افزایش هولدرهای بیت کوین

تعداد هولدرهای بیت کوین به رکورد جدیدی رسید

طبق آمارهای جدید، تعداد هولدرهای بیت کوین که بیش از یک سال دارایی‌های خود را حفظ کرده‌اند، به رکورد جدیدی دست یافته است. این در حالی است که قیمت بیت‌کوین روی لبه تیغ قرار دارد.

طبق آماری که پلتفرم تحلیلی IntotheBlock منتشر کرده، در حال حاضر بیش از ۲۷٫۶۵ میلیون آدرس با بیش از ۱۲٫۶۶ میلیون بیت‌ کوین وجود دارد که بیش از یک سال تحرکی نداشته‌اند. این در حالی است که قیمت بیت‌کوین همچنان نزولی به نظر می‌رسد و در قیمت ۲۹٫۷۰۰ دلار خرید و فروش می‌شود.

در بین آمارهای مرتبط با آدرس‌های بیت‌کوین، بیش از ۶۰ درصد از آن‌ها برای بیش از یک سال بیت‌کوین‌های خود را حفظ کرده‌اند. ۳۳ درصد از آدرس‌ها نیز حداقل برای یک سال بیت‌کوین‌های خود را نگه داشته‌اند و ۷ درصد دیگر از این هولدرها کمتر از یک ماه دارایی خود را حفظ کرده‌اند.

امید به افزایش قیمت با توجه به آمار هولدرهای بیت کوین

با توجه به این آمار مشخص است که تعداد زیادی از هولدرهای بیت کوین را سرمایه‌گذاران میان مدت و بلند مدت تشکیل داده‌اند. این یعنی نشان می‌دهد با وجود کاهشی شدن قیمت‌ها، بسیاری از هولدرها به آینده این ارز دیجیتال امیدوار هستند.

در روز گذشته، قیمت بیت کوین ۴ درصد کاهش داشته و در طیف ۲۹ هزار دلار تا ۳۰ هزار دلار نوسان دارد. در چند هفته گذشته وقایع مختلفی روی قیمت بیت کوین تاثیر گذاشتند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به نابودی قیمت توکن LUNA، مسائل مرتبط با بازار سهام و نرخ سود بانکی ایالات متحده آمریکا اشاره کرد. این اتفاقات پیاپی باعث تا بیت کوین برای بیش از هفت هفته متوالی آمار قرمز را ثبت کند و بازار آن در وحشت شدید و ریسک بالا قرار بگیرد.

نه تنها بیت‌کوین، بلکه در ۲۴ ساعت گذشته بازار آلت کوین‌ها نیز بین ۳ تا ۱۲ درصد کاهش داشته است. وضعیت معاملات کریپتو در چند هفته اخیر، نشان می‌دهد که تریدرها با احتیاط بسیار بالایی کار خود را پیش می‌برند. طبق پیش‌بینی بسیاری از تحلیلگران، بیت‌کوین ممکن است به ۲۴ هزار دلار و در نهایت به ۱۰ هزار دلار هم برسد.

نظر شما در خصوص بازار بیت کوین چیست؟ آیا شما همانند بسیاری از هولدرهای بیت کوین باور دارید که این ارز دیجیتال در نهایت دوباره رشد قیمت خواهد داشت؟ در صورتی که به آینده این ارز دیجیتال امیدوار هستید، می‌توانید از همین حالا با خرید بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال با کمترین کارمزد و با استفاده از کارت بانکی، سرمایه‌گذاری‌ خود را شروع کنید.

منبع: Utoday

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست