رشد ارزش متاورس وبلند

رشد متاورس وبلند به لطف فروش دو پنت‌هاوس

در هفته گذشته، متاورس وبلند توانست رشد ۱۲۶ درصدی را در فروش NFT تجربه کند. از دلایل رشد قابل توجه این متاورس، فروش دو پنت‌هاوس به ارزش هزاران دلار بود که در بین ۱۵ NFT گران‌قیمت این هفته قرار گرفتند.

در یک سال گذشته، متاورس و زیرشاخه‌های آن از جمله NFTها، ارزش قابل توجهی پیدا کردند. متاورس‌هایی نظیر دیسنترالند، سندباکس، اکسی اینفینیتی و غیره، هر کدام با ویژگی‌ها و ظاهر خاص خود، از جمله دنیاهای مجازی پرتقاضا بوده‌اند. در این متاورس‌ها، محصولات و سرویس‌های NFT روز به روز ارزش بیشتری پیدا کردند. زمین‌ها، آپارتمان‌ها، پنت‌هاوس‌ها و حتی محصولات پوشیدنی مجازی، فروش‌های میلیون‌ دلاری را تجربه کردند. این موضوع باعث ورود بزرگ‌ترین بازار بورس دنیا به حوزه NFT و ساخت اولین بانک متاورس شد. همچنین سلبریتی‌های زیادی پا به این فضا برای سرمایه‌گذاری گذاشتند که پیشنهاد می‌شود مطلب مرتبط با آن را در قسمت زیر بخوانید.

اما این هفته، متاورس دیگری که کمتر نام آن را شنیده‌ایم، ناگهان در بین برترین‌ها قرار گرفت. این متاورس که وبلند (Webbland) نام دارد، یک متاورس تعاملی با ظاهری پیکسلی است. این متاورس توانست در هفته گذشته، فروش ۳٫۶ میلیون دلاری را تجربه کند و به طور دقیق، ۱۲۶٫۲۴ درصد رشد داشته باشد. این اتفاق باعث شد تا وبلند به رده سی‌ و سوم فروش‌های هفتگی NFT برسد.

این پروژه متاورس، شباهت زیادی به متاورس سندباکس و دیسنترالند دارد و به کاربران اجازه می‌دهد تا زمین‌های متاورس خود را داشته باشند، NFT خریداری کنند، ماموریت‌های مختلف انجام دهند و در دنیای آن گشت و گذار کنند.

افزایش ارزش متاورس وبلند با فروش دو پنت‌هاوس ۵۰ اتریومی

متاورس وبلند محبوبیت و رشد ارزش خود را به لطف فروش دو پنت‌هاوس به دست آورد. در هفته گذشته، یک پنت‌هاوس به ارزش ۵۰ اتریوم یا ۱۴۰ هزار دلار فروخته شد که توانست در رتبه چهاردهم گران‌ترین NFT فروخته شده هفته قرار بگیرد. همچنین یک پنت‌هاوس دیگر نیز با قیمت ۴۸ اتر یا ۱۳۱ هزار دلار فروخته شد که آن هم در رتبه پانزدهم گران‌ترین NFT هفته قرار گرفت.

بر اساس آمارها، در حال حاضر ۱۰۶۷ کیف پول فعال در وبلند وجود دارد. کمترین قیمت NFT در این پتلفرم ۱٫۷ اتر یا ۴٫۴۶۰ دلار قیمت‌گذاری شده است. همچنین در زمینه املاک، ارزا‌ن‌ترین آپارتمان در این متاورس به قیمت ۲٫۸۹ اتر معادل ۷٫۹۸۹ دلار فروخته شد.

با وجود رشد متاورس وبلند، پروژه‌های متاورس دیسنترالند و سندباکس همچنان پیشتاز این صنعت هستند. در هفته گذشته، سندباکس حجم فروش ۷٫۸ میلیون دلاری را با ۶۰۶ فروش در یک هفته تجربه کرد. در طرف مقابل، دیسنترالند نیز ۴٫۳ میلیون حجم فروش را در بین ۲۸۴ تراکنش داشته است.

اگر شما هم به خرید NFT و دنیای متاورس علاقه‌مند هستید می‌توانید از خدمات خرید و فروش ارزهای دیجیتال نیک پرداخت بهره‌مند شوید. نیک پرداخت از تمام ارزهای متاورسی پشتیبانی می‌کند و می‌توانید هر رمزارزی که می‌خواهید را از طریق قسمت سایر ارزها در سایت ما سفارش دهید.

منبع: News Bitcoin

خرید و فروش ارز دیجیتال
خرید و فروش ارز دیجیتال در نیک پرداخت
اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست