سرمایه‌گذاری روی بیت کوین

افزایش منابع مالی سرمایه‌گذاری روی بیت کوین و اتریوم

جریان ورودی مالی با هدف سرمایه‌گذاری روی بیت کوین و اتریوم طی چند هفته گذشته افزایش داشته و به رقم بیش از ۳۶ میلیون دلار سرمایه رسیده است.

منابع مالی سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال افزایش قابل توجهی را در هفته اخیر ثبت کرده است. رشد این آمار، نشان از حضور سرمایه‌گذاران سازمانی در زمینه دارایی‌های دیجیتال با وجود نوسانات شدید بازار و لغزش قیمت بیت کوین دارد. در هفته‌ای که گذشت، شاهد جریان ورودی ۳۶ میلیون دلاری در سرمایه‌گذاری روی دارایی‌های دیجیتال بودیم.

این داده‌ که توسط شرکت CoinShare منتشر شده، نشان می‌دهد که جریان ورودی مالی برای سرمایه‌گذاری روی محصولات کریپتویی از کاربران آمریکایی ۹۵ میلیون دلار بوده است. در طرف مقابل اروپایی‌ها آمار ۵۹ میلیون دلار خروجی مالی را ثبت کرده‌اند.

افزایش منابع مالی سرمایه‌گذاری روی بیت کوین به نسبت آلت‌کوین‌ها

ورودی مالی برای سرمایه‌گذاری روی بیت کوین و محصولات آن، رشد ۱۷ میلیون دلاری داشته است. این آمار طی پنج هفته متوالی به جریان ورودی ۲۳۹ میلیون دلاری رسیده است. البته اتر رشد کمتری را تجربه کرده و ورودی ۴٫۲ میلیون دلاری داشته است. همچنین این سرمایه‌گذاران بسیاری از آلت کوین‌های خود را کاهش داده‌اند. برای مثال سولانا با خروجی ۲٫۶ میلیون دلار و لایت‌کوین با ۵۰۰ هزار دلار خروجی، از کاهش قدرت خود در برابر بیت کوین خبر می‌دهند.

در سال ۲۰۲۲، جریان ورودی برای سرمایه‌گذاری روی محصولات و خدمات مالی بیت کوین مثبت شده است. این آمار نشان از این است که سرمایه‌گذاران سازمانی پس از یک دوره نوسان قابل توجه، سرمایه‌گذاری دوباره روی بیت کوین را آغاز کرده‌اند. این نوع سرمایه‌گذاران حتی با وجود شدت گرفتن جنگ میان اوکراین و روسیه، به خرید و سرمایه‌گذاری روی این رمزارز ادامه دادند.

با توجه به آماری که CoinShares منتشر کرده، حجم صرافی‌های کریپتویی که با روبل روسیه معامله می‌کنند، در هفته گذشته ۱۲۱ درصد رشد داشته است. پس از یک دوره نوسان و روند نزولی، بازار ارزهای دیجیتال دوباره به خود آمده و بدون در نظر گرفتن درگیری‌های جغرافیایی، دوباره اوج گرفته است.

اگر شما هم دوست دارید به جمع خریداران و سرمایه‌گذاران بیت کوین و آلت‌کوین‌ها بپیوندید، می‌توانید خرید ارز دیجیتال خود را به نیک پرداخت بسپارید.

خرید بیت کوین با کارت بانکی
خرید و فروش ارز دیجیتال در نیک پرداخت
اخبار ارز دیجیتال

۱ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست