رکورد بازار خرسی بیت کوین

رکورد طولانی‌ترین بازار خرسی بیت‌کوین از سال ۲۰۱۵ شکسته شد

بزرگترین ارز دیجیتال دنیا، رکوردی تازه اما منفی را به ثبت رساند. برای اولین بار از سال ۲۰۱۵ تا امروز با ثبت هفت هفته آمار منفی متوالی، رکورد طولانی‌ترین بازار خرسی بیت‌کوین شکسته شد.

پادشاه ارزهای دیجیتال حالا پس از هفت هفته به صورت متوالی آمار منفی و قرمز را ثبت کرده است. آخرین باری که این اتفاق رخ داد، در ژانویه سال ۲۰۱۵ بود که بیت کوین با قیمت ۲۲۰ دلار معامله می‌شد. در هفته گذشته پس از حجم زیادی از فروش بیت‌کوین توسط کاربران، این رمزارز برای اولین بار از دسامبر سال ۲۰۲۰، به سطح ۲۵ هزار دلار سقوط کرد.

جدا از دلایل مرتبط با سیاست‌های بانکی آمریکا و سقوط بازار سهام، بازار ارزهای دیجیتال به دلیل نابودی ترا به عنوان یکی از بزرگ‌ترین بلاکچین‌های دنیا، در هفته‌های اخیر ضربات سنگینی را متحمل شده است. هرچند که روز گذشته شاهد افزایش ۶۰۰ درصدی ارزش ترا و افزایش ۲۰۰ درصدی معاملات این ارز دیجیتال بودیم، اما بیت‌کوین همچنان در اطراف قیمت ۲۹ تا ۳۰ هزار دلار پرسه می‌زند. از آنجایی که ریسک و وحشت بالایی در بازار بیت‌کوین حاکم شده، با هر بار اوج گیری قیمت، کاربران به فروش این رمزارز فکر می‌کنند. همین مسئله اجازه نمی‌دهد تا بازار گاوی متوالی شکل بگیرد.

پایان بازار خرسی بیت‌کوین و رشد دوباره آلت کوین‌ها

بد نیست بدانیم که شاخص قدرت نسبی بیت‌کوین که بسیاری از تریدرها آن را برای وضعیت بازار تحت نظر می‌گیرند، از زمان سقوط بازار در زمان پاندمی کرونا، تا این حد تحت فشار فروش قرار نداشته است. با این حال برخی از تحلیل‌گران باور دارند که بیت‌کوین می‌تواند پس از حجم عظیمی از فروش، در هفته جاری با رنگی سبز بازار را طی کند. پس از این رکورد منفی، انتظار می‌رود حالا بازار آرام شود و رفته رفته روند مثبتی به خود بگیرد.

بد نیست به سایر ارزهای دیجیتال هم اشاره‌ای داشته باشیم. در ۲۴ ساعت گذشته، ارزهای کاردانو و سولانا بهترین عملکرد را در بین ۱۰ ارز دیجیتال برتر دنیا داشته‌اند. کاردانو با افزایش بیش از ۱۱ درصدی و سولانا با افزایش ۱۴ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، وضعیت سبزی را دنبال کردند. به جز ۱۰ ارز دیجیتال برتر دنیا، اولانچ نیز در این مدت افزایش ۱۵ درصدی را تجربه کرده است. هرچند که به دلیل وضعیتی که بلاکچین ترا به وجود آورد، اولانچ هنوز بیش از ۳۴ درصد از ارزش هفته پیش خود را از دست داده است.

به نظر می‌رسد که جریان بازار دوباره به رنگی سبز درآمده و احتمالا وحشتی که در بازار حاکم بود، جای خود را به ریسک‌پذیری سرمایه‌گذاران و تریدرها بدهد. در نتیجه افزایش خرید کاربران می‌تواند قیمت رمزارزها را دوباره صعودی کند. اگر شما نیز می‌خواهید از این وضعیت سود ببرید، می‌توانید همین حالا با خرید ارز دیجیتال با قیمت مناسب، سرمایه‌گذاری خود را شروع کنید.

منبع: Utoday

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست