تبدیل دلار وب مانی به تومان

آسان‌ترین مسیر برای نقد کردن وب مانی

هربار که صحبت از نقد کردن وب مانی می‌شود، کمتر کسی است که بخواهد با این درگاه برای پرداخت مخالفت کند. یکی از چندین خوبی وب مانی برخلاف بسیاری از پلتفرم‌های دیگر این است که کاربران ایرانی را تحت تحریم‌های اقتصادی قرار نداده است. دسترسی آسان و قابلیت نقد کردن وب مانی مثل نقد کردن یک حساب بانکی رایج در ایران آسان است و دردسری برای کاربران ایجاد نمی‌کند. برخلاف پلتفرم‌های دیگر مثل PayPal یا اسکریل که ممکن است حساب کاربران ایرانی را مسدود کنند، تبدیل وب مانی به تومان همیشه قابل انجام بوده است.

نکته بسیار مهمی که در مورد نقد کردن وب مانی وجود دارد، پیدا کردن یک پلتفرم مطمئن برای هموار کردن مسیر نقد کردن است. تبدیل دلار وب مانی به ریال توسط سایت‌های مختلفی صورت می‌گیرد، اما کدام‌یک امن‌تر است؟ ممکن است بسیاری از کاربران با سیستم و تعریف وب مانی آشنایی نداشته باشند یا اصلا ندانند که نقد کردن وب مانی چه مزایایی دارد. در این مطلب، از سیر تا پیاز این قضیه را در کنار شما مرور خواهیم کرد.

وب مانی چیست؟

به واژه پرسرعت فکر کنید؛ چه تصویری همین حالا در ذهنتان نقش بست و آن را تصور کردید؟ واژه پرسرعت شما را دقیقا به یاد چه چیزی می‌اندازد؟ یک بوگاتی؟ یک یوزپلنگ؟ یک موتور آخرین سیستم یا یک جت جنگی؟ برای من اما قضیه فراتر از همه این چیزهاست. واژه پرسرعت به شدت برازنده سیستم وب مانی است.

وب مانی (Webmoney) یک‌نوع سیستم پرداخت الکترونیکی بسیار سریع است که بدون وابستگی به کارت‌های اعتباری یا حساب‌های بانکی در اختیار مشتریان یا کاربران قرار می‌گیرد. اگر می‌خواهید در خصوص وب مانی اطلاعات کامل‌تری به‌دست آورید، مطلب راهنمای جامع وب مانی را بخوانید.

یک عملیات پرداخت در جریان نقد کردن وب مانی، به اصطلاح تراکنش نامیده می‌شود. همه تراکنش‌هایی که در سیستم وب مانی صورت می‌گیرند و به پایان می‌رسند، کاملا امن، برگشت‌ناپذیر و غیر قابل ردیابی هستند. این ویژگی ناشناس بودن نقد کردن وب مانی آدم را یاد سیستم تراکنش‌ ارزهای دیجیتال می‌اندازد. در نهایت اینکه هرچه خوبان همه دارند، وب مانی یک‌جا دارد!

سیستم وب مانی اخیرا موفق شد تا تاییدیه معتبر و استاندارد اتحادیه اروپا را هم کسب کند. وب مانی هم‌اکنون توسط بیش از ۴۰ میلیون کاربر در سرتاسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد و این سیستم در حال تسخیر قاره اروپاست. سیستم وب مانی با تکیه بر قوانین دولت فدرال روسیه، تحریم‌های اقتصادی همیشگی در مورد کاربران ایرانی را بیخیال شده و امکان پرداخت ارزی و استفاده تمام‌عیار ایرانیان از امکاناتش را فراهم کرده است.

نقد کردن وب مانی
شبیه به دنیای ارزهای دیجیتال، سیستم وب مانی هم از تعدادی کیف پول دیجیتال یا Wallet پشتیبانی می‌کند.

انواع کیف پول‌های سیستم وب مانی

سیستم وب مانی از چندین کیف پول یا Wallet اختصاصی مثل کیف پول دلاری پشتیبانی می‌کند. کیف پول دلاری در سیستم وب مانی با نماد WMZ قابل شناسایی است. با معروف‌ترین و پرکاربردترین کیف پول‌های وب مانی آشنا شوید:

  • کیف پول بیت کوین WMX
  • کیف پول بیت لایت کوین WML
  • کیف پول طلا WMG
  • کیف پول یورو WME
  • کیف پول روبل روسیه WMR
  • کیف پول روبل بلاروس WMB

انواع حساب‌های وب مانی در یک نگاه

اگر به شما بگویند که چند نوع پاسپورت وب مانی داریم، پاسخ شما چه خواهد بود؟ احتمالا پاسخ‌های شما هرچه که هست در مورد همان پاسپورت‌هایی است که با آن می‌توان به کشورهای مختلف سفر کرد. جالب است بدانید که حساب‌های وب مانی را به اصلاح پاسپورت یا کیف پول می‌نامند. انتخاب نام پاسپورت برای حساب‌های وب مانی احتمالا به این دلیل است که شما با استفاده از آن‌ها می‌توانید یک سفر مالی به انواع واحدهای پولی داشته باشید! همه حساب‌های مختلف وب مانی به شرح زیر قابلیت نقد کردن دارند:

  • حساب Alias: کاربران دنیای دیجیتال با این نوع حساب در مسیر نقد کردن وب مانی به خوبی آشنا هستند. این نوع پاسپورت به صورت اتوماتیک و رایگان و برای نشان دادن اطلاعاتی است که توسط یک کاربر تایید نشده‌اند.
  • حساب Formal WM: این حساب دقیقا برادر کوچکتر حساب Alias است. این پاسپورت برای نشان دادن اطلاعاتی است که توسط کاربر تایید شده‌اند و کاملا رایگان و خودکار صادر می‌شود.
  • حساب Intial: در مسیر نقد کردن وب مانی و پس از کسب پاسپورت Formal WM، پاسپورت Intial برای شما صادر خواهد شد. تمام اطلاعات شخصی و مدارک مهم شما در این پاسپورت ثبت شده‌اند.
  • حساب Personal WM: حساب شخصی یا Personal از جمله پاسپورت‌های مهم و کاربردی دنیای وب مانی است. صادر شدن این پاسپورت در گرو کسب پاسپورت Intial است. مرکز معتبر مربوط به سیستم وب مانی با بررسی اطلاعات کامل یک کاربر، پاسپورت یا حساب شخصی (Personal) او را صادر می‌کند.

بهتر است که برای آشنایی کامل با داستان وب مانی و نحوه ثبت نام در آن، مقاله داستان کامل افتتاح حساب وب مانی در نیک‌پرداخت را مطالعه کنید.

نقد کردن وب مانی
تصویری از صدور پاسپورت Formal؛ داستان صدور پاسپورت‌های رایج در وب مانی بدون کسر هزینه و به صورت خودکار صورت می‌گیرد.

خرید و فروش دلار وب مانی

تبدیل دلار وب مانی به ریال
معاملات (اعم از خرید و فروش) دلار، یکی از محبوب‌ترین کاربردهای وب مانی در سیستم‌های مالی آنلاین بین‌المللی است.

یکی از عواملی که کاربران را برای نقد کردن وب مانی ترغیب می‌کند، خرید یا فروش دلار است. با توجه به اینکه وب مانی برای ایرانیان قابل استفاده است و تحت قوانین تحریم قرار ندارد، داشتن یک درآمد ارزی از این طریق لذت‌بخش است. از طرفی یکی از روش‌های شارژ حساب‌های وب مانی، خرید دلار وب مانی است. با استفاده از وب مانی می‌توان دلار را با بهترین و مناسب‌ترین قیمت روز خرید یا حتی فروخت. اگر نیاز به خرید و فروش وب مانی دارید، روی قسمت زیر کلیک کنید.

بهترین بروکر فارکس

نقد کردن وب مانی چه کاربردها و ویژگی‌هایی دارد؟

پرکاربردترین، اصلی‌ترین و مهم‌ترین کاربرد وب مانی، خریدهای اینترنتی و شارژ حساب‌های مختلف است. برای مثال بسیاری از کاربران مخصوصا کاربران ایرانی خرید از سایت‌هایی مانند Aliexpress را انجام می‌دهند. یکی از روش‌های پرداخت برای خرید محصولات در Aliexpress همین وب مانی است. اما داستان فقط به همین‌جا و همین ۲ کاربرد ختم نمی‌شود. بسیاری از کاربران از وب مانی برای خرید ارزهای دیجیتال مثل بیت‌کوین و انواع کارت‌های هدیه یا گیفت‌کارت استفاده می‌کنند.

نقد کردن وب مانی و تبدیل موجودی آن به ریال هم مانند نقد کردن پی پال یکی از پرطرفدارترین کاربردها و ویژگی‌های آن است که موجب شده که کسب و کارها و فریلنسرهای زیادی این روش را به عنوان روش پرداختی انتخاب کنند. جریان تبدیل وب مانی به ریال هم موضوع بحث ما هم است، از طریق درگاه‌های مطمئن و معتبری انجام می‌شود که از پشتیبانی، سابقه و مجموعه حرفه‌ای بهره‌مند هستند. در ادامه، در مورد این قضیه مفصل توضیح خواهیم داد. پیش از آن خوب است با کلیک روی مطلب زیر در مورد نحوه نقد کردن درآمد ارزی دیدگاهی کلی به دست آورید.

سوالات متداول در مورد نقد کردن وب مانی

دنیای وب مانی پر است از سوالات پرتکرار کاربرانی که قصد انجام عملیات مورد نظرشان از طریق این درگاه را دارند. من مهم‌ترین و پرتکرارترین سوالات مربوطه را در این بخش جمع‌آوری کردم تا همه‌چیز واضح باشد. بیایید با هم این سوالات را مرور کنیم:

  • کارمزد در عملیات وب مانی چقدر است؟ کامزد تراکنش‌های مربوط به وب مانی چیزی معادل با ۰.۸ درصد است و از شخص فرستنده کسر می‌شود.
  • وب مانی برای ایرانی‌ها کار می‌کند؟ بله، همان‌طور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم، وب مانی برای کاربران ایرانی قابل استفاده است.
  • آیا امکان دارد که اطلاعات شخصی ما مورد بررسی قرار بگیرد؟ هم بله و هم خیر؛ اگر میزان تراکنش‌های شما در وب مانی کمتر از ۱۰۰ دلار باشد، نیازی به پروسه احراز هویت نیست. اما اگر میزان تراکنش‌های شما بیش از ۱۰۰ دلار در روز باشد، باید برای کسب پاسپورت Formal WM اقدام کنید.
  • چقدر باید برای ثبت نام در وب مانی بپردازیم؟ ایجاد اکانت یا حساب در وب مانی هیچ هزینه‌ای برای کاربران ندارد.
  • چطور می‌شود موجودی وب مانی را نقد کرد؟ پروسه نقد کردن وب مانی و تبدیل آن به موجودی ریالی، بسیار آسان است و توسط بسیاری از پلتفرم‌های معتبر صورت می‌گیزد. نیک‌پرداخت یکی از همان مجموعه‌های حرفه‌ای و مطمئن است که با خدمات نقد کردن وب مانی در آن، در ادامه آشنا خواهیم شد.
    روش نقد کردن وب مانی
    سیستم مالی آنلاین وب مانی با حفاظت از اطلاعات هویتی کاربران، سریع‌ترین زمان تراکنش‌های مختلف و متنوع را به ارمغان آورده است.

نقد کردن وب مانی در نیک‌ پرداخت

حالا که با زیروبم سیستم پرداخت وب مانی به خوبی آشنا شدید، بهتر است به درآمد ارزی و دلاری از این طریق فکر کنید. همان‌طور که گفتیم، تبدیل دلار وب مانی به تومان به راحتی امکان‌پذیر است، اما باید با بهره‌مندی از خدمات یک مجموعه حرفه‌ای به استقبال آن رفت.

مجموعه  قدرتمند نیک‌پرداخت با فراهم کردن شرایط نقد کردن وب مانی در کنار شما خواهد بود. لازم است بدانید که شارژ حساب وب مانی در مجموعه نیک‌پرداخت به صورت دلاری صورت می‌گیرد. در ضمن پروسه تکمیل سفارش نقد کردن وب مانی در نیک‌پرداخت بیش از نیم‌ساعت طول نمی‌کشد.

شما می‌توانید علاوه بر عملیات نقد کرن به خرید و فروش وب مانی و انجام شارژ حساب وب مانی یا افتتاح حساب هم بپردازید. برای نقد کردن وب مانی در نیک‌پرداخت هم کافی است تا روی قسمت زیر کلیک کنید.

درآمد دلاریت رو نقد کن
با استفاده از بخش ویژه نقد کردن درآمد ارزی در نیک‌پرداخت می‌توان درآمدهای ارزی و دلاری خود را به ریال تبدیل کرد.

جمع‌بندی

با این شرایط که با نواختن هر دری با شرایط ناعادلانه تحریم اقتصادی روبه‌رو می‌شویم، بهترین پناهگاه برای نقد کردن درآمد و اعتبارات ارزی، استفاده از سیستم وب مانی است. سیستم مالی و آنلاین وب مانی تحت شرایط استاندارد اتحادیه اروپا فعالیت می‌کند و انجام تراکنش‌ها در آن با سرعت برق‌وباد صورت می‌گیرد. سیستم وب مانی از کیف پول‌های دیجیتال و متنوع و هم‌چنین حساب‌هایی که به آن‌ها پاسپورت گفته می‌شود، تشکیل شده است.

با خدمات نیک‌پرداخت می‌توان مسئله نقد کردن وب مانی و تبدیل موجودی دلاری به ریال را به راحتی انجام داد. راستی شما چه تجربه‌ای از وب مانی دارید؟ به نظر شما نقاط قوت و ضعف سیستم مالی آنلاین وب مانی کدام‌ها هستند؟ برای ما از تجربه‌تان در مورد نقد کردن وب مانی و نقد کردن‌ درآمدهای ارزی خود بنویسید.

فروش وب مانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست