداخت هزینه این دوره‌ها می‌توانید از نیک پرداخت کمک بگیرید و برنامه‌نویسی را با روشی ساده یاد بگیرید. روش دیگر برای یادگیری این تخصص، رفتن به یک بوت کمپ کدنویسی است. دنبال کردن مدرک برنامه نویسی کامپیوتر راه دیگری برای تضمین فرصت‌های کارآموزی و پیشرفت شغلی در این حوزه است.

توسعه سایت از روش‌های فریلنسری محبوب
توسعه سایت از متداول‌ترین روش های فریلنسری است

آشنایی با خدمات نقد کردن درآمد ارزی فریلنسرها

یکی از دغدغه‌های فریلنسرهای ایرانی این است که در صورت قبول پروژه و انجام کار در سایت‌های فریلنسری خارجی، چگونه درآمد ارزی خود را نقد کنند. خوشبختانه نیک پرداخت در کنار شما است تا از این بابت نگرانی نداشته باشید. این دسته از فریلنسرها می‌توانند با مراجعه به نیک پرداخت از خدمات نقد کردن درآمد ارزی آن به سریع‌ترین شکل ممکن بهره ببرند.

نویسنده فریلنسر
با استفاده از بخش ویژه نقد کردن درآمد ارزی در نیک‌پرداخت می‌توان درآمدهای ارزی و دلاری خود را به ریال تبدیل کرد.

جمع بندی

در این مطلب به معرفی پروژه‌ها و روش‌های کسب درآمدی که بیش از همه مناسب روش‌ های فریلنسری بلندمدت هستند و سوددهی آن‌ها به آینده برمی‌گردد پرداخته شد. فریلنسرها می‌توانند با انتخاب هر یک از این روش‌ها و البته با تکیه بر مهارت‌ها و تخصص خود به درآمد ثابت برسند. ضمن اینکه دیگر نگران معطل شدن برای پیدا کردن پروژه‌های جدید نخواهند بود.

منبع: hostinger

فروش ارز دیجیتالفروش پرفکت مانیفروش پی پالفروش مسترکارتفروش وب مانیفروش ویزاکارت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست