پذیرش دوج کوین در وردپرس

امکان پذیرش دوج کوین در وبسایت‌های وردپرس فراهم شد

صاحبان بیش از ۴۵۵ میلیون وبسایتی که با استفاده از وردپرس ساخته شده‌اند، حالا می‌توانند پذیرش پرداخت با دوج کوین را تنها با یک پلاگین در وبسایت خود داشته باشند.

بر اساس توییت یک متخصص طراح UI/UX و طراح گرافیک در Dogecoin Foundation به نام DogeDesigner، میلیون‌ها وبسایتی که توسط وردپرس ایجاد شده‌اند، حالا ویژگی پذیرش دوج کوین را روی وبسایت خود در اختیار خواهند داشت. این افراد می‌توانند با استفاده از پلاگین Easy Dogecoin Gateway که توسط یک توسعه‌دهنده به نام Inevitable360 ساخته شده، این ارز دیجیتال را به عنوان یک روش پرداخت بپذیرند.

این پلاگین به وبسایت‌های وردپرس اجازه می‌دهد تا پرداخت‌های دوج کوین تنها با استفاده از وارد کردن آدرس عمومی انجام شود. با این کار دیگر به هیچ واسطه برای پردازش پرداخت، بانک یا حتی کارمزد اضافی نیازی نیست. این پلاگین همچنین از API گوگل برای ایجاد کد QR و API کوین‌گکو به منظور تبدیل ارزهای فیات به دوج کوین استفاده می‌کند.

رونق دوج کوین با پذیرش توسط وردپرس و فراتر از آن

این اتفاق می‌تواند برای دوج کوین یک حرکت مثبت دیگر تلقی شود. چرا که با کمک وردپرس بیش از ۴۵۵ میلیون وبسایت ایجاد شده است و پذیرش دوج کوین توسط این سایت‌ها می‌تواند بازار این رمزارز را بیش از پیش بهبود ببخشد.

اما این پایان ماجرا نیست. در ماه‌های اخیر مسئله پذیرش دوج کوین بارها در تیتر اخبار مرتبط با دنیای ارزهای دیجیتال و کسب و کارها دیده شده است. طبق ادعای Dogecoin Foundation، آن‌ها قصد دارند تا دوج کوین را به یک ارز جهانی برای پرداخت محصولات و سرویس‌ها تبدیل کنند. یکی از این خبرها مربوط به استفاده از دوج برای خرید سهام یک تیم بسکتبال حرفه‌ای به نام Aliens بود.

همچنین در خبری که چند هفته پیش منتشر شد، ایلان ماسک اعلام کرد که ایستگاه‌های شارژ تسلا از حالا دوج کوین را به عنوان یک روش پرداخت می‌پذیرد. البته کار ایلان ماسک با دوج به همین مسئله ختم نمی‌شود. او که به تازگی مالکیت توییتر را به دست آورده، اعلام کرده که کاربران می‌توانند برای پرداخت اشتراک ویژه توییتر، از دوج کوین استفاده کنند. ثروتمندترین مرد دنیا همچنین در یک سری از توییت‌های خود دو شرط موفقیت دوج کوین را مطرح کرد. در نهایت از دیگر اخبار جالب مرتبط به دوج کوین می‌توان به بیشترین میزان جستجوی یک ارز دیجیتال در ایالات متحده آمریکا اشاره کرد. در میان ارزهای دیجیتال، دوج کوین در ۲۳ ایالت آمریکا در رتبه اول گوگل ترندز قرار دارد.

نظر شما در خصوص این میم کوین چیست؟ با وجود پذیرش بیشتر و بیشتر این رمزارز توسط کسب و کارها، قیمت دوج کوین افزایش خواهد یافت؟ اگر خواهان سرمایه‌گذاری روی این ارز دیجیتال هستید، می‌توانید از نیک پرداخت به عنوان پلتفرمی برای خرید امن ارزهای دیجیتال با کارت بانکی خود استفاده کنید.

منبع: Utoday

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست