چگونه از اینترنت کسب درآمد کنیم؟

چگونه از اینترنت کسب درآمد کنیم؟

کسب درآمد با روش سنتی هر روز سخت‌تر می‌شود. چرا که معمولا در این روش کسب درآمد علاوه بر شغل مورد نظر باید به موارد دیگری چون مکان، پرداخت مالیات، سرمایه اولیه و … هم فکر کنیم. خوشبختانه کسب درآمد دلاری و ریالی از راه اینترنت در بسیاری از موارد نیازی به وقت گذاشتن روی مسائل ذکر شده ندارد. در اینجا شما می‌توانید با تکیه بر مهارت‌های خود و البته صرف زمان کافی، به درآمد خوبی برسید. خوبی اینترنت این است که به شما این امکان را می‌دهد که در کنار شغل اصلی خود، راهی برای کسب درآمد جانبی هم داشته باشید. در این مطلب نیک پرداخت قصد داریم به چند راه کسب درآمد آنلاین بپردازیم.

نکاتی که باید پیش از گرفتن کار از اینترنت بدانید

  • ابتدا بهتر است به مرور کلی نکاتی بپردازیم که قبل از شروع کار برای کسب درآمد از اینترنت نیاز است بدانیم. اگر بتوانید به دریافت پروژه دورکاری از خارج از کشور بپردازید مطمئنا مزیت رقابتی بزرگی به دست خواهید آورد. اگرچه در داخل کشور هم می‌توانید با قیمت‌های مختلف پروژه‌های خوبی را به دست آورید، ولی اگر دسترسی و توانایی فعالیت بین‌المللی را داشته باشید، درآمد بیشتری نصیب‌تان خواهد شد.
  • اگر استعداد و توانایی شما در حوزه بسیار خاص و کمیابی است، مطمئنا می‌توانید با قیمت بالاتری کار کنید. گرچه باید مهارت‌های خود را به خوبی به کارفرما معرفی کنید. همیشه انتظاری منطقی از میزان درآمد خود داشته باشید. چون گاهی اوقات درآمدها آنقدر هم که فکر می‌کنید بالا نیستند و افرادی با تخصص بالا هم حقوقی معمولی از راه اینترنت داشته باشند.
  • مساله بعدی مدیریت هزینه‌های اضافی است. یک سری بنگاه‌های کاری به خاطر پیدا کردن کار برای شما، درصدی از حقوق را دریافت خواهند کرد. مطمئن شوید که از میزان کمیسیون این بنگاه‌ها اطلاع دارید. این کمیسیون را به میزان درآمد خود اضافه کنید.
  • اگر مشتری شما درخواست کرد که پول را خارج از سایت بنگاه پرداخت کند قبول نکنید. البته اگر با آن‌ها آشنایی دارید مشکلی نیست. اما اگر آشنایی ندارید، پرداخت از طریق سایت، راحتی و امنیت بیشتری دارد. اینگونه کاملا پول خود را دریافت می‌کنید. اگر خارج از سایت پرداخت داشته باشید، ممکن است از ادامه کار در این بنگاه منع شوید و این برای ادامه فعالیت شما خوب نخواهد بود.
کسب درآمد در اینترنت
اگر استعداد و توانایی شما در حوزه بسیار خاصی است می‌توانید با قیمت بالاتری کار کنید

روش‌های کسب درآمد از اینترنت

راه‌های بسیار زیادی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد. در ادامه فقط به چند مورد از آن‌ها اشاره می‌کنیم. شما می‌توانید علاوه بر انتخاب یکی از این موارد، با الهام گرفتن از آن‌ها و استفاده از قوه خلاقیت‌تان، راه‌های دیگری هم برای کسب درآمد بیشتر از اینترنت پیدا کنید. خواندن مطلب روش‌های فریلنسری در بلندمدت هم می‌تواند به شما ایده‌های جدیدی را ارایه کند که در طولانی مدت به سود می‌رسند.

فریلنسینگ

فریلنسینگ همیشه روشی محبوب برای کسب درآمد آنلاین بوده است. سایت‌های مختلفی به ارائه کارهای فریلنسری برای افرادی با مهارت‌های مختلف می‌پردازند. تنها کار لازم برای استفاده از این سایت‌ها، ایجاد یک حساب کاربری و مرور لیست کارها و درخواست‌هایی که متناسب با مهارت مد نظر شما هستند است. برخی از این سایت‌ها مانند سایتFreelancer یا شاپیفای می‌توانید لیستی شخصی شامل جزئیات مهارت‌های خود تهیه کنید تا مشتریان بتوانند با شناخت بیشتری با شما ارتباط برقرار کنند.

به خاطر داشته باشید تنها زمانی مبلغ مورد نظرتان را دریافت می‌کنید که وظیفه محول شده را به طور کامل طبق خواست مشتری به اتمام رسانده باشید. این حتی ممکن است به معنای انجام چندباره برخی کارها باشد تا جایی که نیاز مشتری برآورده شود. از آنجا که اکثر مشتریان ترجیح می‌دهند پرداخت‌های آنلاین خود را با خرید با پی پال انجام دهند، بهتر است به فکر ایجاد حساب کاربری در این پلتفرم پرداختی هم باشید. برای نقد کردن پی پال به ریال هم این مطلب برایتان کاربردی خواهد بود.

نقد کردن بیت کوین، پی پال، پرفکت مانی
شما می‌توانید از طریق بخش نقد کردن درامد ارزی در نیک‌پرداخت، همه درآمد دلاری خود را تبدیل به ریال و تومان کنید.

راه‌اندازی سایت

آموزش‌های مورد نیاز برای ایجاد یک وبسایت مانند انتخاب و خرید دامنه، قالب ها، طرح بندی و … به اندازه کافی در اینترنت در دسترس است. با ثبت نام در Google Adsense هم می‌توانید از کلیک‌های انجام شده روی بنرهای تبلیغاتی موجود در سایتتان به کسب درآمد بپردازید. بنابراین هرچه ترافیک بیشتری در وب سایت خود داشته باشید، شانس بیشتری برای کسب درآمد بالاتر خواهید داشت.

بازاریابی وابسته

پس از راه اندازی سایت شخصی خود، می‌توانید فضاهایی از آن را در اختیار شرکت‌های مختلف قرار دهید تا به درج تبلیغات خود در آن‌ها بپردازند. با کلیک روی این تبلیغات توسط کاربران سایت، درصدی از درآمد شرکت مورد نظر از راه تبلیغات به شما خواهد رسید. به این کار بازاریابی وابسته (affiliate marketing) گفته می‌شود.

بازاریابی وابسته در کسب درآمد
بازاریابی وابسته یکی از بهترین راه‌ها برای کسب درآمد است

نظرسنجی، جستجو و بررسی

وبسایت‌های مختلفی برای شرکت در نظرسنجی‌ها، جستجو‌ها یا نوشتن نظر درباره محصول در سایت‌ها پول پرداخت می‌کنند. برای این کار باید اطلاعات مشخصی مانند جزئیات حساب بانکی خود را در اختیار آن‌ها قرار دهید. به همین دلیل باید کاملا مراقب باشید. مهم‌ترین نکته در این موارد اجتناب از وبسایت‌هایی است که دستمزدشان به حدی خوب است که واقعی به نظر نمی‌رسد. برای کسب درآمد از این راه، به شهرت هر کدام از سایت‌هایی که قصد کار کردن با آن‌ها را دارید توجه کنید. چون ممکن است بسیاری از آن‌ها کلاهبرداری باشند.

ترجمه

آشنایی با زبانی غیر از زبان مادری هم می‌تواند راه بسیار خوبی برای کسب درآمد را به شما نشان دهد. سایت‌های بسیاری هستند که با قبول پروژه از کاربران، آن‌ها را در اختیار مترجم‌ها قرار می‌دهند. در واقع این سایت‌ها نقش واسطه را برای مترجم‌ها ایفا می‌کنند و دیگر نیازی نیست که خود آن‌ها به دنبال مشتری باشند. مطلب کسب درآمد دلاری از مجله خارجی برای فریلنسرهای نویسنده را هم بخوانید.

یوتیوب

اگر با انتشار افکار خود از طریق وبلاگ و نوشتن محتوا راحت نیستید می‌توانید از یک دوربین برای ارائه آن‌ها استفاده کنید. با ایجاد یک کانال یوتیوب و قرار دادن ویدیوهای خود در آن به کسب درآمد بپردازید. باید دسته یا موضوعی را انتخاب کنید که هم توانایی ساخت ویدیو درباره آن را دارید و هم مطمئن هستید که مورد توجه افراد زیادی قرار می‌گیرد.

هر چیزی از برنامه‌های آشپزی گرفته تا بحث‌های سیاسی می‌تواند علاقمندان خاص خود را در یوتیوب داشته باشد. باید کانال یوتیوب‌تان مشابه یک وبلاگ عمل کند. همانطور که کانال شما محبوب تر شده و تعداد کاربرانتان افزایش می‌یابد به پتانسیل درآمدزایی‌تان هم افزوده می‌شود. هرگاه استریمر شدید نگران روش نقد کردن درآمد ارزی استریمرها نباشید و این کار را به نیک پرداخت بسپارید.

تدریس خصوصی آنلاین

اگر در زمینه‌ای خاص تخصص دارید می‌توانید از تدریس خصوصی در فضای مجازی کسب درآمد کنید. تدریس آنلاین راهی برای کمک به انجام تکالیف درسی و آموزش موضوعاتی است که در آن تخصص دارید. این کار با کمک ارتباط آنلاین با دانش آموزان در هر سنی در سراسر کشور ممکن می‌شود.

پلتفرم‌های آموزش آنلاین مختلفی وجود دارند که می‌توانید بنا به نیاز خود از آن‌ها استفاده کنید. فرایند کاری اکثر پلتفرم‌ها به این ترتیب است که از شما می‌خواهند با پر کردن یک فرم ساده درخواست کار کرده، سپس یک نسخه آزمایشی از آموزش را در اختیار متخصصانشان قرار دهید. پس از انتخاب یه عنوان مدرس، مستند سازی و ایجاد پروفایل برای شما انجام خواهد شد. در نهایت می‌توانید با استفاده از امکانات پلتفرم با دانش آموزانتان ارتباط برقرار کنید.

کسب درآمد با تدریس خصوصی
پلتفرم‌های آموزش آنلاین مختلفی وجود دارند که می‌توانید بنا به نیاز خود از آن‌ها استفاده کنید

مدیریت استراتژی شبکه‌های اجتماعی

پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک، توییتر، اینستاگرام یا اسنپ چت علاوه بر تعامل با دوستان و غریبه‌ها می‌توانند منبع درآمدزایی هم باشند. شرکت‌ها و برندها برای افزایش محبوبیت محصولاتشان به استراتژیست‌های رسانه‌های اجتماعی پول پرداخت می‌کنند.

با افزایش رقابت و کم شدن مداوم زمان توجه بازدید کنندگان، خلاقیت در ایجاد پست و ویدیو امری ضروری است. نکته‌ای که می‌تواند پستی را به سرعت وایرال کرده و به ارزش برند مربوط به آن بیفزاید. باید توجه داشت که برای کسب درآمد خوب از این راه، باید زمان و انرژی نسبتا زیادی را به آن اختصاص داد. از این رو باید به طور منظم پست‌هایی را به اشتراک گذاشته و با بازدید کنندگان خود در تعامل باشید.

طراحی وب

همه صاحبان کسب و کارها در زمینه فناوری اطلاعات آگاهی ندارند اما نیاز روز اقتضا می‌کند که وبسایت مختص خود را داشته باشند. کسانی که در فناوری به همه چیز، به ویژه موارد مربوط به وب سایت‌ها اشراف دارند می‌توانند به مشاغل کوچک کمک کنند تا سایت خود را راه‌اندازی کرده و از آن درآمد کسب کنند. کدنویسی و طراحی وب با استفاده از نرم افزارهای طراحی وب از اجزای ضروری در راه اندازی وب سایت‌ها هستند. به علاوه رفع اشکال و نگهداری وبسایت‌ها و نیاز به بروز رسانی‌های مکرر می‌تواند به درآمد این افراد اضافه کند.

تولید محتوا

پلتفرم‌های آنلاین می‌توانند نقطه شروع خوبی برای این کار باشند. دستمزد‌ها هم بر اساس کیفیت محتواهای تولید شده تعیین می‌شود. ممکن است از فریلنسر نویسنده و تولید محتوا خواسته شود که روی محتوایی با دستورالعمل‌های خاص نیز کار کند. برای افزایش درآمد از این راه بهتر است در حوزه تخصصی‌تان کار کنید تا محتواهای جذاب‌تری تولید کنید. برای نقد کردن درآمد ارزی فریلنسر تولید محتوا نیز خواندن این مطلب پیشنهاد می‌شود.

کسب درآمد با تولید محتوا
تولید محتوا از پرطرفدارترین شغل‌های اینترنتی است

وبلاگ نویسی

وبلاگ نویسی معمولا بر اساس علاقه، اشتیاق یا به عنوان یک سرگرمی شروع می‌شود اما در ادامه می‌تواند تبدیل به یک گزینه خوب برای کسب درآمد هم شود. تا جایی که بسیاری از وبلاگ نویسان به صورت تمام وقت روی این حوزه کار می‌کنند. شما می‌توانید به سادگی با استفاده از وردپرس، انتخاب یک قالب دلخواه و پرداخت هزینه خرید دامنه و هاست، وبلاگ مورد نظر خود را راه‌اندازی کنید.

می توان از وبلاگ‌ها با تبلیغات، بررسی محصول و … کسب درآمد کرد. با این حال به خاطر داشته باشید که کسب درآمد از وبلاگ‌ها نیازمند تلاش و صرف وقت فراوان است و حتی گاهی اوقات ممکن است تا یک سال طول بکشد تا وبلاگی به درآمدزایی کافی برسد. پس باید به این روش به دید روش فریلسنری بلندمدت نگریست.

فروش آنلاین محصولات

اگر قصد فروش محصولات خود را به صورت آنلاین دارید می‌توانید با ایجاد وبسایت خود این کار را انجام دهید. از آنجایی که رقابت در این زمینه زیاد است و تعداد وبسایت‌های حال حاضر بازار در این حوزه هم کم نیست، باید برای ایجاد جایگاهی خاص برای محصول مد نظرتان تلاش بسیار زیادی کنید.

ورود داده

این کار یکی از ساده‌ترین روش‌های کسب درآمد آنلاین است که به مهارت خاصی نیاز ندارد. شما فقط باید یک کامپیوتر، اتصال به اینترنت، مهارت تایپ سریع و توانایی توجه به جزئیات را داشته باشید. برای پیدا کردن شرکت‌هایی که نیاز به افرادی در این حوزه دارند می‌توانید به سایت‌های کاریابی، سایت‌های فریلنسری ایرانی و خارجی مراجعه کنید.

نقد کردن درآمد ارزی زیر ۳۰ دقیقه

یکی از مزیت‌های کارهای اینترنتی این است که به شما امکان دسترسی به طیف متنوعی از مشتریان داخلی و خارجی را می‌دهد. در صورتی که با مشتریان خارجی کار کنید می‌توانید درآمد ارزی قابل توجهی کسب کنید. شاید یکی از نگرانی‌های افراد در اینگونه موارد، چگونگی نقد کردن درآمد ارزی به دست آمده باشد. سایت نیک پرداخت می‌تواند این کار را به سریع‌ترین شکل ممکن برای شما انجام دهد. برای همین منظور روی بنر زیر کلیک کنید.

نقد کردن بیت کوین، پی پال، پرفکت مانی
شما می‌توانید از طریق بخش نقد کردن درامد ارزی در نیک‌پرداخت، همه درآمد دلاری خود را تبدیل به ریال و تومان کنید.

جمع بندی

در این مطلب نیک پرداخت به مرور راه‌های مختلف کسب درآمد اینترنتی پرداختیم. شما هم می‌توانید با انتخاب یکی از این کارها یا هر کار دیگری که متناسب با حوزه تخصص و مهارت‌ها شما باشد به درآمد خوبی از اینترنت به صورت دلاری و ریالی برسید.

منبع: indiatimes

فروش ارز دیجیتالفروش پرفکت مانیفروش پی پالفروش وب مانی

۱ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • چند روز پیش یکی از دوستان من پکیج کسب درآمد بدون سرمایه ای به من معرفی کرده من خواستم ببینم اینجا کسی درباره این پکیج جدید که بدون سرمایه میتونه یک کسب و کار اینترنتی با یک کسب درآمد خوب تولید کنه اطلاع دارید شما. وب سایتی که به من معرفی کرده از شرکت تولید کننده این پکیج: https://maxmarketing.ir/
    همین آدرس هست که البته من به سایت شرکت مکس مارکتینگ مراجعه کردم فقط میخواستم از روش کار مطمعن بشم.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست