بازگشت دوج کوین به جمع ۱۰ رمزارز برتر دنیا

بازگشت دوج کوین به ۱۰ رمزارز برتر دنیا پس از خرید توییتر توسط ماسک

پس از نهایی شدن خرید و مالکیت تمامی سهام توییتر توسط ایلان ماسک، کریپتوکارنسی محبوب او یعنی دوج کوین با افزایش قیمتی قابل توجه به جمع ۱۰ ارز دیجیتال برتر دنیا بازگشت.

دوج کوین، اولین میم کوین دنیا که به محبوبیت فوق‌العاده‌ای رسید و از جایگاه ویژه‌ای نزد ایلان ماسک برخوردار است، توانست پس از وقایع اخیر مرتبط با توییتر دوباره به جمع ۱۰ ارز دیجیتال برتر دنیا بازگردد. در زمان نگارش این مطلب، دوج کوین با ۲۲ میلیارد دلار ارزش بازار در جایگاه دهم قرار گرفته است.

سرمایه‌گذاران این ارز دیجیتال، بازگشت دوج کوین به جمع ۱۰ رمزارز برتر دنیا را باز هم مدیون ایلان ماسک هستند. ماسک که در بسیاری از توییت‌های خود روی قیمت این ارز دیجیتال تاثیر گذاشته بود، حالا با انتشار خبر مالکیت صد در صد توییتر، منجر به افزایش قیمت ۲۴ درصدی این ارز دیجیتال شد. روز گذشته رسما اعلام شد که ایلان ماسک، ثروتمندترین مرد دنیا توانسته با قیمت ۴۴ میلیارد دلار مالکیت توییتر را به دست بیاورد. پس از انتشار این خبر قیمت این میم کوین به ۰٫۱۷۱۱ دلار رسید. البته این ارز دیجیتال با کمی تصحیح قیمت پس از ترند شدن این اخبار، با کمی کاهش به ۰٫۱۵۸۴ دلار برسد.

بازگشت دوج کوین با افزایش قیمت قابل توجه

تمامی سهام‌داران توییتر قرار است بر هر سهم خود، ۵۴٫۲۰ دلار دریافت کنند. البته هنوز مسئله خرید توییتر توسط ایلان ماسک باید از دروازه قانون‌گذاران و تصویب نهایی توسط این سهام‌داران عبور کند. با این حال بعید است مشکلی در این خصوص ایجاد شود. اما هر اتفاقی که رخ دهد، ارز دیجیتال دوج کوین و سرمایه‌گذارانش، بیشترین سود را از این رویداد برده‌اند.

دوج کوین تا ۲۴ ساعت گذشته، با قیمت ۰٫۱۲۴۸ دلار خرید و فروش می‌شد. پس از انتشار این خبر، قیمت آن منفجر و به ۰٫۱۷۱۱ دلار رسید. حالا یک روز پس از انتشار خبر، دوج کوین همچنان با روندی مثبت با قیمت ۰٫۱۵۸۳ دلار خرید و فروش می‌شود. حجم معاملات این ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۹۰۰ درصد رشد داشته و به حجم معاملات آن به بیش از ۶ میلیارد دلاری رسیده است. همچنین ارزش بازار این رمزارز با جهش ۲۶ درصدی، به نزدیکی ۲۲ میلیارد دلار رسید. این اتفاق باعث بازگشت دوج کوین به جمع ۱۰ رمزارز برتر دنیا شد و توانست با عبور از ارزهای دیجتالی نظیر آوالانچ، پشت سر کاردانو قرار بگیرد.

در حال حاضر بازار خرید و فروش دوج کوین بسیار داغ است و آمارها نشان می‌دهد که این رمزارز همچنان با ترند خبر تصاحب توییتر توسط ماسک، روندی صعودی را طی خواهد کرد. این رویداد موقعیت خوبی را برای سرمایه‌گذاری روی این رمزارز به وجود آورد. اگر شما هم به دنبال خرید ارز دیجیتال دوج کوین هستید، می‌توانید از طریق پلتفرم نیک پرداخت اقدام کنید. با نیک پرداخت قادر هستید در کمتر از ۱۵ دقیقه و با کمترین کارمزد ممکن، ارز دیجیتال مورد نظر خود را خریداری کنید.

منبع: UToday

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست