سطح بیت کوین

بیت کوین سطح ۲۲ هزار دلار را از دست داد

امروز بیت کوین به پایین‌ترین قیمت خود در سه هفته گذشته رسید و سطح ۲۲ هزار دلار از دست داد.

بیت کوین امروز ناگهان از قیمت ۲۲٫۷۳۸ هزار دلار خود به زیر قیمت ۲۱٫۴۵۳ هزار دلار رسید. یکی از دلایل این ریزش قیمت، فروش ناگهانی دارایی‌های کریپتویی در معاملات اروپا اعلام شد. موضوع زمانی شوکه کننده شد که این ارز دیجیتال تا چند روز پیش توانست حتی قیمت بالای ۲۵ هزار دلار را هم از ماه ژوئن تا امروز لمس کند.

البته در این سقوط بیت کوین تنها نبود. اتر به عنوان دومین ارز دیجیتال بزرگ بازار، در این بازه از قیمت ۱٫۸۰۸ هزار دلار به قیمت ۱٫۷۲۸ هزار دلار سقوط کرد. البته هنوز دلیل این سقوط بزرگ مشخص نیست. چرا که حتی بایننس کوین، کاردانو و سولانا هم شاهد این ریزش قیمت قابل توجه بودند.

بر اساس نظر تحلیلگران، این مسئله نمی‌تواند به دلیل آمارها و الگوهای الگوریتمی باشد. بلکه به نظر می‌رسد این اتفاق نتیجه انجام تراکنش‌های بسیار بزرگ باشد. به نظر تحلیلگران، از دست دادن این سطح توسط بیت کوین و آلت کوین‌ها، همچنان می‌تواند به دلیل وجود ترس در بازار باشد. با اینکه بیت کوین هنوز با پایین‌ترین قیمت ماه ژوئن خود در ۱۹ هزار دلار فاصله زیادی دارد، اما نوسان و ترس دو عاملی هستند که سرمایه‌گذاران را مجاب به فروش دارایی‌های خود کردند.

از دلایل دیگر می‌توان به وضعیت ضعیف بازار بورس اشاره کرد. این هفته بازار سهام آمریکا عملکرد خوبی از خود نشان نداد. از آنجایی در ماه‌های اخیر شاهد رابطه نزدیکی بین بورس آمریکا و بازار کریپتو هستیم، می‌توان یکی دیگر از مهم‌ترین فاکتورهای فروش ناگهانی کریپتو را همین ضعف بورس دانست.

اگر وضعیت حال حاضر را زمان خوبی برای فروش بیت کوین‌های خود می‌دانید، می‌توانید از پلتفرم کریپتوپولیس نیک پرداخت با امنیت کامل بهره‌مند شوید.

منبع: CNBC

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست