برتری دوج کوین نسبت به بیت کوین از نظر راجر ور

راجر ور: دوج کوین به طور قابل توجهی از بیت کوین بهتر است

یکی از اولین سرمایه‌گذاران دنیای ارزهای دیجیتال، در جدیدترین نظر جنجالی خود اعلام کرده که دوج کوین به مراتب از بیت کوین بهتر است. راجر ور که جزو اولین سرمایه‌گذاران بیت کوین محسوب می‌شود، همچنین به حمایت از ایلان ماسک در جهت خرید توییتر پرداخته است.

راجر ور (Roger Ver) سرمایه‌گذار ۴۳ ساله آمریکایی که به او لقب عیسی بیت کوین (Bitcoin Jesus) داده شده، جزو اولین سرمایه‌گذاران این کریپتو و اولین تبلیغ کنندگان دارایی‌های دیجیتال است. با این حال پس از مدت‌ها سکوت، راجر در جدیدترین نظر جنجالی خود در مصاحبه‌ای با بلومبرگ، چندان به حمایت از بیت کوین نپرداخت. در عوض، او حمایت همه‌جانبه‌ای از اولین میم کوین دنیا، یعنی دوج کوین داشته است. او در این مصاحبه می‌گوید:

دوج کوین به طور قابل توجهی بهتر، ارزان‌تر و قابل اطمینان‌تر است.

راجر ور دلیل عدم حمایت خود از بیت کوین در چند سال گذشته را دور شدن این ارز دیجیتال از اصل خود اعلام کرده است. او باور دارد که بیت کوین به عنوان یک دارایی که قرار بود یک ارز جایگزین باشد، از هدف خود فاصله گرفته است. او همچنین از عدم حمایت خود نسبت به اشخاصی که فقط به دنبال دارایی‌های دیجیتال بزرگ هستند (مانند مایکرو استراتژی) و دیگر آلت کوین‌ها را رد می‌کنند، پرداخت. به جز دوج کوین، راجر ور از لایت کوین و بیت کوین کش به عنوان دو نامزد جایگزین بیت کوین به عنوان کریپتوکارنسی برتر یاد کرد.

حمایت راجر ور از خرید توییتر توسط ایلان ماسک

راجر در این مصاحبه همچنین به یکی از داغ‌ترین مسائل روز دنیا یعنی تصاحب توییتر توسط ایلان ماسک پرداخت. او نسبت به ایجاد یک شبکه اجتماعی توسط مدیر تسلا که در آن آزادی بیان در بالاترین سطح قرار دارد، بسیار خوشبین است. او در این خصوص می‌گوید: «این قطعا توییتر را بیشتر جذاب می‌کند. من واقعا، واقعا خوشحالم که ماسک اینجاست تا به مسائل سانسور عقاید بپردازد.»

راجر ور یکی از شناخته‌ شده‌ترین نام‌ها در صنعت ارزهای دیجیتال است. او سرمایه‌گذاری روی بیت کوین را از سال ۲۰۱۱ زمانی که این رمزارز فقط با قیمت ۱ دلار معامله می‌شد، آغاز کرد. او در ادامه میلیون‌ها دلار از سرمایه خود را به پروتکل‌های جدیدی مانند ریپل و Blockchain.com اختصاص داد. راجر همچنین اعتراف کرد که به عنوان یک وال کریپتوکارنسی مشغول فعالیت است و ارزهای دیجیتالی از جمله ریپل و اتر در اختیار دارد. او می‌گوید: «من همیشه یک سبد پر از ارزهای دیجیتال گوناگون داشته‌ام و هیچوقت یک متعصب افراطی بیت کوین یا بیت کوین کش نبوده‌ام.»

نظر شما در خصوص صحبت‌های راجر ور چیست؟ شما همچنین می‌توانید با دنبال کردن نیک پرداخت در شبکه‌های اجتماعی از جمله توییتر، اینستاگرام و تلگرام، از آخرین اخبار دنیای پرداخت و ارزهای دیجیتال آگاه شوید و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Cryptopotato

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست